20. forduló, 22. forduló, CobraA12 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. máj. 19. 19h:39'
EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
22. játékheted kezdete: máj. 21.
A következő fordulódat legkorábban a 22. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1352
SZÁMLA : XXXX

COBRAA12 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.)

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Még mindig a bozótos vidéken vagy. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Összefutsz egy lénnyel, amely az árnyékvilág lakója. Ez egy árnyékrája. A harc elkerülhetetlen. (ld. enc.)
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az árnyékrája testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyékrája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kinyersz egy alkalmas árnyékrája trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) Még mindig a bozótos vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy surranó kígyót. Bárcsak élő lennél, és nálad lenne a fegyvered! Búskomoran továbbállsz. Hirtelen felbukkan a holtak birodalmának egy másik lakója, egy sötét motyogó. Azonnal rád támad.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét motyogó ködös ektoplazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sötét motyogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) A szellő, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Az árnyak birodalma, amelyben Te most élsz, itt kevesebb teret mondhat a magáénak. [30 pontot használtál fel, van még 249.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
Anyagtalan tested belibben egy bozótos jótékony árnyai közé. Találsz egy smirglibokrot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Ahogy süvítesz, megpillantasz egy mutáns pókot. Bár nem láthat Téged, látszik rajta az idegesség: valahogy érzékeli a túlvilági jelenlétet. Gyorsan odébbállsz.

(Továbbmész...) Tovább lopódzol a bokrok tövében, elrejtőzve a nap ujjaitól. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Reszkessetek pupákok, mert az árnymanók csórnak! Egy Enyveskezű. " Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak észreveszel egy garokkot. Első pillantásra hátrahőkölsz, de aztán rájössz, hogy nem láthat Téged. Továbbmész.

(Továbbmész...) Még mindig a bozótos vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ködkaput. Repülés közben látsz egy tetemembert. Egy pillanatig feléd néz, mintha látna, aztán továbbmegy. A holtak világának egy másik lakója, egy árnyékrája jön szembe. A küzdelem elkerülhetetlen.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az árnyékrája testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 219.]

kt 62 1 elkészíted a 62. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ködcsillagot. [30 pontot használtál fel, van még 189.]

kt 62 1 elkészíted a 62. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad árnyéksár, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ködcsillagot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 189.]

h 62 használod a 62. tárgyat
Előveszed a szikrázó ködcsillagot, és a ködkapu halványan vibráló felületéhez érinted. Egy pillanatig nem történik semmi, de aztán megjelenik egy apró nyílás, amely folyamatosan tágul. Mögötte ugyanúgy a körülötted levő világot látod, de a holtak földjének árnyai nélkül! Nem habozol - amint a nyílás elég nagy, keresztülsuhansz rajta! Mintha fejest ugrottál volna egy izzó lávával teli kútba - azonnal elveszted az eszméletedet...
Amikor magadhoz térsz, a földön fekszel. Kinyitod a szemedet, és körülnézel. Az első dolog, amit észreveszel, hogy tested már nem ködszerű, anyagtalan ektoplazma, hanem valódi, élő, hús-vér test! Sikerült!!! Újra élsz! Lassan, rettegve a szép álom elinalását, végigtapogatod magad. Semmi kétség, reinkarnáció útján visszanyerted a testedet! Igazat mondott Leah a ködkapuról. Az árnyékvilágnak, a kapunak, és az onnét való tárgyaidnak nyoma sincs, de így van ez jól. Minél hamarabb elfelejted ezt a lidércnyomást, annál jobb. Elindulsz, hogy új kalandokat keressél...
Mivel most eléggé csupasznak érzed magad, elővigyázatos maradsz a viselkedéseddel kapcsolatban: Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [15 pontot használtál fel, van még 174.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 mozogsz keletre
[46,-3] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Reszkessetek pupákok, mert az árnymanók csórnak! Egy Enyveskezű. " Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elhajítod a vacak sötét motyogó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy domináns morf. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [10 pontot használtál fel, van még 164.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy húsevő magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 154.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
fl 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
fl 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
fl 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
fl 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
fl 6 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
fl 7 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+15 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 124.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+15 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 94.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+11 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 64.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy acéldarázs került az utadba. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az acéldarázs torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 34.]

e 4 élelemszerzés 4 pontért
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[4 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY)
Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott.

SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY)
A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért.

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

DOMINÁNS MORF (7624. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A domináns morfok lehetnek a morf társadalom vezetői. Már ha lehet társadalomról beszélni egy olyan kaotikus lényeknél, mint a morfok. A renegát veremtudósok egyelőre mélyen hallgatnak arról, hogy a dominás morf vajon milyen fürkésszel, vagy az Ellenség milyen más teremtményével lehet kapcsolatban.

HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

KARAKTERLAP

CobraA12, egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 21. fordulód.

Erő: 17 Szint: 8 Merészség: 3/3 Magasság: 149 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 60 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 Életpont: 105/66 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 105 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 187 TP-t kaptál. Jelenleg 4 211 TP-d van. A következő szinthez még 2 789 TP szükséges. Trófeáid: garokk, árnyékrája.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 (+1) lőfegyverek: 4

46,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 13 (+1) 5. harcművészetek: 4 6. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), Fullánk (#6113)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6.

Összsúly: 0.40 kg Megterheltség: 0%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 169 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 árnyéksár (#61) 2 ködmangó (#59)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49
-4
-3
-2
-1
0
(45,-3) ködkapu (#60), árnyékrája (#87)
(46,-3) 27. jellempróba, Raia oltár, garokkok (#73), húsevő magszim (#67), acéldarázs (#140)
(46,-1) 1. jellempróba, árnyékrája (#87)
(47,-2) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 7. jellempróba
(47,-1) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 16. jellempróba, oltár, sötét motyogó (#37)

Üzenet küldése a karakternek