20. forduló, 22. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 6. 9h:09'
EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
22. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat legkorábban a 22. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245
SZÁMLA : XXXX

UDZSIRO KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-265,-22] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 153.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

p 69 11 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 148.]

vi 8 4 30 viselkedésed: 8 4 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 128.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+11 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 88.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[-266,-22] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy trikornis. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Utad során felfedezel egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [-267,-23] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mélységi grittang trófeát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Kőkéssel súrolod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 80 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [-268,-23] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Találsz egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.

[30 pontot használtál fel, van még 58.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
[-269,-23] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sünmedve nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Kőkéssel megvágod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sünmedve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy acéldarázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acéldarázs testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. "

(Továbbmész...) [-269,-22] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Találsz egy álomvirágot. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.


(Továbbmész...) [-268,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a rájanyék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vemhes Guppi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 28.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[-269,-20] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz Nardaal, a Rókával. Sheran főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy lajstrom medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [-268,-19] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
[20 pontot használtál fel, van még 8.]

ve 32 1 megveszed a 32. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 6 Merészség: 8/5 Magasság: 139 cm
IQ: 18 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 Életpont: 89/33 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 Varázspont: 28/13 Pénz: 1704 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 22/2
Eddig összesen 12 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 565 TP-t kaptál. Jelenleg 1530 TP-d van. A következő szinthez még 470 TP szükséges. Trófeád: mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 6 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 2

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 1
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 12
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 2 18. pszi: 4
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 1 23. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 17.61 kg Megterheltség: 31%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 1 kaktusztüske (#114)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 rőtmanó kacagány (#714) 6 sünmedve tüske (#14)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-269,-23) nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sünmedvék (#33), acéldarázs (#140)
(-269,-22) mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-269,-20) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Nardaal, a Róka (4279. kalandozó)
(-268,-23) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534)
(-268,-21) rájanyékek (#58), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 44. jellempróba, manaelementál (#290)
(-268,-19) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)
(-267,-23) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103), rőtmanó (#55)
(-266,-22) trikornis (#104), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

Üzenet küldése a karakternek