20. forduló, 22. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 30. 9h:14'
EZ A 142. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
143. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-85,-21] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

* 2. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrod figyelmet követel. [20 pontot használtál fel, van még 134.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+7 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 114.]

kt 36 1 elkészíted a 36. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 fáklyát. [3 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-84,-22] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy vízionár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 7 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 8 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Egyre éhesebb vagy.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...) [-83,-23] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. {max. életpontja: 29-32.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal eltalálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Egy mászókarmot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy rájanyék trófea és egy gyilkos sallank trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dominic. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [-82,-24] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy vízionár volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy sírlidérc. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy félelem-járó trófea és egy garokk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 58.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+7 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 38.]

be 12 bemész a 12. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata tökéletesen van álcázva: útmutató nélkül sosem találtad volna meg. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Odabent hűvös félhomály fogad. Dermedt csend, mintha a hely örökkévaló és vérre éhes lakói türelmesen várnák, hogy beljebb kerülj. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 3 4 1 mozogsz 3 4 1
Meglátogatod a 3. pontot. Remélhetőleg a kincs vár ott rád... [3. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 ezüst nyaklánc, 15 arany és 1 rézkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A 4. ponthoz igyekszel. Ahogy közeledsz célod felé, egyre erősebb bűzt érzel... [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy százfogú. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszamész a kivezető lépcsőhöz, és elhagyod a rejtekhelyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 18.]

gy 18 gyógyítás 18 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+7 életerő.) [18 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gyilkos sallankot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 21. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 18 Életpont: 112/63 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 5
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 22 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 9/2
Eddig összesen 101 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 173 TP-t kaptál. Jelenleg 2 546 TP-d van. A következő szinthez még 1 454 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, goldugar.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 8
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
31,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 7 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 2 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), gyilkos sallank (#85) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), rambó bogár (#14)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) $1 csontkés ($11) 1 csontszablya (#64)
1 * csontszurony (#12) 1 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) $1 bordacsont ($16) 2 evaporőr háj (#105)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 8 halálvirág (#2371)
10 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
$1 lapockacsont ($33) 12 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 5 móri gyümölcs (#116) 1 rézdarab (#70)
4 smirglilevél (#29) 3 szárnyas hernyó (#69) 14 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)

Összsúly: 36.52 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 dárda (#10) 1 evaporőr háj (#105)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 halálvirág (#2371) 1 rézkulcs (#75)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-86 -85 -84 -83 -82 -81
-25
-24
-23
-22
-21
-20
(-84,-22) oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vízionár (#66), csontlepke (#746)
(-83,-23) evaporőr (#69), mély kút (#93), Dominic (3118. kalandozó)
(-82,-24) a 12. labirintus bejárata, vízionár (#66), egy elf férfi, százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek