20. forduló, 22. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. okt. 16. 9h:11'
EZ A 47. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
48. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

m 8 mozogsz északra
[23,1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 45 elkészíted a 45. tárgyat
Legyártottál 1 kis bőrpajzsot. [25 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 125.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bunkósbotot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

kt 8 elkészíted a 8. tárgyat
Sajnos nincs nálad bunkó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szöges bunkót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

f 4 11 kísérletezel a 4. tárggyal a 11. tárggyal
Sajnos nincs nálad bot. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 5 8 8 mozogsz délnyugatra, északra, északra
[22,2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy evaporőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szöges bunkóval megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált sünmedve trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő evaporőr trófeát. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odasietsz a legyengült öregemberhez, és elvagdosod a köteleit. A szerencsétlen nem győz hálálkodni. Elmondja, hogy gonosz gyíkemberek kötözték ki, miután kirabolták és felgyújtották a házát. Mivel mindenét elvették, nem tud semmit sem felajánlani, de szívesen szolgálatodba szegődik. Kedvesen visszautasítod, aztán búcsút intesz neki. (+2 jóság.) Jellemed megváltozott: mostantól jó vagy. Most már tudod, hogy miért is jó a fény útját járni. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [22,1] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy királygyík. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,0] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szárnyas gömböc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[38 pontot használtál fel, van még 77.]

m 6 mozogsz nyugatra
[21,0] Még mindig füves síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gátvakond közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 67.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Sajnos nincs nálad mászókarom, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[20,0] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtesz, borogatást készítesz, ellátod az elf sebeit. Kemény harcot folytatsz a fickó életéért, és végül úgy látszik, hogy nemhiába! Kemény fából faraghatták ez elfet, hogy ilyen sebeket túlélt. Fajának szokásos büszkeségével hálát rebeg, és azt mondja, most már egyedül is boldogul. Jó érzés, hogy sikerült valakinek megmenteni az életét. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [19,0] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy surranó kígyó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 22.]

h 234 használod a 234. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 22.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

A FÉNY ÚTJA
Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban!
A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 21. fordulód.

Erő: 17 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 9 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 1 Menekülés: 35 % Életkor: 53/53 év
Egészség: 18 Életpont: 107/43 Jellem: jó (6) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 104 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 280 TP-t kaptál. Jelenleg 1 755 TP-d van. A következő szinthez még 245 TP szükséges. Trófeáid: csontlepke, evaporőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 8 (+1)

19,48 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 7
4. zene: 2 5. vadászat: 3 6. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 0 (limit: 819), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1.

Összsúly: 36.49 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 királygyík bőr (#44)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkés (#11) 1 evaporőr háj (#105) 1 kaja (#2)
1 kis bőrpajzs (#45) 5 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

18 19 20 21 22 23 24
-1
0
1
2
3
(19,0) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), patak, surranó kígyó (#30)
(20,0) garokk (#73), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 5. jellempróba
(21,0) gátvakond (#57), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(22,0) szárnyas gömböc (#12)
(22,1) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, királygyík (#26)
(22,2) evaporőr (#69), 8. jellempróba
(23,1) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), sünmedve (#33)

Üzenet küldése a karakternek