208. forduló, 210. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 21. 9h:24'
EZ A 222. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
223. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia eljövendő papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Geldor Mortalis. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok"
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+3 kaja.) A lottó 712. hetének nyerőszámai: 3, 7, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 452.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 442.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 437.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 432.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 427.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 417.]

ek 40 4 t. energia kisütése: 40 4
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 437.]

fkt 92 6 felt. készítesz a 92. tárgyat (6 darabot)
fkt 92 6 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

fkt 221 1 felt. készítesz a 221. tárgyat (1 darabot)
fkt 221 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz háló-csapdát. (ld. enc.) 51 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 427.]

fog 78 220 elfogod a 78. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért.
Találkozol egy fekete copfos hajú, barna szemű ember férfival! Bőre bronzként csillog! Ahogy ránézel testére, azonnal látod tiszta dér és jég! Úgy tűnik meghalt. Akármilyen sokáig is bámulod, teste többet nem mozdul. Mi ő? Tán egy jégbezárt szellem? Nem, ő Agamennon. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,53] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [16 pontot használtál fel, van még 411.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [218 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lánckesztyű.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 406.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. Semmi fényt nem látsz odabent. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 8 9 18 mozogsz 8 9 18
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT]
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
[65 pontot használtál fel, van még 336.]

lm 26 35 28 mozogsz 26 35 28
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy udvari mágus van előtted! Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az udvari mágus jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az udvari mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd az udvari mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 387 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadászkutya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadászkutya izmos testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadászkutya farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a vadászkutya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadászkutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A vadászkutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elit palotaőr van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az elit palotaőr testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd az elit palotaőr bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bronzpáncélt, 1 bronzsisakot és 1 bronzpajzsot.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Elértél a helytartó lányának a hálószobájához! [35. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 borostyán függő. Felpakolsz. Tenyeredet az alvó leány szájára tapasztod, majd a válladra dobod. Szegényke, próbál rugdalódzni, de te sokkal erősebb vagy. Megvan!
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT]
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT]
Lemész a harmadik emeletre. [1. SZINT 28. PONT -> 1. SZINT 26. PONT]
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 20 10 1 mozogsz 20 10 1
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Lemész a második emeletre. [1. SZINT 20. PONT -> 1. SZINT 18. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Visszatérsz a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz, és lemész rajta. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 9. PONT]
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT]
Elhagyod a palotát.
[78 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 7 6 mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra
[94,53] Továbbmész a város utcáján. Quwarg szagot érzel! A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász quwarg lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a vadász quwarg nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2049 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 81, gyógyulás: 38, összesen: -43 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bronzpengét 12 aranyért.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérg. ubuk dobónyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [93,52] Folytatod sétádat a házak közt.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Találkozol egy szőke, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy féregíz nyakpántot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Roméró. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Lady Változással. Ő Musashi Kenjiró felesége! Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr kisebb avatárja. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy ónix masszavadítót, egy réz papi karkötőt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tohony a Melák. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [92,52] Még mindig a városban vagy. Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 33, gyógyulás: 19, összesen: -14 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Van itt egy sötét kastplom (569. épület.).
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Leah eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku sisakot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar páncélt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Raggardi Csemete. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[29 pontot használtál fel, van még 179.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. [436 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 obszidián karkötő.] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Találsz egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a topránypolip puha testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [102,55] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [101,54] Még mindig dombos terepen vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [41 pontot használtál fel, van még 133.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[100,53] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,53] A síkságot ritka erdő váltja fel. Találsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy halálmadár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálmadár testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod a halálmadár farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 115.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Kislegény, ki egy nyár alatt,
Húsz bundát is magára kap.
[5 pontot használtál fel, van még 110.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 109.]

* 2. BP: keresed a 354. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy erszényes elkarogot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 53 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 6, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 109 pontod maradt, ebből a következő körre 109 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 459 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 287/119 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 331/243 Pénz: 3223 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/7 Pszi pont: 87/53 EFejl: 11
Eddig összesen 1242 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7922 TP-t kaptál. Jelenleg 447401 TP-d van. A következő szinthez még 2599 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, quwarg királynő, élőholt quwarg. A 171. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2680 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/74 (+15%) szúrófegyverek: 20/68 (+6%) vágófegyverek: 19/96 (+4%)
ütőfegyverek: 20/84 (+4%) lőfegyverek: 8/62 dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 337 időszaki: 130

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/17 2. nyomkövetés: 34/42 (+9%) 3. mászás: 11/36 (+2%)
4. csapdakészítés: 13/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/32 6. gyógyítás: 63/60
7. titkosírás: 5/38 8. felderítés: 4/44 (+7%) 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 21/30 (+10%) 11. taumaturgia: 23/29 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/79
13. versengés: 7/69 14. harcművészetek: 2/71 15. zene: 10/37
16. szörnyismeret: 11/26 17. pszi: 14/78 (+10%) 18. zárnyitás: 1/18
19. vadászat: 16/45 20. bányászat: 26/6 (+22%) 21. főzés: 8/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 gyenge méreg (#26) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
85 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 bronzpajzs (#89)
1 bronzpáncél (#90) 1 bronzsisak (#88) 2 fülemüle agyar (#267)
16 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 lánckesztyű (#230)
2 madártoll (#112) 1 obszidián karkötő (#229) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,53) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), kardfogú fülemüle (#146), halálmadár (#351)
(100,53) Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(101,54) oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba, érclelőhely
(102,55) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely
(103,56) a 49. labirintus bejárata, mély kút (#93), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek