208. forduló, 210. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 26. 11h:20'
EZ A 524. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
525. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


46 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,42] koordinátán.
Drowsy Druid Abasc mentális üzenete érinti elmédet: A 149,49 mezőn táborozok.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 279.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

kf 276 kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 234.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 229.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 199.]

at 4683 10 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 8 mozogsz északra
[97,41] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vörös rakolits lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vörös rakolits bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. {KCC:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vörös rakolits bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bonus Mortalis irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 vadász tatu bőr. Magadhoz veszed őket. [10 pontot használtál fel, van még 189.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza dermedt torát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a massza testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Többször megcsíp a massza. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a massza testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a massza testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 35, gyógyulás: 10, összesen: -25 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Soha ne kockáztasd meg, hogy jellemed megváltozzon, miután már egy isten hitét követed. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 174.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 36 mérföldre (12 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 144.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[98,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dűnekukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnekukac nyakát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dűnekukac bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a dűnekukac bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [99,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás skorpió. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás skorpió bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [100,41] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod.

Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 114.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tormikus egér. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,41] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 64.]

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imádat meghallották. Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 48 mérföldre (16 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 64.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 44.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[103,42] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [103,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [103,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy óriás skorpió. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az óriás skorpió testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Szöges bunkóval megcsapod az óriás skorpió testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás skorpió jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Scipio előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Nincs elég TVP-d a labirintus kipróbálásához. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 4.]

a 32 4144 1 átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 13, 29.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 351 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY)
A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (29) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 30 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 26 (30) Életpont: 274/119 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (34) Varázspont: 298/39 Pénz: 60 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/0 EFejl: 30
Eddig összesen 738 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2826 TP-t kaptál. Jelenleg 258244 TP-d van. A következő szinthez még 1756 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 207. fordulódban 5859 arany került a bankszámládra. 5917 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/99 szúrófegyverek: 17/93 (+10%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 4/24 (+16%) lőfegyverek: 20/9 (+3%) dobófegyverek: 1/24

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/47 (+14%) 2. nyomkövetés: 33/10 (+24%) 3. mászás: 4/74
4. csapdakészítés: 14/56 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 28/73
7. titkosírás: 7/61 (+10%) 8. felderítés: 24/96 (+40%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 25/92 (+15%) 11. taumaturgia: 4/3 (+2%) 12. versengés: 4/67 (+8%)
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 37/45 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/2
16. vadászat: 14/16 17. bányászat: 11/88 18. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 1)
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 csillezsályalevél (#1253) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 rakolits por (#669)
1 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151) 6 ugh méreg (#166)
2 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,41) vörös rakolits (#356), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), massza (#217)
(98,41) dűnekukac (#357)
(99,41) óriás skorpiók (#72)
(101,41) tormikus egér (#218)
(103,44) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.

Üzenet küldése a karakternek