208. forduló, 210. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 11h:10'
EZ A 350. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
351. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SZÜRKE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,36] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+441 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 524.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 509.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 504.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +34 max. életerő, +34 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 499.]

ek 7 22 4 t. energia kisütése: 7 22 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 úszás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 499.]

le 1171 leveszed/lerakod az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

a 1171 3554 1 átadod az 1171. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 vark. pecsétgyűrűt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 494.]

a 1558 3554 1 átadod az 1558. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hősiesítő medált Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 489.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 469.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 23, gyógyulás: 7, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 449.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 444.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 35, gyógyulás: 9, összesen: -26 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 424.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 399.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember bal lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bumeráng. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi jön feléd.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bőrsisak, egy orgyilkos tőr és egy mérg. ubuk tüske. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 379.]

bb 56 733 135 beraksz a bankba az 56. tárgyat (733 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 35 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 4 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 371.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[132,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 20 életpontot sebeztél. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: A következő kincseket találtad: egy bumeráng. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a tetemember bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy autentikus vámpír támad rád.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tőr és egy nyu-shuriken. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gábor a Kalandozó lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [132,37] Dombos terepre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő pattanóböde nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Thar'dan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a kétfejű troll testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-14 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,38] A dombság átmegy hegységbe. Találsz egy világítótornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy erszényes elkarog formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot!

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 293.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[131,39] Még mindig hegyvidéken vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy földsárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a földsárkány testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lord Kis Se. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,40] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thar'dan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-3 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy nyuhaj karbin nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,41] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 27 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 101, gyógyulás: 15, összesen: -86 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [75 pontot használtál fel, van még 218.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[131,42] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Wassermann Bobó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szeppent rákfatty közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty nyakát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty jobb vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Találsz egy nekrofunt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy fagyelementál trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar jobb hátsó lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-14 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Szittyával. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Felhívod a figyelmet a erő fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[43 pontot használtál fel, van még 175.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(131,36) hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), tetemember (#123), zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(131,39) földsárkány (#359), mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(131,40) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vadtrollok (#70), nyuhaj karbin (#110)
(131,41) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, korinthai amőba (#420), érclelőhely
(131,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), 36. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), szeppent rákfatty (#186)
(132,36) zombi (#49), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(132,37) pattanóbödék (#145), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 29. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(132,38) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(132,43) nekrofun (#173), egy mutáns nő
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396), Szittya (4187. kalandozó)

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy fény szentélyét.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 2 bumerángot 8 aranyért, 3 rézdarabot 3 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 6 óndarabot 12 aranyért, 1 vasércet 2 aranyért.
Találkozol Equartinnal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Raia eljövendő papja. Egy kígyóbőr övet, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy purifikátor trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy woor-antilop viszi. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Felhívod a figyelmet a szerencse fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 165.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 5 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Összeakadsz Mezticcel. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Quirov trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Scott Jordo Lee-vel. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Mcfox Halney-jel. Tharr tanítványa. Egy két kard szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot, egy réz papi karkötőt, egy vasvértet és egy rejtőköpenyt visel. Felszerelését egy fagyféreg trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[5 pontot használtál fel, van még 160.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 159.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 156.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 156.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-34 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 17, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 156 pontod maradt, ebből a következő körre 156 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 506 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 37 (56) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 32 Menekülés: 35 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 346/304 Jellem: jó (340) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 849/25 Pénz: 2407 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 146/203 EFejl: 43
Eddig összesen 1767 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10591 TP-t kaptál. Jelenleg 1026945 TP-d van. A következő szinthez még 173055 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, Ciang Csí. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 7221 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 27
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 59 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 42 12. taumaturgia: 54
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 9 (+1) 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 9 18. pszi: 25
19. zárnyitás: 2 20. vadászat: 2 21. bányászat: 19
22. úszás: 7 (+5) 23. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209)
villámcsapás (#50) >> degradátor (#210) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bunthar bőr (#733) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
1 gyöngymangó (#135) 1 hősiesítő medál (#1558) 35 mákrózsa virág (#56)
1 rákpajzs (#98) 1 rövid íj (#107) 3 spiritusz (#170)
1 varázskő (#305) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 16 víz (#27)
1 moa varázsdoboz (#1133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
105 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fülemüle agyar (#267) 15 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 1 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Equartin (4905. kalandozó), Meztic (3629. kalandozó), Scott Jordo Lee (4346. kalandozó), Mcfox Halney (5830. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek