Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 11. 15h:10' EZ A 517. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD 518. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
tv 40 | támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot |
a 247 1548 8 | átadod a 247. tárgyat az 1548. kalandozónak (8 darabot) |
aa 239 226 267 | átadod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 267. tárgyat |
a 247 3070 1 | átadod a 247. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 665 4144 30 | átadod a 665. tárgyat a 4144. kalandozónak (30 darabot) |
kf 434 3 | kézbeveszed/felveszed a 434. tárgyat (őrzöd) |
dd 4 | eldobod a 4. tárgyat |
bb 310 10 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (10 darabot) |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd a troll ritualista testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a troll ritualista megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 73, gyógyulás: 8, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [99,47] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [100,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
be 556 | bemész az 556. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az emberevő bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [100,45] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [100,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő legyengült vörös rakolits mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) {KCC:} Szöges bunkóval többször eltalálod a vörös rakolits jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vörös rakolits nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 18 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [98,42] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Scipio. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Sheran templomot. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [97,41] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet |
SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY) Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak. |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
RAKOLITS POR (669. TÁRGY) Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni. |
Erő: | 26 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (29) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 274/173 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (34) | Varázspont: | 298/52 | Pénz: | 80 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/6 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/99 (+2%) | szúrófegyverek: | 17/83 (+12%) | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 4/8 (+8%) | lőfegyverek: | 20/6 (+3%) | dobófegyverek: | 1/24 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/33 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 32/86 (+28%) | 3. mászás: | 4/74 |
4. csapdakészítés: | 14/51 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/78 | 6. gyógyítás: | 28/73 |
7. titkosírás: | 7/51 (+25%) | 8. felderítés: | 24/56 (+45%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 25/77 (+17%) | 11. taumaturgia: | 4/1 (+4%) | 12. versengés: | 4/59 (+16%) |
13. harcművészetek: | 19/5 | 14. zene: | 37/15 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/2 |
16. vadászat: | 14/16 (+10%) | 17. bányászat: | 11/88 | 18. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 1) |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bot (#4) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 21 | elkarog szőr (#665) | 9 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
12 | fülemüle agyar (#267) | 2 | galachmit (#310) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | 5 | óndarab (#85) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | 5 | rézdarab (#70) | |||
2 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | rakolits por (#669) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
2 | vasérc (#152) |