207. forduló, 209. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 23. 12h:06'
EZ A 394. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
395. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Mágikus Koponyát (1 arany kikiáltási áron), 2 kristálygömböt (1 arany kikiáltási áron), 1 hosszú íjat (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 30 spirituszt (103 arany), 3 téfea-agyat (49 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 csalánvirágot (550 arany), 3 polip szívókát (84 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Tharr Keresztje (eladási ár: 95 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 1 balkezes gyűrű (eladási ár: 190 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 1 bíbor erőöv (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 18 nyílvessző (eladási ár: 18 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 6 moa üveggömb (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 bányászcsákány (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 Mágikus Koponya (eladási ár: 95 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 2 kristálygömb (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 hosszú íj (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A táborozás 8. napján összefutsz egy szőke, copfos hajú, szemüveget viselő gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy Halatir kalapját, egy hoarián bőrnadrágot, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy obszidián karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy mágusköpenyt visel. Fegyverzetét egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Syrilx de Tun. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 17. napon összefutsz Tirithiel. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: martalóc. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+142 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+214 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 702. hetének nyerőszámai: 19, 25, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 4 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 376 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

kno 15 2 képesség-növelés 15
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) A Halálos Döfés (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 348.]

hu 298 276 307 hulladék: 298 276 307
Hulladékgyűjtés törölve: arx formázó minta. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

v 96 184 307 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

ee 183 162 eladod a 183. tárgyat a 162. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

m 1 mozogsz északkeletre
[188,43] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg parafenomén nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 340.]

be 630 6 bemész a 630. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[189,44] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Mandibulakaszával kilukasztod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 19, összesen: +6 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 nagy bronzkulcsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy grok-képződményt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy quwarg boly van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy grok-képződmény van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[59 pontot használtál fel, van még 281.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 271.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Különös földlakás, nyomorúságos és hideg,
Mégis, aki itt lakik, sosem panaszkodik.
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 221.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[190,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (7 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 15, gyógyulás: 48, összesen: +33 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Orzag bilincse, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó, 1 Influenza. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Orzag bilincse, 1 Mákrózsa főzet, 1 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 3 Influenza, 2 Temető. Ez full! Vesztettél. 538 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 41 darab aranyérmét.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [190,47] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fafejű a Tudós lábát masszírozza. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 185.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [50 pontot használtál fel, van még 135.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[190,48] A dombság átmegy hegységbe. Találsz egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. {HD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
239 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bronzkulcsot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Ezt a szerencsét. 2 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.

(Továbbmész...) [190,49] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy phua-kúp van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,49] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Találsz egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 76.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy nómenklatúra támad rád.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 15, gyógyulás: 14, összesen: -1 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [50 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 361 360 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 23.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 16, 28.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 372 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLOS DÖFÉS
A Halálos döfés a Gyilkos döfés továbbfejlesztett változata a fegyvert használó harcművészek számára. Sikeres használatakor olyan erőteljesen és precízen találod el fegyvereddel az ellenfeledet, hogy minden egyes támadásra kapsz +2 sebzést. A Halálos döfés természetesen csak akkor jöhet be, ha fegyvert használsz, nem pedig az öklödet. A Halálos döfés sikeres használatát a szövegben a {HD:} felirat fogja jelölni.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon püspöke vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

Erő: 28 (34) Szint: 22 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 27 (35) Támadás: 27 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (57) Védekezés: 121 Menekülés: 15 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 440/658 Jellem: gonosz (615) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (51) Varázspont: 600/266 Pénz: 349 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/3 Pszi pont: 87/4 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1684 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8780 TP-t kaptál. Jelenleg 834698 TP-d van. A következő szinthez még 165302 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, taalru, Notermanthi. A 208. fordulódban 6080 arany került a bankszámládra. 6080 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: 29/18 (+5%) vágófegyverek: 11/10 (+8%)
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: *25/100

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/98 (+16%) 2. nyomkövetés: 44/42 (+4%) 3. lopás: 11/82
4. mászás: 13/14 (+11%) 5. csapdakészítés: 16/12 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/97
7. gyógyítás: 31/1 8. titkosírás: 4/6 9. felderítés: 22/96 (+120%)
10. szörnyidomítás: 4/7 11. teológia: 32/41 (+25%) 12. taumaturgia: 22/36 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/43 (+11%) 14. versengés: 11/67 (+16%) 15. harcművészetek: 33/76 (+200%)
16. zene: 6/13 17. szörnyismeret: 26/88 18. pszi: 12/28 (+10%)
19. vadászat: 6/5 20. bányászat: 14/61 (+44%) 21. úszás: 10/2
22. főzés: 13/58 (+10%) 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> Orkhan Thai (#238) izomernyesztés (#33) >> Notermanthi (#257)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Piha! Már minden álomvirágtól szaglik, pedig a kalandozóknak csakis rémálmaik lehetnének! Gyomlálj ki ötöt e gazból. (számláló: 0)
2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: bávatag golombár! (számláló: 2)
3.) Sheran druidái meg akarják akadályozni a következő világégést. Valamit tenned kell! Irts ki egy szent tölgyet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
55 arany (#50) 5 kaja (#2) 1 rókafarok (#124)
1 sötét tekercs (#535) 11 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzkulcs (#76) 11 drótszőr (#37) 1 karbin plazma (#199)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank nyíl (#129)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,43) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár, bűbájlidérc (#761), quwarg parafenomén (#248)
(189,44) ezoterikus mardel (#184), márványtorony (#175), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(190,45) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), Leah oltár
(190,46) woorgard (#231), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, korinthai amőba (#420), érclelőhely
(190,47) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), művészi porolit (#720), érclelőhely
(190,48) mély szakadék (#154), Tharr oltár, púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), érclelőhely
(190,49) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, vaskohó (#155), 50. jellempróba, érclelőhely
(191,49) friss csatamező (#262), Sheran oltár, zombi (#49), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Gábor, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>
2007.03.19. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek