206. forduló, 208. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 19. 13h:03'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,47] koordinátán.
Ebenezer Scrooge, amikor összefutottatok, adott neked egy kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 431.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 430.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 429.]

* 3. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 419.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 411.]

* 6. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 401.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

kt 94 elkészíted a 94. tárgyat
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bronzhegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 396.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 386.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

130 131 132
46
47
48

[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Találsz egy halálbokort. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 8 tigroszlán fogat 8 aranyért.
Összeakadsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár. {max. varázspontja: 195; max. pszije: 0.} Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges.
Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
Találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 376.]

ve 133 100 megveszed a 133. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

ve 352 3 megveszed a 352. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi mester.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a zombi mester fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Észreveszel egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.
[18 pontot használtál fel, van még 358.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[132,46] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ran'Amart Morgurth előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy kardszárnyú pocok. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 vashegyű nyilat.

(Továbbmész...) [133,45] A dombság átmegy hegységbe. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 15 ütő ellen.}

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár.

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt sullár testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt sullár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Krough fejdíszét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 341 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30329.
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bunthar került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a bunthar bal vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar fejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a bunthar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hegymélyi lidérc volt. {védettsége: 45 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy érző szívű dromedár lehet. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [62 pontot használtál fel, van még 296.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[132,43] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy érző szívű dromedár. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz lord.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a csontváz lord testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 1 purifikátor hájat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 343 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30529.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,42] Dombos vidékre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Wassermann Bobó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [130,41] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy!

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz! (ld. enc.)

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz bal vállát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy aranygriff!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranygriff aranyszínű testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az aranygriff bal szárnyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az aranygriff fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az aranygriff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranygriff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranygriff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 csontkulcsot. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 239.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[129,41] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy földsárkány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány kőfejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [128,41] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Észreveszel egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 219.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Mit kell HOZZÁTENNI egy húsz kiló súlyú, esővízzel teli hordóhoz, hogy tizenöt kiló legyen?
[5 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 mozogsz északkeletre
[129,40] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt sullár testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 1 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 346 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30829.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [13 pontot használtál fel, van még 201.]

szk 7011 369 359 keresed a 7011. szörnyet a 369. szörnyet a 359. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 180.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 179.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 23, 4.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 179 pontod maradt, ebből a következő körre 179 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 527 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY)
Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned.

GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 24 (26) Agresszió: 4 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 22 Életpont: 289/286 Jellem: jó (419) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 450/86 Pénz: 402 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 29/11
Eddig összesen 1786 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 922 TP-t kaptál. Jelenleg 780 220 TP-d van. A következő szinthez még 19 780 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 205. fordulódban 2032 arany került a bankszámládra. 2032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 27/61 (+13%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 23/37
lőfegyverek: 26/26 (+12%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
129,40 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/33 (+77%) 2. nyomkövetés: 44/52 (+45%) 3. mászás: 11/37 (+5%)
4. csapdakészítés: 14/74 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/56 6. gyógyítás: 36/87
7. titkosírás: 5/3 8. felderítés: 8/74 (+6%) 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 15/94 (+5%) 11. taumaturgia: 27/78 (+8%) 12. zene: 2/52
13. szörnyismeret: 27/48 (+20%) 14. pszi: 4/89 (+9%) 15. zárnyitás: 1/82
16. vadászat: 20/75 (+2%) 17. bányászat: 31/16 (+6%) 18. úszás: 1/0
19. főzés: 4/70 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1179 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 6 ezüsttollú nyíl (#363) 30 ubuk tüske (#131)
10 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 gromak páncél (#270)
Sisakok
1 Krough fejdísze (#1570) 1 * kvazár sisak (#266) 4 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 * angyalok gyűrűje (#529) 4 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 3]
4 fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 126]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 142 csepp ugh méreg (#166), fér még: 2]
2 vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 20]
7 zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 122]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 4 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 furulya (#233) 5 gyógykenőcs (#313) 20 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
5 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
3 ork csodaszer (#1228) 4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorfog (#663) $1 álompor ($396) 3 aranytoll (#572)
1 aurach bőr (#658) 24 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 5 bunthar bőr (#733) 35 csuklyavirág (#133)
33 drótszőr (#37) 19 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
1 fémrúd (#104) 1 + fpi formázó minta (#419) 2 fülemüle agyar (#267)
1 galachmit (#310) 21 grifftojás (#179) $1 gromak bőr ($268)
17 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
5 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 11 kőszem (#304)
6 kvazár (#244) 18 lidércesszencia (#1074) 42 madártoll (#112)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
2 moa obszidián (#380) 5 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667)
2 óndarab (#85) 13 pirkit (#153) 13 púderkő (#119)
4 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 3 quwarg tojás (#360)
4 rakolits por (#669) 3 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264)
5 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668)
7 smirglilevél (#29) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110) 24 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 137.51 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 gromak bőr (#268) 1 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 5 pirkit (#153)
8 tigroszlán fog (#63) 20 tüske (#22) 4 vasérc (#152)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 1 bunthar bőr (#733)
1 csontkulcs (#74) 1 csuklyavirág (#133) 1 Krough fejdísze (#1570)
1 ork csodaszer (#1228) 1 purifikátor háj (#269) 4 spiritusz (#170)
5 tinta (#101) 4 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131 132 133 134
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
(128,41) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Tharr oltár, Raia oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(129,40) élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 31. jellempróba, érclelőhely
(129,41) Dornodon oltár, érclelőhely, fémbontó szójer (#150), földsárkány (#359)
(130,41) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), griffőniksz (#106), aranygriff (#304)
(131,42) trappoló dinymákok (#118), élőholt quwarg (#202), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 26. jellempróba, érclelőhely
(131,47) áeratikus hasnyák (#243), zombi mester (#251), Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484)
(132,43) érző szívű dromedár (#753), dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177), nekrofun (#173)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. többszemélyes kaland, 34. jellempróba, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érző szívű dromedár (#753)
(133,45) Elenios oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), tüskés harci gromakok (#156), élőholt sullár (#216), fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek