206. forduló, 208. forduló, Aurora Borealis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 22. 13h:00'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2339
SZÁMLA : XXXX

AURORA BOREALIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [146,34] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 sallank karmot. [sallank karom ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+75 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+192 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+115 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kronokukac fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 379.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 377.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 2. KP: vv 165 59 12 elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 373.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 371.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 369.]

* 3. KP: vv 243 209 188 elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 394.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 392.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 390.]

ba 329 761 nem támadod a 329. szörnyet a 761. szörnyet
BA 329 parancs törölve. BA 761 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

ba 989 990 nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

a 210 5965 10 átadod a 210. tárgyat az 5965. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 fűszertartót Morgana részére. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

a 352 5965 1 átadod a 352. tárgyat az 5965. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mithrilt Morgana részére. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

pki 8999 8 kiveszel a bankból 8999 aranyat (8 darabot)
Kiveszel a bankból 71992 aranyat. A számládon van még 172452 arany. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 380.]

cir 4 vándorcirkusz látogatása 4
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 11 arany! (+4 szerencse.) 1 418 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 379.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

m 4 mozogsz délre
[146,35] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy halálos morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálos morf farkát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a halálos morf farkát. (4 támadással 359 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a halálos morf testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. A halálos morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 76, gyógyulás: 18, összesen: -58 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. A következő ellenfél egy brutális morf.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a brutális morf fejét. (4 támadással 357 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a brutális morf bal vállát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A brutális morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A brutális morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 101, gyógyulás: 23, összesen: -78 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 1 áldott követ. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Főnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 145 pontot kell rákölteni.) Látsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 354.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[147,36] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kvazár karddal végigvagdosod az ongóliant jobb oldalát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 12 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 4 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 61, gyógyulás: 14, összesen: -47 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy éltető morf áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod az éltető morf jobb lábát. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az éltető morf bal oldalát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az éltető morf testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 70, gyógyulás: 16, összesen: -54 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +101 életerő.) Második ellenfeled egy védelmező morf.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a védelmező morf bal oldalát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 2 Thargodan esszenciát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chitarel. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [148,37] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal alaposan megvágod a kardszárnyú pocok bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy lomha morf.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lomha morf testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 67 életpontot sebeztél. A lomha morf a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 6 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 76, gyógyulás: 18, összesen: -58 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a változatos morf fejét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a változatos morf testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 Amélia nyakláncát. [Amélia nyaklánca ládikóba-> (143,61)-> 420 arany, -2 ÉP] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 98 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ent pásztorbottal csak érinted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 159 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1360, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!

(Továbbmész...) [149,38] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 339.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1528 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[149,39] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [149,40] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.

(Továbbmész...) [148,41] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [15 pontot használtál fel, van még 324.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[148,42] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Észreveszel egy korongfát. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy drakolich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a drakolich testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.

(Továbbmész...) [148,43] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [147,44] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thoron - Laure orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 1 ezüst karkötő, 1 moa üveggömb, 1 csuklyavirág, 37 madártoll, 1 ezüst nyaklánc.
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronokukac. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 299.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 279.]

ek 503 204 36 t. energia kisütése: 503 204 36
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

145 146 147 148 149 150
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
(146,35) bávatag golombár (#165), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534)
(147,36) ongóliant (#159), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(147,44) trikornis herceg (#261), mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, kronokukac (#285)
(148,37) kardszárnyú pockok (#152), lomha morf (#7621), változatos morf (#7626), érclelőhely, woorgard (#231)
(148,41) bávatag golombár (#165)
(148,42) varkaudar behemótok (#189), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), drakolich (#760)
(148,43) Elenios oltár, quwarg nagymester (#214)
(149,38) gumifa (#38), 34. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
(149,39) quwarg királynők (#153), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardel (#184)
(149,40) ekharion (#232), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, 41. jellempróba, érclelőhely

[204,36] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Van itt egy tündérpalota (750. épület.).
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

kld 21 küldetés végrehajtása 21
A karám valóban ott húzódik a mini-palota mögött, és aprócska, alig öklömnyi, spagulárra emlékeztető, háromszemű lények legelésznek benne. Nagyon békések. Letelepszel a fűbe, hogy a karám a lábad közé essen, óvatosan felveszed az egyik bübükét, kicsit simogatod, hogy megnyugodjon, aztán nekifogsz a kényes műveletnek. A kis szörnyeteg néhányszor beleharap az ujjadba, de aztán nagy nehezen sikerül megszabadítanod a bundájától. Na egy kész. Ahogy haladsz a munkában, úgy vagy egyre gyakorlottabb. Mire az utolsóval is elkészülsz, valóságos bübükenyíró fenoménná lettél! [150 pontot használtál fel, van még 124.]

be 750 bemész a 750. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. A piciny tündér (alig arasznyi magas), sebesen körberepül téged, és karba font kézzel ott marad az orrod előtt függve, lebegve a levegőben. Úgy látszik megismert, mert türelmetlenül várja a beszámolód. Gyorsan beszámolsz a sikeresen elvégzett munkáról, és kicsit még büszke is vagy magadra, holott egy ilyen egyszerű feladatot még egy puhány városlakó is elvégzett volna.
- Nos rendben van... - csacsogja a serteperte tündérke, és elgondolkodva repked kicsit előtted, fel, s alá, - ...de ilyen könnyen azért nem úszod meg. Hosszú időre elkötelezem magad, ha melléd szegődöm, ezért látnom kell, hogy megbízhatok benned, és komolyan veszed kettőnk szövetségét. Még egy feladatot bízok rád. Figyelj jól! Tortát sütök estére, de nincs itthon egy csepp méz sem. Légy szíves, és hozz nekem egy csuporka mézet a kaptárból! Nem lesz nehéz odatalálnod, csak kövesd a méhek döngicsélését. Tessék, itt van ez a csupor, és siess! - nyomja a kezedbe, a gyűszűnyi agyagkorsót a tündérke (a tündérke csuprát a karakterlapodon nem jelöljük).
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 22 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 119.]

szk 285 keresed a 285. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

hh 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 118.]

vv 214 elmormolod a 214. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Aláhullik az égből 224 arany! Gyorsan összeszeded. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 116.]

ef 103 521 energia fejlesztése 103
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 29, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól félisten hatalmú kalandozó helyett isteni hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +36 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 351 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Aurora Borealis, egy szőke hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia szerzetese vagy. Papi hited: 383. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 41 (60) Szint: 39 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 45 (58) Támadás: 66 (69) Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 45 (66) Védekezés: 113 (120) Menekülés: 15 % Életkor: 41/46 év
Egészség: 33 (49) Életpont: 841/853 Jellem: jó (495) Tul. pont: 18
Szerencse: 44 (78) Varázspont: 2071/1259 Pénz: 99361 arany Kép. pont: 37
Tudatpont: 72/34 Pszi pont: 218/273 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 3371 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70 365 TP-t kaptál. Jelenleg 7 556 697 TP-d van. A következő szinthez még 543 303 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, mópat fatty, triklem drakolder. A 207. fordulódban 172452 arany került a bankszámládra. 172452 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/4 ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 24/62 (+25%)
ütőfegyverek: 39/13 (+4%) lőfegyverek: 31/95 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,36 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 147,44
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Kedvenc táborhely: 204,36
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 60, 82, 83, 85, 86, 90

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 200 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 064 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/48 2. nyomkövetés: 27/15 (+10%) 3. mászás: 29/26
4. csapdakészítés: 15/45 (+7%) 5. csapdaészlelés: 14/6 6. gyógyítás: 34/72
7. titkosírás: 4/31 8. felderítés: 20/0 (+50%) 9. szörnyidomítás: 11/88
10. teológia: 30/91 (+35%) 11. taumaturgia: 93/78 (+95%) 12. szerencsejáték: 11/36
13. versengés: 16/61 (+9%) 14. zene: 15/38 15. szörnyismeret: 21/21 (+22%)
16. pszi: *31/100 17. zárnyitás: 1/3 18. vadászat: 6/75
19. bányászat: 31/9 (+3%) 20. úszás: 4/96 21. főzés: 16/40 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 4 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó szörnyek (#9088), öregedést okozó lények (#9095), őrjáratozó katona (#274), élőholt ősmágus (#179), inváziós ellenfelek (#9089), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), tűzelementál (#276), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), Notermanthi báró (#323), halált okozó lények (#9098), átokosztó (#372)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 30 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 28 vp; taumaturgia: 64 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,4,4) lélektisztulás (#215) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse III (#59) erőpajzs I (#12)
esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
háló (#186)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
izomernyesztés (#33) >> Notermanthi báró (#323) élőholt pozdorja (#134) >> zombi mágus (#389)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
védelem tűz ellen (#38) >> domináns morf (#7624) védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 97. labirintus (409,65). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tündérpalota (750): 5. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 21, 22, 24, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 59, 60, 67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 85, 86, 90, 94, 95, 97, 99, 100, 101, 170, 171, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 5, 7, 11, 12, 13, 15, 16, 19, 20, 26, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1224, az összesen kapott pontszám: 148138. (összesen ölhető: 1224 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 87 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 7 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kvazár kard (#297) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 csontpozdorja (#424) 1 * Din cséphadarója (#840)
1 * ent pásztorbot (#1384) 1 kőkalapács (#13) 1 Mjölborg kalapácsa (#523)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
27 mérgezett vasnyíl (#187) 337 nyílvessző (#108) 10 tüske (#22)
Dobófegyverek
$4 bűvös shuriken ($562) 4 esszenciakristály (#350) 1 fejsze (#1240)
Páncélok
1 * dalebg.kristályvért (#564) 1 tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * merénylő köpenye (#1728) 1 őselemek köpenye (#560) 5 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku vadászing (#1158) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * óriások öve (#613)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 2 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
2 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 14 mópat token (#585) 1 * ősmágus fülbevalója (#608)
1 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 csillogó nyakék (#1120) 16 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811)
7 korinthai talizmán (#814) 2 * nap szimbólum (#141) 2 rothasztó talizmán (#815)
1 szerencsetalizmán (#366) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 6 vortex amulettje (#607)
4 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392) $1 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
9 angyalok gyűrűje (#529) 3 Blounther gyűrűje (#1548) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * mind. tűzopálja (#2380) 1 * q. demoralizátor (#2067)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
32 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 26 csepp tinta (#101), fér még: 294]
54 fűszertartó (#210) [bennük 33 csepp sáfránypor (#211), fér még: 237]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
21 sullár hólyag (#168) [bennük 229 csepp spiritusz (#170), fér még: 191]
8 szent kehely (#257) [bennük 74 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6]
2 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 12]
1 toxyl üvegcse (#592) [benne 3 csepp toxyl (#591), fér még: 7]
4 vizestömlő (#3) [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 54]
29 zöld üveg (#82) [bennük 348 csepp ragasztó (#83), fér még: 232]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334) 66 áldott kő (#642)
1 alkímiázó üst (#341) 5 amul kulcs (#565) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 25 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 4 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
27 deus ex machina (#1) 14 dizen kulcs (#472) 4 drakolder kulcs (#524)
1 ezüstszelence (#1602) 7 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234)
24 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 9 fűszerkeverék (#1170)
6 gernim balzsam (#1894) 88 gyógykenőcs (#313) 4 íjászkence (#1225)
70 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 7 kholden kulcs (#470)
1 kis ónixkulcs (#1110) 2 kötél (#92) 19 kristályfolyadék (#449)
25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560)
4 lélekkulcs (#718) 1 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757)
36 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540)
$2 mérleg ($81) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133)
12 morf esszencia (#2452) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246)
13 norgat kulcs (#471) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 orvosságos zacskó (#682) 23 őskristály-szilánk (#1525) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 plazmagömb (#2235) 44 pszi kő (#248) 1 Rodger profi üstje (#1168)
1 rúnakavics (#2233) 7 ryuku védőkenőcs (#1154) 4 sáfránykő (#979)
1 szeksztáns (#32) 15 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 tapasztalatkő (#975) 1 térhajlító kavics (#1539) 7 titanitdukát (#1480)
12 titkos teleportkő (#1387) 1 + tüskecsapda (#242) 142 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 14 védőkristály (#2240) 1 zeolitkristály (#2236)
1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 A Végzet dragnitja (#2307) 4 álompor (#396) 32 amniosz (#203)
99 átlátszó morfplazma (#2451) $1 bev formázó minta ($299) 98 bíbor morfplazma (#2450)
21 bordacsont (#16) 36 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582)
5 csillezsályalevél (#1253) 12 csuklyavirág (#133) 66 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 10 Eldereth szilánk (#512) 17 ezüstdarab (#326)
109 fehér morfplazma (#2445) 87 fekete gyöngy (#99) 109 fekete morfplazma (#2446)
27 fokhagyma (#403) 4 főnixtoll (#563) 59 gyöngymangó (#135)
19 halcsont (#390) 3 hibátlan tűzopál (#1642) 1 iknegurin (#541)
6 jégkristály (#593) 1 kazmár gyökér (#205) 105 kék morfplazma (#2442)
4 kreiton esszencia (#892) 23 kvazár (#244) 1 lélekesszencia (#619)
107 lila morfplazma (#2448) 219 madártoll (#112) 2 mithril (#352)
31 mocsári penke (#148) $3 mópat tetem ($584) 2 móri gyümölcs (#116)
101 narancs morfplazma (#2449) 5 óndarab (#85) 60 pirkit (#153)
$2 praglonc hártya ($215) 11 púderkő (#119) 11 purifikátor háj (#269)
30 quwarg kristály (#2238) 21 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
117 sárga morfplazma (#2447) 9 sárkányfog (#617) 1 smaragdkő (#678)
76 Thargodan esszencia (#328) 157 vámpírfog (#1221) 4 varányszem (#30)
1 varkaudar tekercs (#653) 1 vasérc (#152) 108 vörös morfplazma (#2443)
3 vörös zyel (#606) 4 xirnox szív (#213) 117 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: rémbőr tarkóvédő (#737)

Összsúly: 266.38 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
3 aenouth ködkürt (#1554) 13 bunthar bőr (#733) 153 drótszőr (#37)
4 esszenciakristály (#350) 1857 gyógykenőcs (#313) 138 gyöngymangó (#135)
2 nehezék (#258) 11 ryuku amfora (#1153) 1 ryuku mellvért (#689)
1 súlyzó (#347) 506 vashegyű nyíl (#176) 5 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 fűszertartó (#210) 1 gyógykenőcs (#313) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 kristályfolyadék (#449) 1 manakristály (#500) 1 mithril (#352)
49 nyílvessző (#108) 17 ragasztó (#83) 2 rókafarok (#124)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72726 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 bíbor morfplazma (#2450)
6 bordacsont (#16) 18 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fekete morfplazma (#2446) 1 gyöngymangó (#135) 1 kék morfplazma (#2442)
1 lila morfplazma (#2448) 1 sáfránypor (#211) 1 sárga morfplazma (#2447)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 zöld morfplazma (#2444)


Üzenet küldése a karakternek