Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 30. 11h:48' EZ A 976. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 977. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: ef 5 507 0 | energia fejlesztése 5 |
* 4. KP: ek 40 2 0 | t. energia kisütése: 40 2 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 115, gyógyulás: 116, összesen: +1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku gólem nyakát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ryuku gólem jobb karját. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 149, gyógyulás: 100, összesen: -49 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 209 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 230 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Agyartőrrel megérinted a vortexmágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 210 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 6 282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 649, gyógyulás: 111, összesen: -538 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb karját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 293 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 104, gyógyulás: 40, összesen: -64 ÉP}
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 5 504 | energia fejlesztése 5 |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 69, gyógyulás: 62, összesen: -7 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 27, gyógyulás: 42, összesen: +15 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A 12 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (12 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 130, gyógyulás: 202, összesen: +72 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru fejét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a taalru nyakát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-44 varázspont.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel megbököd a taalru egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály, egy gyöngysor és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 137, gyógyulás: 144, összesen: +7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő, egy sárga erőöv, egy nagy vaskulcs, 8 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 148, gyógyulás: 76, összesen: -72 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg jobb oldalát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 165 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 18, gyógyulás: 42, összesen: +24 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 133, gyógyulás: 28, összesen: -105 ÉP}
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a magger nyakát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a magger testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya farkát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Droma Shelagoru testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a Droma Shelagoru bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Droma Shelagoru ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 8 csepp spirituszt. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [184,104] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 521-540.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 54 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 263, gyógyulás: 15, összesen: -248 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 56 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az ősdentor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 222, gyógyulás: 11, összesen: -211 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető jobb karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 arany. 1 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 647 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgoró bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró bal lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az orgoró testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 2 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgoró bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orgoró fejét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az orgoró ollóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a magger testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a magger nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [7 pontot használtál fel, van még 2.]
be 700 | bemész a 700. épületbe |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
e 16 | élelemszerzés 7 pontért |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
e 16 | élelemszerzés |
szk 679 | keresed a 679. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
Erő: | 24 (39) | Szint: | 30 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 30 (43) | Támadás: | 56 (59) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (41) | Védekezés: | 70 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/87 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 742/688 | Jellem: | gonosz (367) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 24 (64) | Varázspont: | 918/20 | Pénz: | 3045 arany | Kép. pont: | 44 |
Tudatpont: | 68/40 | Pszi pont: | 105/2 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | *31/100 (+19%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 23/37 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); bumeráng (#249) (19 -24.); ubuk dobónyíl (#138) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/11 | 2. nyomkövetés: | 30/51 (+34%) | 3. lopás: | 4/17 |
4. mászás: | 13/39 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 13/94 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 7/80 |
7. gyógyítás: | 27/17 | 8. titkosírás: | 3/67 (+10%) | 9. felderítés: | 24/30 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 6/34 | 11. teológia: | 45/0 (+20%) | 12. taumaturgia: | 32/89 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 3/81 | 14. versengés: | 10/80 (+9%) | 15. harcművészetek: | 1/17 |
16. zene: | 16/86 | 17. szörnyismeret: | 20/25 | 18. pszi: | 10/18 (+11%) |
19. zárnyitás: | 4/98 | 20. vadászat: | 20/42 (+78%) | 21. vitalitás: | 1/88 |
22. bányászat: | 26/80 | 23. testépítés: | 1/58 | 24. úszás: | 9/13 |
25. főzés: | 9/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tolvajvér (#364) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 136, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 88. Szerzett pont: 10692. Beállított erő: 0 Összpont: 10692 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 354.31 kg | Megterheltség: 153% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 281 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
17 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
4 | drótszőr (#37) | 2 | gyíkfű (#201) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 8 | sáfránypor (#211) | |||
2 | sötét ital (#284) | 4 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
2 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyöngysor (#192) | 49 | kaja (#2) | |||
3 | kőszem (#304) | 1 | kvazár sisak (#266) | 2 | mágiaszilánk (#2668) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | tyrex csont (#280) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | vortex talizmán (#812) |
182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | |
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|