205. forduló, 207. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 22. 9h:19'
EZ A 463. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
464. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,46] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 453.]

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 450.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 440.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 435.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

kpb kezd. parancs berakása:

le 254 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 1171 kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
[A parancs tárolásra került.]

le 568 leveszed/lerakod az 568. tárgyat
Elrakod a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

dd 152 85 eldobod a 152. tárgyat a 85. tárgyat
Elhajítasz 26 vasércet. Elhajítasz 15 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

dd 714 138 102 eldobod a 714. tárgyat a 138. tárgyat a 102. tárgyat
Elhajítasz 1 rőtmanó kacagányt. Elhajítasz 1 ubuk dobónyílat. Elhajítasz 2 vízionár szemet. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[134,47] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy épületet. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,48] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos tetű lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar felderítő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. [+2% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar felderítő fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 419.]

kt 554 11 elkészíted az 554. tárgyat (11 darabot)
Legyártottál 11 tünde nyilat. [66 pontot használtál fel, van még 353.]

kt 313 10 elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] [+4% tau] Legyártottál 10 gyógykenőcsöt. [50 pontot használtál fel, van még 303.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[133,49] A terep továbbra is ritka erdő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Painkiller irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg felderítő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg felderítő bal első lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [133,51] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+64 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [54 pontot használtál fel, van még 249.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[133,52] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,53] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy!

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [133,54] Az erdőt síkság váltja fel. Találsz egy amniosz-fát. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 399 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Piromenyét, 1 Garokk, 1 Orbitális mackósajt, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Piromenyét, 1 Vérfürdető magszim, 1 Orbitális mackósajt, 1 Mákrózsa főzet. Semmi változás. Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Vérfürdető magszim, 1 Temető, 1 Piromenyét, 1 Tisztítótűz, 1 Illúziópalota. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Ellenvarázslat, 1 Illúziópalota, 1 Aranyeső, 1 A bajnok manifesztációja. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 4 Ellenvarázslat, 1 Influenza. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Garokk, 1 Orbitális mackósajt, 1 Mákrózsa főzet. Ez csak terc! Nyertél. 3. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Illúziópalota, 1 Garokk, 1 Piromenyét, 1 Aranyeső, 1 Influenza. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 1 Sötét motyogó, 1 Garokk, 1 Ellenvarázslat, 1 Orzag bilincse, 1 Orbitális mackósajt. Semmi változás. Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Sötét halál, 2 Temető, 1 Sötét motyogó, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Vesztettél. 399 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 81 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. A sötét folyosó hirtelen egy megvilágított terembe torkollik, melynek közepén egy alak fekszik. Közelebb lépve már azt is meg tudod állapítani ki az: a szirén. Rosszul van. Gyógymasszázst alkalmazol, de semmi nem változik. Aztán - éppen akkor, amikor már feladnád - a beteged megmozdul és rád mosolyog. Úgy néz ki, mégis használt!
- Segíts nekem - mondja, és a háta mögött lévő kőhalomra mutat. Nem nehéz kitalálnod a kövek elrendeződéséből, hogy ez az építmény oltárnak készült. A jutalom reményében nekiveselkedsz, és a négyszögletesre csiszolt köveket a helyére hordod. Egy órányi kimerítő munka után, büszkén húzod ki magad az előtted magasodó épületre mosolyogva. 399 tapasztalati pontot kaptál.
- Sikerült - örül sikerednek a szirén. - Végre valaki végigküszködte magát a próbákon. - Ajándékul a szirén köpenyét kapod, boldogan indulsz vele utadra.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mínosz-kúpot. Keletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

[64 pontot használtál fel, van még 185.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[133,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy barátság szent tüzét. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az arató csattanat fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ököllel megcsapod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [133,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Shingalana előtt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy barátság szent tüzét. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+61 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 131.]

bpb bef. parancs berakása:

le 1171 leveszed/lerakod az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 254 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 5 503 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 91.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-12 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 17 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 2, 8.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 91 pontod maradt, ebből a következő körre 91 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 438 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight bíborosa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 29 Támadás: 20 (21) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 173/173 év
Egészség: 28 Életpont: 280/116 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 513/2 Pénz: 3115 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 127/113 EFejl: 14
Eddig összesen 840 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6667 TP-t kaptál. Jelenleg 440242 TP-d van. A következő szinthez még 9758 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, borzalmas varkaudar, ongóliant. A 199. fordulódban 16590 arany került a bankszámládra. 17170 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/99 ökölvívás: 11/4 (+36%) szúrófegyverek: 23/93 (+2%)
vágófegyverek: 10/64 ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 23/31 (+1%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 282 időszaki: 18

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/1 2. nyomkövetés: 34/77 (+36%) 3. lopás: 2/70
4. mászás: 7/47 5. csapdakészítés: 14/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/18
7. gyógyítás: 40/23 (+61%) 8. titkosírás: 4/57 9. felderítés: 17/5
10. szörnyidomítás: 7/68 11. teológia: 11/76 (+2%) 12. taumaturgia: 30/66 (+6%)
13. szerencsejáték: 2/91 (+11%) 14. versengés: 9/99 (+36%) 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 9/15 (+11%) 17. szörnyismeret: 15/63 (+20%) 18. pszi: *21/100 (+4%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 25/19 (+11%) 21. bányászat: 18/69 (+17%)
22. úszás: 9/93 23. főzés: 7/90 (+12%) 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 131 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
131 arany (#50) 11 acéltű (#334) 10 borkonyó bibe (#312)
1 drótszőr (#37) 11 madártoll (#112) 14 óndarab (#85)
1 rőtmanó kacagány (#714) 10 szárnyas hernyó (#69) 1 ubuk dobónyíl (#138)
26 vasérc (#152) 50 víz (#27) 2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 10 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 6 kaja (#2) 4 pirkit (#153)
1 szirén köpenye (#820) 6 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,48) Chara-din monolitja (#534), gyilkos tetvek (#116), varkaudar felderítő (#7133)
(133,50) nukleáris cickányok (#155), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, quwarg felderítő (#299)
(133,51) quwarg harcos (#201), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(133,52) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(133,53) Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(133,54) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szopógödör (#177), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(133,55) oltár, arató csattanat (#144), nukleáris cickány (#155)
(133,56) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, quwarg harcos (#201)
(134,47) alpesi tehenek (#91), gumifa (#38), Tharr oltár, patak, Raia rúnaköve, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek