205. forduló, 207. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 9. 9h:12'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat legkorábban a 207. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,53] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.) A lottó 710. hetének nyerőszámai: 24, 29, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 260 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 364.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 364.]

hu 225 65 hulladék: 225 65
Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

m 8 mozogsz északra
[105,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[9 pontot használtál fel, van még 355.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [+7% teo] Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

m 6 mozogsz nyugatra
[104,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+64 életerő.) [39 pontot használtál fel, van még 306.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 276.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 246.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[104,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz erőserkentőt. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a százfogú egyik csápját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 kis bőrpajzsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1424 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,55] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy malmot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy quwarg szabotőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+97 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [71 pontot használtál fel, van még 175.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Iszonyatos a hangzavar itt. Az odakint forgó szélkerekek egy őrlő eszközt mozgatnak. A hely okozta elképesztő látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Egy ember ő a hétköznapokból, minden hátsó szándék nélkül.
- Biz' isten, mindenemet odaadnám önnek, uram, fizetség gyanánt, ha végezne a környéken ólálkodó haramiákkal - mondja szomorkás, elkámpicsorodott hangon. - Minden héten benéznek ide, s a legtöbbször nem csak az értékeimet viszik el, hanem meg is vernek. A minap is ez történt, így semmim sincs, amit adhatnék. Kell egy kis idő, amíg a malom újra termel annyit, amiből megélhetek, és felbérelhetem magát is.
Közlöd vele, hogy kalandozó lévén amúgy sem maradhatnál, még számtalan kitűzött célod van azelőtt is, hogy letáboroznál. Hát még utána. A molnár megérti ezt, és utadra enged. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[106,55] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).


(Továbbmész...) [107,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A napfényes Rin völgyben sétálsz.

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 deus ex machinát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [107,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg szabotőr közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[55 pontot használtál fel, van még 115.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[107,58] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Látsz egy manilla-fát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)


(Továbbmész...) [106,59] Még mindig az erdőben vagy. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 97.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(104,52) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, quwarg harcos (#201)
(104,53) mély kút (#93), Raia oltár, csodabazár (#1404), százfogú (#53), vérszomjas csüldő (#114)
(104,54) 45. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(105,52) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(105,55) malom (#1204), 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg szabotőr (#301)
(106,55) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 21. jellempróba
(107,56) márványtorony (#175), Fairlight oltár, művészi porolit (#720)
(107,57) Fairlight oltár, quwarg szabotőr (#301)
(107,58) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bőrpáncélt 5 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 7 bronzpengét 84 aranyért, 5 csontszablyát 10 aranyért, 2 kis bőrpajzsot 10 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rézpajzsot 14 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 2 rézsisakot 14 aranyért, 3 szöges páncélt 72 aranyért.
[-50 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 87.]

ve 272 1 megveszed a 272. tárgyat 1
Vásároltál 1 aranytűt. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 87.]

ve 328 1 megveszed a 328. tárgyat 1
Vásároltál 1 Thargodan esszenciát. 60 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 87.]

ve 26 10 megveszed a 26. tárgyat 10
Vásároltál 10 gyenge mérget. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

ve 329 5 megveszed a 329. tárgyat 5
Vásároltál 5 csontpálcát. 375 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 87.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élők sorából. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lumyr Haleth. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz Ariannéval. Raia bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy törpemammut. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 82.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 15 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: keresed a 354. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 87 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 20, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 81 pontod maradt, ebből a következő körre 81 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 428 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY)
Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 24 (29) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 287/179 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 331/83 Pénz: 2916 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/13 Pszi pont: 87/60 EFejl: 8
Eddig összesen 1208 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5084 TP-t kaptál. Jelenleg 428651 TP-d van. A következő szinthez még 21349 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, quwarg királynő, élőholt quwarg. A 171. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2620 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/92 szúrófegyverek: 20/50 (+8%) vágófegyverek: 19/84 (+2%)
ütőfegyverek: 20/80 (+2%) lőfegyverek: 8/62 dobófegyverek: 20/51 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 330 időszaki: 123

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/17 2. nyomkövetés: 34/14 (+14%) 3. mászás: 11/27 (+7%)
4. csapdakészítés: 13/32 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/20 6. gyógyítás: 63/43 (+34%)
7. titkosírás: 5/38 8. felderítés: 4/37 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 20/99 (+8%) 11. taumaturgia: 23/21 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/68
13. versengés: 7/51 14. harcművészetek: 2/71 15. zene: 10/37
16. szörnyismeret: 11/26 17. pszi: 14/46 (+7%) 18. zárnyitás: 1/18
19. vadászat: 16/45 20. bányászat: 25/84 21. főzés: 8/57 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 6 darabot, csak egyszer), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
139 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
7 bronzpenge (#126) 1 csillezsályalevél (#1253) 5 csontszablya (#64)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézpajzs (#73)
1 rézpáncél (#71) 2 rézsisak (#72) 3 szöges páncél (#65)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 5 csontpálca (#329) 1 deus ex machina (#1)
10 gyenge méreg (#26) 1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 6 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Lumyr Haleth (4114. kalandozó), Arianne (4712. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek