205. forduló, 207. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 15. 7h:41'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 31. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+299 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. A rum teljesen eltompította az agyad. Olyan mélyen aludtál, hogy még a nyálad is kicsordult.

* 1. KP: hh 1133 1629 0 használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 355.]
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy tolvajvér varázslat! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: vv 71 224 88 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 5. KP: hh 1100 2306 1253 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 346.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 345.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 339.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

hh 1419 1228 használod az 1419. tárgyat az 1228. tárgyat
Lassú kortyokban kezded nyeldesni a rumot, aztán egyet gondolsz, és lehúzod az egész üveggel. Huhh! Még a szemed is könnybe lábad tőle! Hogy is tudtad meginni? Hu! Máris kezd tulipirossá változni a világ! [2 pontot használtál fel, van még 332.]
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

ek 40 13 t. energia kisütése: 40 13
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 65 TVP-t. [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 36 39 mozogsz 36 39
Egy kis szobába érkezel. [34. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [35. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (97,107)-> 40 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kis szobába érkezel. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [40. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel eltalálod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy kisebb quwarg isten az. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 354.]

lm 42 45 53 mozogsz 42 45 53
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [42. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester nyakát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 7 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (97,107)-> 42 arany, -2 ÉP] és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [45. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg felderítő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel megcsapod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [53. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 12 q. rohamosztagos van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos. (8 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A 8 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 766 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 284.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+364 varázspont, -728 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 284.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+861 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 49 58 60 mozogsz 49 58 60
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [52. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [51. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [47. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 12 q. rohamosztagos az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a q. rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A 8 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [58. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy láncravert quwarg az. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg torát. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel eltalálod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a láncravert quwarg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [60. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 67 mozogsz 67
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 149.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+228 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 68 70 75 mozogsz 68 70 75
A fenébe! Egy zsákutca. [68. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy kisebb quwarg isten az. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 67. pontnál vagy. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [66. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [71. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [69. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [70. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 30 drótszőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [75. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal vállát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 4 161 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 madártollat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 77 81 86 mozogsz 77 81 86
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [77. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a láncravert quwarg torát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a láncravert quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 186, gyógyulás: 0, összesen: -186 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 mágusköpeny (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [85 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 360 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a gátvakond. 4 kaját nyel le a bibircsók-óriás. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját töm magába a király szilmill. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran fanatikusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 31 (48) Szint: 36 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 31 (57) Támadás: 66 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 27 (35) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 23/25 év
Egészség: 22 (41) Életpont: 1096/847 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (60) Varázspont: 1236/1050 Pénz: 61784 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 92/17 Pszi pont: 216/61 EFejl: 6
Eddig összesen 4035 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 716 TP-t kaptál. Jelenleg 6 262 353 TP-d van. A következő szinthez még 237 647 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, északi tűzsárkány, kisebb quwarg isten. A 166. fordulódban 701080 arany került a bankszámládra. 702622 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/61 szúrófegyverek: *28/100 (+2%) vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 37/86 (+10%) lőfegyverek: 34/36 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 79. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 84,69
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 470 időszaki: 470
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/95 (+300%) 2. nyomkövetés: 43/64 3. mászás: 17/94
4. csapdakészítés: 32/61 (+6%) 5. csapdaészlelés: 23/1 (+300%) 6. gyógyítás: 5/59
7. titkosírás: 17/55 8. felderítés: 36/49 (+300%) 9. szörnyidomítás: 16/88
10. teológia: 27/21 (+16%) 11. taumaturgia: 52/9 (+18%) 12. szerencsejáték: 20/93
13. versengés: 20/41 14. zene: 18/23 15. szörnyismeret: 36/36
16. pszi: 23/10 (+4%) 17. zárnyitás: 4/14 (+300%) 18. vadászat: 7/59
19. vitalitás: 1/35 20. bányászat: 32/62 21. úszás: 8/3
22. főzés: 17/71 23. csapatmunka: 2/37

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
4. max. életpont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), dűnekukac (#357) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tolvajvér (#364) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
ongóliant tombolás (#146) >> északi tűzsárkány (#219) elektromos pajzs (#51) >> mágiamorfáló (#7623)
védelem tűz ellen (#38) >> brutális morf (#7620)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
király szilmill (#7459) (+3 védettség) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +31% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 18, 47.
Kész: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1548, az összesen kapott pontszám: 159805. (összesen ölhető: 1548 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borkonyó bibe (#312) 1 ében nyílvessző (#848) 9 isteni könnycsepp (#260)
7 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228) 1 rum (#1419)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
532 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 30 drótszőr (#37)
1 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310) 5 gyenge méreg (#26)
2 gyöngymangó (#135) 20 madártoll (#112) 1 mágusköpeny (#453)
1 mocsári penke (#148) 30 quwarg kristály (#2238) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), quwarg nagymester (#214), quwarg felderítő (#299), q. rohamosztagos (#242), láncravert quwarg (#744)

Üzenet küldése a karakternek