205. forduló, 207. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 19. 10h:15'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,41] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy földsárkány nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 539.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 538.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 537.]

* 3. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 527.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 519.]

* 6. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 509.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 504.]

vi 6 4 30 viselkedésed: 6 4 30
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

fkt 133 1000 felt. készítesz a 133. tárgyat (1000 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 vashegyű nyilat. [80 pontot használtál fel, van még 424.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 414.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 364.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 350.]

v 77 2 elmormolod a 77. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a fúzió varázslatot! Létrehoztál 2 kvazárt. [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt sullár! {max. életpontja: 129-138.}

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz az élőholt sullár patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 330 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29229.
[5 pontot használtál fel, van még 340.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[129,41] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. {max. életpontja: 87-94.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 141-160.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,41] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Észreveszel egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a fekete griff bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a fekete griff bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy aranygriff! {védettsége: 20 szúró, 12 vágó, 20 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff aranyszínű testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az aranygriff jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az aranygriff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranygriff nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 szent jogart. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a földsárkány nyakát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,42] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák farkát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. {max. életpontja: 181-200.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Wassermann Bobó lábát masszírozza. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion bébi. {egyik sebzési módja: 1x 3d12+34.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Vashegyű lándzsával eltalálod az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 132 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 193, gyógyulás: 0, összesen: -193 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [57 pontot használtál fel, van még 283.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[132,43] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vörös rakolits közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett (ld. enc.). Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy drakolich. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Felfedeztél egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bunthar bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt tigris.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+74 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+5.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 2 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 333 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29529.
A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Ráismersz a lényre. Egy érző szívű dromedár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,45] Hegyvidékre értél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+3.} Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegymélyi lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy fémbontó szójer volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. [126 pontot használtál fel, van még 157.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[132,46] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ran'Amart Morgurth vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 0 mágiapontod van.] Röviden mesélsz kalandjaidról. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [500 tapasztalati pontot kaptál. (+4 mágiapont.)]
- Úgy látom az előző könnyű küldetés volt. Mit szólsz ehhez: egy futárt akarunk felszerelni, neki kellene felszerelés, úgymint bőrpáncél, bőrpajzs, bőrsisak, smaragd védőgyűrű és egy kőhegyű lándzsa. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

m 6 6 3 mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre
[131,46] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A távolban sakálok üvöltenek.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi mester.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester jobb karját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 336 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29829.
Észreveszel egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy holle anyó vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,46] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lady Shiva orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 30.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker jobb karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 berzerker tüske. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz bizarr csontjait. Kritikus ütés! (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [131,47] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 20.} Itt csata lesz.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az epokitféreg testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy csontváz lord.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a csontváz lord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt tigris.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris bal lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérfürdető magszim. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [50 pontot használtál fel, van még 92.]

szk 362 765 369 keresed a 362. szörnyet a 765. szörnyet a 369. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 91.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 14, 21.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 91 pontod maradt, ebből a következő körre 91 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 438 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 24 (26) Agresszió: 4 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 22 Életpont: 289/199 Jellem: jó (417) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 450/104 Pénz: 371 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 29/11
Eddig összesen 1770 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 684 TP-t kaptál. Jelenleg 762 298 TP-d van. A következő szinthez még 37 702 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 205. fordulódban 2032 arany került a bankszámládra. 2032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 27/48 (+17%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 23/37
lőfegyverek: 26/14 (+14%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/56 (+88%) 2. nyomkövetés: 44/7 (+44%) 3. mászás: 11/32 (+4%)
4. csapdakészítés: 14/69 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/56 6. gyógyítás: 36/87 (+33%)
7. titkosírás: 5/3 8. felderítés: 8/68 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 15/89 (+6%) 11. taumaturgia: 27/70 (+15%) 12. zene: 2/52
13. szörnyismeret: 27/28 (+33%) 14. pszi: 4/80 (+9%) 15. zárnyitás: 1/82
16. vadászat: 20/73 (+2%) 17. bányászat: 31/10 (+8%) 18. úszás: 1/0
19. főzés: 4/50 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1241 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 6 ezüsttollú nyíl (#363) 20 tüske (#22)
30 ubuk tüske (#131) 6 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266) 4 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 * angyalok gyűrűje (#529) 4 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 8]
4 fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 130]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 142 csepp ugh méreg (#166), fér még: 2]
2 vizestömlő (#3) [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 11]
7 zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 122]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 5 + deus ex machina (#1)
4 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233)
5 gyógykenőcs (#313) 21 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 5 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 2 ork csodaszer (#1228)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975)
1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorfog (#663) $2 álompor ($396) 2 aranytoll (#572)
1 aurach bőr (#658) 24 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 4 bunthar bőr (#733) 34 csuklyavirág (#133)
33 drótszőr (#37) 19 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
1 fémrúd (#104) 1 + fpi formázó minta (#419) 2 fülemüle agyar (#267)
1 galachmit (#310) 21 grifftojás (#179) $2 gromak bőr ($268)
17 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
5 karbin plazma (#199) 11 kőszem (#304) 6 kvazár (#244)
18 lidércesszencia (#1074) 46 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
2 moa obszidián (#380) 5 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667)
2 óndarab (#85) 18 pirkit (#153) 13 púderkő (#119)
4 pular kristály (#239) 3 quwarg tojás (#360) 4 rakolits por (#669)
3 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 5 rinóbőr (#651)
4 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 7 smirglilevél (#29)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) $8 tigroszlán fog ($63)
1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110) 28 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 141.56 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 1 éjkő (#2369) 2 ilkin érc (#232)
15 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 22 pirkit (#153)
2 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264)
4 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 1 Thargodan esszencia (#328)
5 vasérc (#152) 8 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranytoll (#572) 1 berzerker tüske (#713)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunthar bőr (#733) 1 gromak bőr (#268)
2 kaja (#2) 2 kvazár (#244) 1 magszim bél (#103)
3 ragasztó (#83) 1 rakolits por (#669) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 sáska amulett (#668) 1 szent jogar (#150) 8 tigroszlán fog (#63)
5 tinta (#101) 20 tüske (#22) 6 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131 132 133 134
40
41
42
43
44
45
46
47
48
(128,41) földsárkány (#359), élőholt sullár (#216)
(129,41) fémbontó szójer (#150), Dornodon oltár, érclelőhely
(130,41) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), fekete griff (#107), aranygriff (#304), földsárkány (#359)
(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), 35. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), Thargodan csontváz (#297), dombi yeti (#366)
(131,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 26. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(131,46) zombi mester (#251), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,47) epokitféreg (#147), csontváz lord (#177), élőholt tigris (#766), Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), vérfürdető magszim (#148)
(132,43) nekrofun (#173), vörös rakolits (#356), dermesztő lidérc (#645)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. többszemélyes kaland, 34. jellempróba, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely
(133,44) művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), buntharok (#396), élőholt tigris (#766), dermesztő lidérc (#645), érző szívű dromedár (#753)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), élőholt quwarg (#202), Elenios oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek