204. forduló, 206. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 3. 10h:42'
EZ A 349. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
350. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 33 nyílvessző (eladási ár: 133 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt és 2 szent jogart. Vörös Veronika, amikor találkoztál vele, adott neked egy rókafarkat. Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+432 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy karmos tankány fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 547.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 542.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 512.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

hu 51 45 57 hulladék: 51 45 57
Hulladékgyűjtés törölve: bőrpáncél. Hulladékgyűjtés törölve: kis bőrpajzs. Hulladékgyűjtés törölve: bőrsisak. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó jobb első lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 2 téfea-agyat 16 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 vashegyű nyilat 5 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 487.]

ve 45 1 megveszed a 45. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis bőrpajzsot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

ve 57 1 megveszed az 57. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrsisakot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

ve 241 1 megveszed a 241. tárgyat 1
Vásároltál 1 smaragd kulcsot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

m 2 7 5 mozogsz keletre, északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[135,46] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,45] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vörös rakolits. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits bal oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vörös rakolits jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-14 varázspont.] Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Wassermann Bobó lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,46] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 43, gyógyulás: 7, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-14 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ebor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 445.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 437.]

kt 7 1 elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőhegyű lándzsát. [12 pontot használtál fel, van még 425.]

m 8 6 4 mozogsz északra, nyugatra, délre
[133,45] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion bébi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ekharion bébi fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-14 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,45] A hegyvidéket síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy nekrofunt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ran'Amart Morgurth, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Painkillerrel. Dornodon főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
[48 pontot használtál fel, van még 377.]

kt 6 1 elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kőkést. [3 pontot használtál fel, van még 374.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 0 mágiapontod van.] Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [500 tapasztalati pontot kaptál. (+4 mágiapont.)]
- Úgy látom az előző könnyű küldetés volt. Mit szólsz ehhez: egy futárt akarunk felszerelni, neki kellene felszerelés, úgymint bőrpáncél, bőrpajzs, bőrsisak, smaragd védőgyűrű és egy kőhegyű lándzsa. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [800 tapasztalati pontot kaptál. (+6 mágiapont.)]
- Kiváló! Minden megvan a futár teljes felszereléséhez. Most pedig igen fontos feladatról lenne szó! A közelben nyílik egy mély üreg, melynek mélyén különösen erős a mágia. Ennek tanulmányozásában sokat segítene, ha elmennél, és megnéznéd mi is folyik ott. Ja! A rémhírek szerint a veremben egy alakját változtatni képes szörny lakik, de egy ilyen daliás kalandozónak, mint te, ez nyilván nem okoz majd különösebb gondot.

19
21 14 11
3 8 9 17
4
15 12
5 10
20
6
18 16 13
1 2 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 72. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, északra 24 mérföldre található.

A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[131,46] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Látsz egy ovimon-bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sebesült ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány jobb oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,48] Továbbra is síkságon vagy. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy fekete gyöngy. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-14 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 337.]

ek 7 22 4 t. energia kisütése: 7 22 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 úszás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az elektromos angolna jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 317.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 307.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 287.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(129,48) tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku csapásvezető (#778), elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194)
(130,47) ryuku ostromteknős (#362), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankány (#137)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534)
(132,45) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173)
(132,46) kőtorony (2130665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely, Painkiller (#. kalandozó)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Tharr oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(133,46) áeratikus hasnyák (#243), nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár
(134,45) vörös rakolits (#356), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár

[94,53] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy fény szentélyét.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 vasércet 2 aranyért, 2 rézdarabot 2 aranyért.
Találkozol Bitang Barnabás sal. Elenios felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Familiárisa egy őszapó. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 277.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 5 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol Alaronval. Raia főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy zombi mester trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Szittyával. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Neuris Plonteneisszel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Fairlight köpenyét, egy lánckesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 268.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 3 28 fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [28 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 2, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 546 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 37 (56) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 32 Menekülés: 35 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 337/272 Jellem: jó (336) Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 816/300 Pénz: 2037 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 28/15 Pszi pont: 141/295 EFejl: 42
Eddig összesen 1715 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10599 TP-t kaptál. Jelenleg 991597 TP-d van. A következő szinthez még 8403 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, borzalmas varkaudar, Ciang Csí. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 7156 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2 (+1) ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 27
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 58 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 41 12. taumaturgia: 53
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 9 18. pszi: * 24
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 2 21. bányászat: 17
22. úszás: 6 (+1) 23. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249)
1 dözmöng szív (#122) 1 kaja (#2) 1 remák szív (#264)
1 rézpáncél (#71) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 2 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 xirnox szív (#213) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 rókafarok (#124)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 fekete gyöngy (#99)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 rakolits por (#669)
1 smaragd kulcs (#241) 5 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (3735590), vegyesbolt (1969593), fény szentélye (4187376), Bitang Barnabás (5613. kalandozó), Alaron (#. kalandozó), Szittya (#. kalandozó), Neuris Plonteneis (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek