Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 29. 12h:06' EZ A 976. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD 977. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: ef 5 507 0 | energia fejlesztése 5 |
* 4. KP: ek 40 2 0 | t. energia kisütése: 40 2 |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi hatás! Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a vezérfarkas támadó fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 447, gyógyulás: 137, összesen: -310 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 293 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 105, gyógyulás: 36, összesen: -69 ÉP}
v 181 185 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
90 | |
|
|
91 | |
|
|
92 | |
|
|
[185,58] Lakott területre érkeztél.
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
be 708 771 207 | bemész a 708. épületbe |
be 708 208 210 | bemész a 708. épületbe |
be 708 211 215 | bemész a 708. épületbe |
be 708 233 235 | bemész a 708. épületbe |
be 708 246 555 | bemész a 708. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 52, gyógyulás: 59, összesen: +7 ÉP}
ek 7 5 10 | t. energia kisütése: 7 5 10 |
fog 771 218 | elfogod a 771. szörnyet a 218. tárggyal |
v 84 771 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard bal oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 31, gyógyulás: 94, összesen: +63 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 187 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az ongóliant testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály, 4 gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 3 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 67, gyógyulás: 62, összesen: -5 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 31, gyógyulás: 95, összesen: +64 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika jobb első lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Agyartőrrel eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 50, gyógyulás: 45, összesen: -5 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a norpadolótika testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 48, gyógyulás: 44, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Hoxxurton bal vállát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Hoxxurton ködlő zsumókját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Hoxxurton bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Csápjaival a Hoxxurton lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mentát korona (ld. enc.). Szereztél 2 pszi követ. 3 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 51, gyógyulás: 47, összesen: -4 ÉP}
a 1537 1510 1 | átadod az 1537. tárgyat az 1510. kalandozónak (1 darabot) |
aa 150 1113 1560 | átadod a 150. tárgyat az 1113. tárgyat az 1560. tárgyat |
in 1510 0 279 | leírod az 1510. kalandozónak a 279. tárgyat |
in 1510 0 283 | leírod az 1510. kalandozónak a 283. tárgyat |
in 1510 0 286 | leírod az 1510. kalandozónak a 286. tárgyat |
in 1510 0 418 | leírod az 1510. kalandozónak a 418. tárgyat |
in 1510 0 419 | leírod az 1510. kalandozónak a 419. tárgyat |
in 1510 0 438 | leírod az 1510. kalandozónak a 438. tárgyat |
in 1510 0 448 | leírod az 1510. kalandozónak a 448. tárgyat |
in 1510 0 501 | leírod az 1510. kalandozónak az 501. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 20, gyógyulás: 39, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [193,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Bundás Süsin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vezérfarkas. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vezérfarkas fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a vezérfarkas jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vezérfarkas jobb lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a vezérfarkas testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 075 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 419, gyógyulás: 138, összesen: -281 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a magger bal oldalát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a magger bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ekharion dárda. Becsapódva, megdöfi a ryuku gólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
be 727 | bemész a 727. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 181.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 81 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg bal első lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis herceg bal vállát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3 798 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}
Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
kt 1168 | elkészíted az 1168. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő. 1 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az aranyfecske testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 34 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 95 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált szánalmas pondró trófeát, és kiszedsz egy aranyfecske trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
be 754 | bemész a 754. épületbe |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [193,99] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Vándor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a halálhozó testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 36 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 33 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
ef 10 507 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
DRÓNKESELYŰ (208. SZÖRNY) Chara-din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyű mágikus képességekkel is rendelkezik, harc előtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyű korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető. |
DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY) A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni. |
JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY) Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod. |
TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY) A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük... |
ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY) Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját. Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél. |
KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY) AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára. |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY) A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak. |
HOXXURTON (979. SZÖRNY) Hoxxurton a valaha élt leghíresebb mentát volt, manapság csupán egy, a pusztákat járó pszi őselementálok közül. Vagy több azoknál? Hoxxurton többezer évvel ezelőtt odáig jutott mentális energiái kiaknázásában, hogy megnyíltak előtte az anyagiatlan lét rejtelmei. Képes volt elhagyni testét, s csupán mentális energiájából test illúzióját vonni maga köré. Sajnos egyik tanítványa, aki régóta volt irigy a mesterét körülvevő dicsfényre, megölte az anyagi síkon maradt testet, mikor annak szelleme szabadon szárnyalt. A mester persze bosszút állt, ám örök életére - amit képes meglepően hosszúra nyújtani - testtelen formába kényszerült. Azóta nincsenek barátai az anyagi lények között. Végleg megölni lehetetlen, Hoxxurton esetleges "halálának" pillanatában megszökik az általad érzékelt világból, hogy később új mentális burokban térjen vissza. (Hoxxurton elől BA paranccsal sem tudsz elbújni.) |
MENTÁT KORONA (1559. TÁRGY) A mentát korona minden igazi pszionicista büszkesége. Amíg fejeden viseled, a mentátok királyának érezheted magad. Védelmedhez +9-et kapsz, maximális pszi pontod megnő 60-nal, ellenfeleid pedig, akik rettegni fogják mentális hatalmadat, 8-cal kevesebbel dobják mentális varázslataid ellen a mentődobásaikat. A korona viselése ezenkívül megakadályozza azt, hogy egy szörny, mikor lecsapsz rá, eltűnjön a csata közben. A mentát korona viseléséhez legalább 20-as pszire lesz szükséged. |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
Erő: | 24 (39) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 30 (43) | Támadás: | 55 (57) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (41) | Védekezés: | 70 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/87 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 739/681 | Jellem: | gonosz (359) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (64) | Varázspont: | 898/0 | Pénz: | 3959 arany | Kép. pont: | 41 |
Tudatpont: | 68/36 | Pszi pont: | 93/-2 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 31/36 (+18%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 22/77 (+34%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); bumeráng (#249) (19 -24.); ekharion dárda (#1557) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/99 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 29/36 (+70%) | 3. lopás: | 4/17 (+9%) |
4. mászás: | 13/23 | 5. csapdakészítés: | 23/73 (+26%) | 6. csapdaészlelés: | 7/80 |
7. gyógyítás: | 26/80 | 8. titkosírás: | 3/47 | 9. felderítés: | 23/98 |
10. szörnyidomítás: | 6/34 | 11. teológia: | 43/93 (+50%) | 12. taumaturgia: | 32/58 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 3/81 | 14. versengés: | 10/71 (+9%) | 15. harcművészetek: | 1/17 |
16. zene: | 16/77 | 17. szörnyismeret: | 19/88 | 18. pszi: | 9/65 (+19%) |
19. zárnyitás: | 4/98 (+10%) | 20. vadászat: | 18/0 (+120%) | 21. vitalitás: | 1/88 |
22. bányászat: | 26/80 (+19%) | 23. testépítés: | 1/58 | 24. úszás: | 9/13 |
25. főzés: | 9/60 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tolvajvér (#364) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 136, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 64. Szerzett pont: 7392. Beállított erő: 0 Összpont: 7392 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 298.70 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 281 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | csuklyavirág (#133) | 1 | ekharion dárda (#1557) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
4 | kerek kő (#19) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | Raia csataszoknyája (#1537) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
2 | sötét ital (#284) | 4 | szent jogar (#150) | 3 | tinta (#101) | |||
3 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | 5 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) | 9 | víz (#27) | 1 | keg gomba (#1615) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
191 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 53 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | mentát korona (#1559) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | |||
15 | ragasztó (#83) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
191 | 192 | 193 | 194 | 195 | |
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|