202. forduló, 204. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 6. 9h:10'
EZ A 236. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
237. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,86] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Abdullal. Tharr főpapja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: martalóc. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy északi tűzsárkány trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Hátasállata egy tintacsiga! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Raia bíborosa. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy fagyelementál trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Fekete Menyét és Füstléptű Mirna. Kezet ráztok Füstléptű Mirnával, korábban még nem találkoztatok. Miközben Füstléptű Mirna előremegy, hogy megbeszélje a részleteket a karaván vezetőjével, ti is felkészültök az útra. Egy hátsóbb szekér mellett léptettek majd, ahonnan kiválóan szemmel tarthatjátok az előttetek álló utat, illetve a környező bokrokat, s a banditákat sem ijesztitek el, ha rajtaütni próbálnának a karavánon. A karaván nekiindul, döcögve... zötyögve. Nem kell sokat várnotok, hamarosan egy erdőbe értek. A környező fákon egyetlen madár sem csicsereg, síri csend van. Nyomasztóan síri. Először csupán egyetlen fej jelenik meg a bokrok között, később három újabb. Borostás, ápolatlan emberek feje. Mire marad időtök kettőt pislogni, már sokan vesznek körbe. Hát itt az ideje megszolgálni a pénzeteket! Nem vagy túl szerencsés, két vadászkutya és két bandita lesz az ellenfeled.

Elsőnek első vadászkutyát támadod majd.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. [első bandita:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. [második bandita:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vadászkutya izmos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.)
[első vadászkutya:] Az első vadászkutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő ellenfeled első bandita lesz.
Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bandita bal oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a bandita jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [első bandita:] Bár ügyesen védekezel, az első bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [második vadászkutya:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második vadászkutya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [első bandita:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. A következőkben második bandita ellen indulsz.
Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a bandita fejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). [második bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [második vadászkutya:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második vadászkutya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [második bandita:] A második bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Úgy döntesz, második vadászkutya lesz a következő áldozatod.
Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadászkutya bal első lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megdöföd a vadászkutya jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). [második vadászkutya:] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) [második vadászkutya:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első vadászkutya:] 321 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. [első bandita:] 775 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű. Szereztél 11 aranyat. [második bandita:] 775 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű. Szereztél 13 aranyat. [második vadászkutya:] 321 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 68, gyógyulás: 42, összesen: -26 ÉP}


Fekete Menyét két útonálló és három bandita, Füstléptű Mirna két bandita, egy sötét gnóm és egy útonálló életével végzett. Megfáradtan indultok tovább, nem is gondoltad volna, hogy ennyi testmozgásra lesz szükség a pénzetekért. Az út hátralevő része szerencsére banditamentes, nem történik újabb incidens. Ez a kaland végülis jól végződött, s végre bezsebelhetitek munkátok jutalmát is; az 1200 aranyas fizettséget, plusz némi ékszert a szekérről.
Komoly vitát követően a kincsből neked 1 aranygyűrű, 2 arany karperec és 400 arany jut. (Fekete Menyét 2 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 400 arannyal , Füstléptű Mirna 1 aranyozott klipsszel, 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 400 arannyal lett gazdagabb.) Búcsút intesz a többieknek, majd visszafelé indulsz, ahol amúgy letáboroztál. 5500 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 342.]
Az 1. napon egy fekete, copfos hajú, kék szemű árnymanó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+182 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy halálmadár nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 335.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 279 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 313.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy éber kakukk varázslat! Kakukk! Kakukk! [0 pontot használtál fel, van még 313.]

vi 4 3 30 viselkedésed: 4 3 30
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

flh 10 22 felt. lőfegyver haszn. 10 a 22. tárggyal
Ok, FLH 10 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

flh 15 547 felt. lőfegyver haszn. 15 az 547. tárggyal
Ok, FLH 15 547 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

a 272 1005 1 átadod a 272. tárgyat az 1005. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytűt Don Hernan Cortes részére. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

a 27 1005 10 átadod a 27. tárgyat az 1005. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 vizet Don Hernan Cortes részére. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

a 2 1005 10 átadod a 2. tárgyat az 1005. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Don Hernan Cortes részére. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[81,86] A terep továbbra is ritka erdő.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [82,86] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy halálmadár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a halálmadár fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal felnyársalod a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Félrehajolsz, de a halálmadár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [83,86] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén jobb vállát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 268.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[84,85] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat nyakát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [85,84] Még mindig füves síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}


(Továbbmész...) [86,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk bal hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal több döféssel felnyársalod a garokk fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [50 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[87,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia templomot. Délkeletre egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült sóhajtó dorony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
209 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [88,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Raia templomot. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített sóhajtó dorony. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [89,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Aranymag vigyorog kajánul. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra támadsz. Ryuku kopjával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ryuku kopjával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy , göndör hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy uzbány trófea és egy karmazsin huhogó trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Albört Einkő. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfival. Fekete a bőre. Fairlight tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy pordémon trófea és egy földsárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kharón Nan Akherón. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy fekete hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ragyás burástya trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy süvítő rája trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Malcolm. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[45 pontot használtál fel, van még 173.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 160.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 1315 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 140.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 130.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 90.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 190 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 7, 10.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 90 pontod maradt, ebből a következő körre 90 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 434 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót.
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (76). Ez a 203. fordulód.

Erő: 28 Szint: 19 Merészség: 4/3 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 25 Életpont: 410/618 Jellem: gonosz (265) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (25) Varázspont: 499/353 Pénz: 994 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 83/2 EFejl: 7
Eddig összesen 903 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3367 TP-t kaptál. Jelenleg 406669 TP-d van. A következő szinthez még 43331 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 201. fordulódban 4595 arany került a bankszámládra. 4640 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: * 24 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 41 (+1) 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 10
7. gyógyítás: 35 8. titkosírás: 6 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 26 (+1) 12. taumaturgia: 20
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 7 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: 12 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 21 21. főzés: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 2 nyílpuska lövedék (#547) 3 spiritusz (#170)
23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
190 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 4 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 20 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(81,86) ork kunyhó (#1683)
(82,86) halálmadár (#351), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(83,86) alpesi tehenek (#91), Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(84,85) arató csattanat (#144)
(85,84) sóhajtó dorony (#112)
(86,83) tetemember (#123), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), garokk (#73)
(87,83) sóhajtó dorony (#112)
(88,82) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, sóhajtó dorony (#112)
(89,81) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 37. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290), Albört Einkő (1991. kalandozó), Kharón Nan Akherón (2180. kalandozó), Malcolm (4039. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek