202. forduló, 204. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 16. 12h:50'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,61] koordinátán.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Perbit tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 roxati zárfalót. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Perbit a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 térhajlító kavicsot. Lulu King átadott neked a 1. napon 15 TU-t.
Perbit, amikor összefutottatok, adott neked egy gyémánt védőgyűrűt (ld. enc.).
Lulu King, amikor találkoztál vele, adott neked egy térhajlító kavicsot (ld. enc.), egy hoarián bőrnadrágot (ld. enc.), egy Rhatt páncélját (ld. enc.) és 8 gyógykenőcsöt. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+274 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 6. KP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 372.]

* 7. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. (Önanalízis: +25% főzés.) [3 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 726 kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 1345 kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat
Felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

kpb kezd. parancs berakása:

ek 275 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 369.]
[A parancs tárolásra került.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

ef 21 509 energia fejlesztése 21
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-21 TU.] [147 pontot használtál fel, van még 217.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[148,62] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.


(Továbbmész...) [147,62] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. [24 pontot használtál fel, van még 193.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[146,61] A bozótost dombság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A kétfejű troll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával épp hogy megvágod a kétfejű troll bal nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tükröt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [145,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [144,61] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted az őrült varázsló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 16 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Jártodban-keltedben egy furcsa szögletes kalapot viselő, hóbortos öregemberre leszel figyelmes, aki sorra odalép a hozzád hasonló kalandorokhoz. Mond nekik egy-két szót, aztán tovább áll. Mindenki rázza a fejét a nekik feltett kérdésére. Vajon mit akarhat? Egyenesen feléje veszed az irányt, hogy mielőbb kiderítsd.
- Üdvözöllek, kalandor! Tugrundel professzor vagyok az Alanori Tudományegyetem Botanika Tanszékének vezetője. Érdekel egy korszakalkotó botanikai felfedezés? - lép oda hozzád is az idős férfi. Nem csoda, ha a többiek hátat fordítottak neki, gondolod, aztán valahogy megszánod szegényt, és úgy döntesz, végighallgatod, és nem hagyod faképnél máris.
- Mégis miről lenne szó? - kérded tőle óvatosan, mivel már rég megtanultad, hogy a hibbantakkal érdemes vigyázni.
- Áh! Végre egy szakavatott tudós! - lelkendezik. Nos, felfedeztem egy húsevő növényt. Ööö... Pontosabban nem is én fedeztem fel, hanem... Ööö... Illetve nem is felfedeztem, hanem tudomást szereztem a létezéséről... Szóval... Szóval van egy nagyon különleges húsevő növény, aminek a tanulmányozása mérföldkövet jelenthetne a jelenkor botanikai...
- Héhéhé! Nem érek rá. Térj a lényegre! - szólsz közbe szigorúan, mikor kezd kissé terjengőssé válni a mondókája.
- Áh, igen, a lényeg. Nos, szóval expedíciót szervezek ennek a nagyon különleges növénynek a felkutatására. Csakis tapasztalt kalandozók jelentkezését várom. Olyanokét, akiknek van valami elképzelésük a ritka, egzotikus növényekről is, valamint jártasak az ismeretlen területek átkutatásában. Ha érdekel a feladat, te is velem tarthatsz. Legyintesz egyet, és tovább indulsz. Hát ez nem tűnik egy komoly kihívásnak. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Az út árnyas oldalán egy gigantikus épület áll - leginkább egy erődhöz hasonlít, megannyi lőréssel, furcsa kiszögellésekkel, ahol bármikor megbújhat egy orgyilkos, és valahogy az egész igencsak sötét képet fest. Az egyik oldalon egy kitárt szárnyú háromfejű sárkányt formázó szobor karmai közt egy cégér lóg, amin széthulló aranypénzek láthatók. Kibogarászod ami rá van írva: "MAFFIA bank és pénzmosási központ". (705. épület.)
Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (710. épület.)
Érdekesek ezek a városi népek, fel nem foghatod, hogy bírnak éjjel-nappal ennyit nyüzsögni. Az egész arra emlékeztet, midőn zöldfülű kalandozó korodban belekukkantottál az acéldarazsak fészkébe... Azért az itteniek javára szól, hogy legalább nem szurkálnak össze, huhh, még mindig vakarózhatnékod támad, ha azokra a gonosz fullánkokra gondolsz. Ráadásul az eső lába is lóg, nem sok jót jósolnak az eget betakaró sötét fellegek. De nini, mintha valahol mégis átkukucskálna rajtuk a nap! De mégse, az a meleg fény a következő sarok mögül sugárzik, kicsit barátságosabbá téve a környék hangulatát.
- Vajon mi lehet az? - Kíváncsian megindulsz, átverekeded magad a különböző kétes származású portékákat kínálgató árusokon, vigyázva elkerülöd a megbízóikat kísérgető troll testőröket, a sarkon befordulva viszont szinte elfelejted, hol is vagy. A házak közötti nyílt térséget egy hatalmas, fénylő gömb uralja. Elképedve bámulod a valószerűtlen látványt, amit tovább fokoz a gömb körül futkározó barnás szőrű állatka izgő-mozgó csapata. A komolyabb tanulmányozásukban néhány fogócskázó gyerek zavar meg, mire sikerül közülük kikecmeregned, már csak annyit látsz, hogy az izgága szőrpamacsok egy barna hajú, csillogó páncélt viselő lányt követve eltűnnek a gömbben. Közelebb sétálva, figyelmed egy cikornyás betűkkel teleírt aranyszín tábla vonja magára. Kíváncsian olvasni kezded a rajta álló szöveget:
"Szeretne csomagot küldeni barátainak, ismerőseinek, nagy távolságokra, gyorsan és olcsón?! Mi segítünk ebben Önnek. Keressen fel minket, és elmondjuk hogyan. Nem kell mást tennie, lépjen be a fénygömbbe, és máris új lehetőségek tárulnak fel Ön előtt. Szeretettel várja Solina, a futárszolgálat felügyelője."
Elgondolkodsz az írás tartalmán. Szóval ez az a messze földön híres Trikornis Futárszolgálat. Legközelebb talán közelebbről is meglátogatod. (712. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy ezüst mágustorony (706. épület.).
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia lényének egy apró része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy éjsötét rémcsizmát, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy fejvadász medált, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kígyószemet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy lovagi övcsatot, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy medvetalp mokasszint, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai vasmedált, egy opál karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Fegyverzetét egy Fadabama trófea, egy Deassgum trófea és egy Rhomtbior trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Quttaqrua pörölyét, bal kezében egy Agyzúzót tart. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Tárgyainak egy részét egy púpnélküli dromedár viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Boldfellow, a lovag. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[61 pontot használtál fel, van még 102.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 7354 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért,
tompítás (#40) 38 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért,
villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért,
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért,
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért,
varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért,
tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért,
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért,
állatvédelem (#192) 210 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért, kalmárszem (#228) 77 aranyért,
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, jégmágia (#279) 3100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért,
Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért,
szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért,
böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: felszínre ugrás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 57.]

vtn 228 varázslat tanulás: a 228. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: kalmárszem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 22.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[143,61] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Megpillantasz egy épületet, mely büszkén emelkedik ki a város forgatagából. Homlokzatát két összefonódó Jáde sárkány díszíti. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (701. épület.)
Tekintetedet egy vérvörösre meszelt ház vonja magára. Amikor közelebb merészkedsz, észreveszed, hogy az ajtaja nyitva van. Látod, hogy különböző fajú harcosok gyakorolnak odabent. A cégérre pillantasz, két kard között hömpölygő ármádiát látsz rajta. Alatta egy írás található, kibetűzöd: "Vérvörös Lángok: harci oktatás". (702. épület.)
A városban járkálva egy furcsa épületre leszel figyelmes. Egy fekete ónix piramisra hasonlít, de sokkal kisebb, mint egy ilyen lebegő csoda. Egyetlen ajtót látsz rajta, mely felett egy jelvényt pillantasz meg. Úgy döntesz, megnézed közelebbről, egy Bézs alapon édeskés illatú halálsikolyt ábrázol. Az már biztos, hogy a Zan Rendje keze van a dologban. Észreveszed a ház méreteihez képest apró cégért, amin két fekete varkaudar csemete csap össze egy-egy söröskorsót. Alatta apró cikornyás betűkkel egy írást látsz: "Fogadó a Rövidlátó Drakolderhez.". Izgatottan nézed a ki-be sereglő kalandozókat és varkaudarokat (furcsa mód őket senki nem meri megtámadni). Gondolataidban a gyönyörű piramis belsejét deríted fel, de egy határozott BE utasítás talán segít a bejutásban is. (703. épület.)
A város monoton, szürke kőtengerét hirtelen szakítja meg ez a csodálatos látvány! Előtted egy magasba ívelő, csipkés, gyönyörű-harsány (mondhatnánk bugyi-) rózsaszín komplexum áll. Még sosem láttál ehhez fogható szépséget. Gondolkodás nélkül rohansz oda a mágikusan irányított, önműködő bejárathoz, hogy körülnézz. (704. épület.)
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 bunthar bőrt 5 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 lajhár csontot 3 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Cerra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Lulu King. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

be 703 30 7 bemész a 703. épületbe
Odamerészkedsz a varkaudaroktól hemzsegő ajtóhoz és belépsz rajta, a szemed kicsit lassan szokja meg a benti félhomályt, de mikor ez megtörténik szétnézel. Bent teljes a tisztaság, bár a falak bent is teljesen feketék és furcsa fényben derengenek. A benti levegő meglepően tiszta, se füst, sem alkohol bűze nem érezhető és még a varkaudarok jellegzetes szagát is elnyomja valami édeskés illat. Odasétálsz a pulthoz és végigsimítod a tökéletes ébenfekete követ, melyből a pult készült. A fogadós, egy vézna varkaudar odafordul hozzád, észreveszed rajta a Zan Rendje jelvényét.
- A nevem Varka Atka, én látom el a vendégeket a fogadóban, miben segíthetek? - kérdezi a fogadós. Látva határozatlanságod, ráébred, hogy most jársz először egy ilyen fogadóban. - Nos, kedves kalandozótársam, ez a nemes vendéglátó építmény számos módon kínál pihenést és kikapcsolódást a fáradt utazók számára. Először is, el tudlak látni finom étkekkel és speciális italokkal - magyaráz, miközben egy üres asztalhoz vezet, és leültet. - sülteket, Zan sört (melyet a Zan Rendje legjobb sörszakértője Varkudi Böfögő készített), finom ónix piramisban érlelt borokat és jóféle varkaudar pálinkát szolgálunk fel. [Az étel, ital rendelése a BE <kocsma> <rendelés> <italmennyiség> paranccsal történik. A rendelés 1, ha sört, 2, ha bort, és 3, ha pálinkát kérsz. Ha valamit harapni is akarsz mellé, adj hozzá a rendelés-számhoz 10-et (pl. sör kajával 11, csak kaja 10). Mindig annyi kaját fogsz kapni, amennyi a jóllakáshoz szükséges. Az <italmennyiség>-nél 1 az alapértelmezés. Ez a sörnél fél litert, a bornál három decit, a pálinkánál fél decit jelent. Mindennek (beleértve 1 kaját is) az ára egységesen 1 arany. A parancs TVP költsége - a szokásos 5 TVP-től eltérően - <italmennyiség> X 5 TVP.] Ezenkívül kiváló szállást kínálunk a megfáradt utazóknak. A piramis felsőbb emeletein, a közös szálláson 5, az egyágyas szobában 10 aranyért szállhatsz meg. A saját szobának zárható ajtaja van, így ott a tolvajoktól nem kell tartanod, de ilyen szempontból a padláson is biztonságban vagy, mert éjszaka ott a kiválóan kiképzett varkaudar behemótjaink szoktak őrködni. Ezenfelül a fogadó területén védelmet élvezel a bűvöléssel és pszi-regenerációval szemben is. A kocsma területén azonban nem tűrjük csapdák állítását! Ezenfelül az elfogott állatokról a piramis hátsó részén található istállóban gondoskodnak, nem hozhatod őket be a fogadó területére. Az ellátásuk szörnyenként 2 aranyba kerül. [Ha meg akarsz szállni, a BE <kocsma> <szállás> parancsot kell kiadnod. Ha a közös helységben akarsz aludni, <szállás>-nak 20-at, ha külön szobában, 30-at írjál. Ez a speciális BE parancs nem kerül TVP-be. Mindig utolsó parancsként add ki, mert ezután kiadva már a legtöbb parancs nem működik. Ha a fogadóban alszol, a két forduló között jóval több életpontot nyersz vissza, mint egyébként. (A különbség akkor igazán szembetűnő, ha saját szobát veszel ki.) A varázspont és pszi regenerálás ugyanannyi lesz. A szállás ára magában foglalja a vacsorát is, ami egy kupa bor és egy adag kaja. A következő forduló elején automatikusan elhagyod a fogadót. A fogadóban a növénnyé, szörnnyé való átváltozás nem engedélyezett. Ha a BE előtt is adod ki e parancsokat, nem fognak végrehajtódni a táborozás alatt.] [5 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 18, 1.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY)
Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY)
A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz.

RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY)
Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy.

ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)
Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.]

AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

ŐRÜLT VARÁZSLÓ (255. ELLENFÉL)
A kísérletezésbe, a mágia kínálta hatalomba, a más létsíkról megidézett lényekkel való találkozásba és még ki tudja, mibe őrülhet bele egy varázsló. Hogy őszinték legyünk, ez az a szakma, ahol a legnagyobb a megőrülési arány. Nem csoda, hogy a nem ritkán továbbra is teljes mágikus hatalmukat birtokló, de már ép elméjüket elvesztett varázslók a város utcáin csatangolnak, tűzviharral vagy savesővel burkolva be a békés járókelőket. A te feladatod, hogy ezeket az ámokfutókat megállítsd, ha épp nincs jelen a városi őrség.

FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen.

KALMÁRSZEM (228. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT)
Egy tapasztalt kereskedőt érheti néha az a meglepetés, amikor a boltban derül ki, hogy a beszerzendő készletek éppen kifogytak, és mehet próbálkozni egy másikba. Mivel az ideje mindenkinek drága (nem csak egy kereskedőnek), az Ezüst Kígyó Szövetsége - Fairlightot követő hatalmas mágusok - létrehozták és lejegyezték ezt az egyszerű varázslatot az Ezüst Kódexbe. Ghalla üzleti életének fellendítése mellett haszonnal forgathatják mágusok is eme rúnákat, mivel néha érdemes betekinteni vele az Ezüst Toronyba, egy-egy újabb varázslat nevének megismeréséhez. A V 228 <épület> parancs kiadásával az aurád kivetíted (legfeljebb a taumaturgiád kétszeresének megfelelő távolságig), és azt az adott épületben megjelenítve, informálódhatsz a kínálatról. A művelethez teljes nyugalom és összpontosítás szükséges, amit legkönnyebben a mindenhol szedhető narkotikum, az álompor segítségével tudsz elérni. A varázslat 11 VP-be és 15 TVP-be kerül. Természetesen a felhasznált álompor a kábulat után nem tér vissza.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (36) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 27 (36) Védekezés: 68 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 26 (31) Életpont: 318/146 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (37) Varázspont: 739/444 Pénz: 3481 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 150/172 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1126 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2412 TP-t kaptál. Jelenleg 853478 TP-d van. A következő szinthez még 146522 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar varázsló, kultúrmasztodon. A 203. fordulódban 7354 arany került a bankszámládra. 7354 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 13/42 szúrófegyverek: 24/15
vágófegyverek: 12/98 (+8%) ütőfegyverek: 13/39 (+6%) lőfegyverek: 18/55 (+3%)
dobófegyverek: 21/68 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/54 (+11%) 2. nyomkövetés: 28/15 3. mászás: 6/55
4. csapdakészítés: 18/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/24 6. gyógyítás: 55/71
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 14/2 9. szörnyidomítás: 6/63
10. teológia: 30/83 (+6%) 11. taumaturgia: 46/97 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/47
13. versengés: 8/29 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/78
16. szörnyismeret: 9/77 17. pszi: 22/98 (+6%) 18. vadászat: 9/107
19. bányászat: 4/32 20. úszás: 8/12 21. főzés: 2/58 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 802 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 4 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 221.90 kg Megterheltség: 176%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5294 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 2 borostyán függő (#162)
1 bunthar bőr (#733) 1 dorony tüdő (#212) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst karkötő (#158) 1 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
2 nyílvessző (#108) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 drótszőr (#37) 1 szöges bunkó (#8) 5 tükör (#43)
2 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), részeg kalandozó (#187), Cerra (3072. kalandozó), Lulu King (5271. kalandozó)
(144,61) őrült varázsló (#255), maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, ház (#400), Arénagödör (#497), 49. többszemélyes kaland, Boldfellow, a lovag (4325. kalandozó)
(145,61) noth szellem (#250), oltár, tímárkunyhó (#684), szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(146,61) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), 44. jellempróba, kétfejű trollok (#163)
(147,62) 43. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek