202. forduló, 204. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 27. 10h:37'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 33 nyílvesszőt (133 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 2. napján találkozol egy barna, copfos hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr hűséges követője. Egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy sötét gnóm trófea és egy sullár trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve LostMind. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+432 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 543.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 518.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 513.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +33 max. életerő, +33 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 508.]

bb 2 60 beraksz a bankba a 2. tárgyat (60 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

ek 7 22 4 t. energia kisütése: 7 22 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 úszás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 508.]

a 304 5869 5 átadod a 304. tárgyat az 5869. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 kőszemet AnCor Aryon részére. [5 pontot használtál fel, van még 503.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,44] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar bal vállát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Laria-ával. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy bunthar trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [133,45] Az új terep hegyvidék. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Találsz egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy törpe bányát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-14 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Dachandéval. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Felhívod a figyelmet a szerencse fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Geldor Mortalisszal. Raia tanítványa. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy ryuku ostromteknős trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy garokk! Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Felhívod a figyelmet a erő fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Kőevő Hansyval. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 6 arasznyi, azaz 1 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,46] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ran'Amart Morgurth előtt. Észreveszel egy térkaput. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 463.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája. - Mit akarsz? - kérdezi a figura mély torokhangon. - Nyilván te is azok közé tartozol, akiket a varázslatok megtanulásának lehetősége csábított ide. Bezzeg amikor építkezni kellett... - a köpenybe burkolódzó alak elhallgat, majd kisvártatva folytatja - Szerencséd, hogy mesterem olyan elnéző veletek, "kalandozókkal" szemben. Kövess!
Ahogy belépsz a másik után a toronyba, émelyítő érzés vesz rajtad erőt egy pillanatra, biztos vagy benne, hogy valahová máshova teleportálódtál. Egy furcsa, opálos üvegszerű helyiségbe érkeztetek, a fény a falakon keresztül dereng a szobába. Körös-körül mindenféle különös kacat, elképzelni sem tudod, mire lehetnek jók, de valami meghatározhatatlan érzés azt súgja, jobb, ha nem mész közelebb hozzájuk. Vendéglátód egy, a levegőben lebegő hatalmas kristály elé vezet, majd néhány gyors mozdulattal rúnákat rajzol a levegőbe. A kristályban - mint egy közönséges ablakban - megjelenik a torony előtti tér képe, majd a kép hirtelen vált, és most Libertan főterét látod.
- Látod, innen MINDEN eseményt nyomon tudunk követni. De ahhoz, hogy bele is avatkozzunk a dolgokba, a hozzád hasonlók szolgálatára is szükség van. Ezért döntött úgy mesterem, hogy tanítani fogja azokat, akiket arra érdemesnek talál, mert segítenek neki.
[Ha már eddig is segítettél, illetve ha ezután fogsz, akkor jutalmul "mágiapontokat" kapsz, melyekért cserébe valamelyik kőtoronynál varázslatokat tanulhatsz (ehhez a VTN parancsot használhatod, amelyet a nagyvárosok varázslótornyaiban szerezhetsz meg. Ha a VTN parancsot még nem ismered, akkor itt sem tanulhatsz varázslatot). Ha kíváncsi vagy, milyen varázslatokat tudsz elsajátítani, add ki a BE <torony száma> 1 parancsot. Vigyázz! Olyan varázslatokat, amelyek több mágiapontba kerülnek, mint amennyivel rendelkezel, nem tanítanak meg neked, és ha elfogytak a mágiapontjaid, nem tudsz több varázslatot tanulni.]
- Hát akkor kezdetben valamilyen egyszerű feladatot adok. Mesteremnek néhány apró varázskomponensekre van szüksége. Hozz egy-egy darabot az alábbiakból: Thargodan-esszencia, remákszív, xirnoxszív, dözmöngszív, rókafarok és praglonchártya. Most mi van? Tudhattam volna! Ha csak ennyire vagy képes, ezt az utolsót elhagyhatod. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[133,46] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ebor előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy copfos ősz hajú, szürke szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy bunthar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Kivita hu Zat. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [134,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős nyakát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 43, gyógyulás: 11, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-14 varázspont.] Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Van itt egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,46] Továbbra is síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 421.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
28 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 401.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 381.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált orgyilkos tőrt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az opati polip bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 361.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot használtál fel, van még 336.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható orgyilkos tőrt markolod. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 316.]

m 3 4 1 mozogsz délkeletre, délre, északkeletre
[136,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,48] Még mindig bozótos. Látsz egy grok-képződményt. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű jön feléd.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Hohó, valamit találtál! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk dobónyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi támad rád.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rézpáncél. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-14 varázspont.]
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 264.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely
(133,44) buntharok (4138396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Laria (#. kalandozó)
(133,45) Tharr oltár, világítótorony (3983156), nekrofun (4021173), olvasztókemence (435286), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tüskés harci gromakok (#156), Dachande (#. kalandozó), Geldor Mortalis (#. kalandozó), Kőevő Hansy (#. kalandozó)
(133,46) vérfürdető magszim (3424148), nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, Kivita hu Zat (#. kalandozó)
(134,46) Bunkó Akadémia (49707), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, #. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(136,47) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, ryuku gárdista (#360)
(136,48) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve
(137,47) dögkeselyű (47174), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, #. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 vasércet 2 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 254.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 8 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy fagyelementál trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr hűséges követője. Egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy sötét gnóm trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve LostMind. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din felszentelt papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy dehidrátor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz Neuris Plonteneisszel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Fairlight köpenyét, egy lánckesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[5 pontot használtál fel, van még 249.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 230.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-33 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 24, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 544 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM)
Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén.
Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása.

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 37 (56) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 33 Menekülés: 35 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 337/283 Jellem: jó (334) Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 816/52 Pénz: 1851 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 28/15 Pszi pont: 141/215 EFejl: 42
Eddig összesen 1691 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7016 TP-t kaptál. Jelenleg 972684 TP-d van. A következő szinthez még 27316 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, borzalmas varkaudar, Poomr Ko. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 7091 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 (+1) ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 27
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 58 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 41 12. taumaturgia: 53
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 9 18. pszi: * 24
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 2 21. bányászat: 17
22. úszás: 5 (+4) 23. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 18 kaja (#2) 5 kőszem (#304)
1 moa varázsdoboz (#1133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
77 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bunthar bőr (#733)
6 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 polip szívóka (#391)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (4379590), vegyesbolt (5613593), fény szentélye (#376), egy mutáns nő, LostMind (#. kalandozó), egy kobudera férfi, Neuris Plonteneis (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek