201. forduló, 203. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 14. 9h:17'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,52] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+274 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 401.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 391.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 376.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. (Önanalízis: +25% főzés.) [3 pontot használtál fel, van még 373.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 275 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 368.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[149,53] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc jön feléd.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy szöges páncél, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy rézsisak és egy mutáns csont. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. (Önanalízis: +11% felderítés.)
Találsz egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.


(Továbbmész...) [148,54] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel. (Önanalízis: +23% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy hordóagyú mameluk vigyorog kajánul. Találsz egy barátság szent tüzét.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Morgan sipkáját, egy olimpiai vasmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ryuku gólem trófea, egy ősdentor trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Finderghan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [148,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 84 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. [81 pontot használtál fel, van még 287.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágikus ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 257.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 227.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 197.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[149,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,57] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Felfedeztél egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +18% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Továbbmész...) [148,58] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy legyengült drakolich. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

[36 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[148,59] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával súrolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [149,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor súrolod a vadász quwarg torát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor súrolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy szárnyas gömböc előtt. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. (Önanalízis: +6% mászás.) Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 dözmöng szivet. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [45 pontot használtál fel, van még 116.]

m 4 mozogsz délre
[149,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg harcos torát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos torát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 104.]

ef 6 509 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 62.]

in 1843 36 23 leírod az 1843. kalandozónak a 36. szörnyet a 23. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 1843 37 51 leírod az 1843. kalandozónak a 37. szörnyet az 51. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét motyogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 1843 47 54 leírod az 1843. kalandozónak a 47. szörnyet az 54. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy harcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szökőkutat. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 1843 79 58 leírod az 1843. kalandozónak a 79. szörnyet az 58. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bombagoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 1843 87 59 leírod az 1843. kalandozónak a 87. szörnyet az 59. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 49.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 3, 12.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebből a következő körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 392 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT)
Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a következő táborozásod végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 36 (55) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (36) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 27 (32) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 26 (31) Életpont: 317/216 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (32) Varázspont: 739/309 Pénz: 8775 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 150/138 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1124 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6627 TP-t kaptál. Jelenleg 851066 TP-d van. A következő szinthez még 148934 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar varázsló, kultúrmasztodon. A 95. fordulódban 1132 arany került a bankszámládra. 2343 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 13/42 (+9%) szúrófegyverek: 24/15 (+4%)
vágófegyverek: 12/90 (+20%) ütőfegyverek: 13/33 lőfegyverek: 18/52 (+15%)
dobófegyverek: 21/64 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/43 (+11%) 2. nyomkövetés: 28/15 (+4%) 3. mászás: 6/55 (+6%)
4. csapdakészítés: 18/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/24 6. gyógyítás: 55/71
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 14/2 (+34%) 9. szörnyidomítás: 6/63
10. teológia: 30/77 (+13%) 11. taumaturgia: 46/92 (+14%) 12. szerencsejáték: 2/47
13. versengés: 8/29 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/78
16. szörnyismeret: 9/77 17. pszi: 22/92 (+10%) 18. vadászat: 9/107
19. bányászat: 4/32 (+18%) 20. úszás: 8/12 21. főzés: 2/33 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 879 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 206.25 kg Megterheltség: 158%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyöngymangó (#135) 6 nyílvessző (#108) 1 ubuk dobónyíl (#138)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 12 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mutáns csont (#331)
1 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72) 1 sólyomcsőr (#1223)
1 szöges páncél (#65)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(148,54) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), mínosz-kúp (#178), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Finderghan (2912. kalandozó)
(148,55) kultúrmasztodon (#227), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár
(148,58) drakolich (#760), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165)
(148,59) arató csattanatok (#144)
(149,53) sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165)
(149,56) élőholt tigris (#766), márványtorony (#175), Leah oltár
(149,57) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely, woorgard (#231)
(149,60) vadász quwarg (#241), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 29. jellempróba
(149,61) quwarg harcosok (#201), Sheran oltár, élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek