Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 3. 9h:17' EZ A 499. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD 500. játékheted kezdete: szept. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
ek 42 20 | t. energia kisütése: 42 20 |
a 123 1548 1 | átadod a 123. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
kt 19 4 | elkészíted a 19. tárgyat (4 darabot) |
fkt 259 4 | felt. készítesz a 259. tárgyat (4 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal szárnyát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bal szárnyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a halálhozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 114, gyógyulás: 11, összesen: -103 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [100,56] Amerre csak a szem ellát, dombok.
(Továbbmész...) [100,55] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [102,53] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Szöges bunkóval eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,54] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Tűzhajú vigyorog kajánul. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [101,56] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
(Továbbmész...) [100,57] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak quwarg királynő trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 4.]
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 1 pontért |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
RUBINKŐ (679. TÁRGY) A különlegesen ritka rubinköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers rubinkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a rubinkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni. |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
Erő: | 26 | Szint: | 17 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 271/110 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (32) | Varázspont: | 276/117 | Pénz: | 609 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/7 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/95 | szúrófegyverek: | 16/91 (+29%) | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 3/64 (+9%) | lőfegyverek: | *19/100 | dobófegyverek: | 1/24 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/19 | 2. nyomkövetés: | 31/74 (+20%) | 3. mászás: | 4/54 |
4. csapdakészítés: | 14/21 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/78 | 6. gyógyítás: | 28/73 |
7. titkosírás: | 6/41 | 8. felderítés: | 23/36 | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 24/85 (+19%) | 11. taumaturgia: | 3/81 (+10%) | 12. versengés: | 3/71 (+24%) |
13. harcművészetek: | 19/5 | 14. zene: | 35/25 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/2 |
16. vadászat: | 13/96 (+10%) | 17. bányászat: | 11/58 (+105%) | 18. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 1) |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
4 | kerek kő (#19) | 3 | spiritusz (#170) | 4 | vasérc (#152) |