201. forduló, 203. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 3. 9h:17'
EZ A 499. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
500. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,58] koordinátán.
valamilyen furcsa szerzettel: semmit sem tudsz megállapítani róla a testét fedő fekete csuha miatt. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bunkó's Tro(ll)ger. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. valamilyen furcsa szerzettel: semmit sem tudsz megállapítani róla a testét fedő fekete csuha miatt. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Desertus Anima, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a ryuku csapásvezető (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) rubinkövet (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 724. hetének nyerőszámai: 18, 22, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 319.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+14 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

ek 42 20 t. energia kisütése: 42 20
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 120 varázspontot. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 274.]

a 123 1548 1 átadod a 123. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 göcsörtös bunkót NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

kt 19 4 elkészíted a 19. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 kerek követ. [4 pontot használtál fel, van még 265.]

fkt 259 4 felt. készítesz a 259. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 215.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[100,57] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal szárnyát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bal szárnyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a halálhozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 114, gyógyulás: 11, összesen: -103 ÉP}


Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 323 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 323 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy rőtmanó berzerker nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,56] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [100,55] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. [83 pontot használtál fel, van még 132.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[101,54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [102,53] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Szöges bunkóval eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [103,54] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Tűzhajú vigyorog kajánul. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [46 pontot használtál fel, van még 86.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 76.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 76.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,55] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [101,56] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [100,57] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 24.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 24.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[99,58] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült élőholt quwarg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak quwarg királynő trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sünmedvét. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 19, 15.
Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 361 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

RUBINKŐ (679. TÁRGY)
A különlegesen ritka rubinköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers rubinkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a rubinkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 26 Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 271/110 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (32) Varázspont: 276/117 Pénz: 609 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/7 EFejl: 30
Eddig összesen 704 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5528 TP-t kaptál. Jelenleg 239116 TP-d van. A következő szinthez még 20884 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 182. fordulódban 5218 arany került a bankszámládra. 5739 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/95 szúrófegyverek: 16/91 (+29%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 3/64 (+9%) lőfegyverek: *19/100 dobófegyverek: 1/24 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/19 2. nyomkövetés: 31/74 (+20%) 3. mászás: 4/54
4. csapdakészítés: 14/21 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 28/73
7. titkosírás: 6/41 8. felderítés: 23/36 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 24/85 (+19%) 11. taumaturgia: 3/81 (+10%) 12. versengés: 3/71 (+24%)
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 35/25 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/2
16. vadászat: 13/96 (+10%) 17. bányászat: 11/58 (+105%) 18. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 1)
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyöngymangó (#135)
5 isteni könnycsepp (#260) 5 madártoll (#112) 2 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 halálhozó talizmán (#813)
4 kerek kő (#19) 3 spiritusz (#170) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,58) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), oltár, 26. jellempróba, érclelőhely, élőholt quwarg (#202)
(100,55) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(100,56) vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba
(100,57) vaskohó (#155), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, halálhozó (#419), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(100,58) északi aurach (#350)
(101,54) oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba
(101,56) oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(102,53) mélységi grittang (#103), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(102,55) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, trappoló dinymák (#118), dombi yeti (#366)
(103,54) Raia oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek