201. forduló, 203. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 15. 9h:15'
EZ A 517. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
518. játékheted kezdete: júl. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,105] koordinátán.
Táborozásod egyik napján meglátogat egy tökéletes szépségű, hófehér galamb, szájában egy mákrózsa virágot hoz. Amint átveszed tőle az ajándékot, a mágikusan létrehozott állatka szétpukkan, helyén egy pillanatra egy pulzáló vörös szív jelenik meg, majd felrémlik Sendiel, a dalnok arca is. A látomás ezután szertefoszlik, s csak kezedben a virág, lelkedben a mindent elárasztó szerelmetes érzés marad utána.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar lándzsát (1 arany kikiáltási áron), 2 göcsörtös bunkót (2 arany kikiáltási áron), 6 ubuk tüskét (6 arany kikiáltási áron), 3 mérg. ubuk tüskét (3 arany kikiáltási áron), 1 mérgezett vasnyilat (1 arany kikiáltási áron), 1 nyu-shurikent (1 arany kikiáltási áron), 1 szöges páncélt (1 arany kikiáltási áron), 1 kígyóbőr kesztyűt (1 arany kikiáltási áron), 10 isteni könnycseppet (10 arany kikiáltási áron), 20 vizet (20 arany kikiáltási áron), 1 téfea-agyat (1 arany kikiáltási áron), 2 varkaudar csontot (2 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 5 csillezsályalevelet (500 arany kikiáltási áron), 1 aurach fogat (1 arany kikiáltási áron), 1 karbin plazmát (1 arany kikiáltási áron), 1 szvó-ektoplazmát (1 arany kikiáltási áron), 3 magszim belet (3 arany kikiáltási áron), 5 gyöngymangót (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 csillezsályalevél (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 rézsisak (eladási ár: 7 arany), 1 varkaudar csont (eladási ár: 10 arany), 20 rákpáncél (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján meglátogat egy tökéletes szépségű, hófehér galamb, szájában egy mákrózsa virágot hoz. Amint átveszed tőle az ajándékot, a mágikusan létrehozott állatka szétpukkan, helyén egy pillanatra egy pulzáló vörös szív jelenik meg, majd felrémlik Sendiel, a dalnok arca is. A látomás ezután szertefoszlik, s csak kezedben a virág, lelkedben a mindent elárasztó szerelmetes érzés marad utána.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 orgyilkos tőr (eladási ár: 45 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 szöges páncél (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 rézsisak (eladási ár: 7 arany), 1 kígyóbőr kesztyű (eladási ár: 4 arany), 1 bakkura csizma (eladási ár: 10 arany), 1 karbin plazma (eladási ár: 10 arany), 1 szöges bőrpajzs (eladási ár: 12 arany), 3 varkaudar csont (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+11 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+75 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 772. hetének nyerőszámai: 29, 25, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy troll ritualista fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista fejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a troll ritualista bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+17 varázspont). 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 401.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 391.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
Ok, FLH 1 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

flh 6 94 felt. lőfegyver haszn. 6 a 94. tárggyal
Ok, FLH 6 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

flh 11 189 felt. lőfegyver haszn. 11 a 189. tárggyal
Ok, FLH 11 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

flh 999 190 felt. lőfegyver haszn. 999 a 190. tárggyal
Ok, FLH 999 190 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a mérg. vas dobónyilat, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

tv 97 98 61 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 98. varázslatot a 61. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

bb 56 328 415 beraksz a bankba az 56. tárgyat (328 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 Thargodan esszenciát. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[102,106] Továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+17 varázspont). 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy mutáns pók!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 mutáns csontot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,107] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Varázserőd töltődik (+17 varázspont). 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 szöges bőrpajzsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [100,108] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

[66 pontot használtál fel, van még 310.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 244 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 307.]

be 1215 12 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy vaskohó; 6 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy vaskohó, egy művészi porolit; 9 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy vaskohó; 18 mérföld zötykölődés után (sűrű erdőben): egy ongóliant támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy tündöklő szobor, egy művészi porolit, egy barátság szent tüze; 21 mérföldre az indulási helytől (dombságon): egy mélységi grittang támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy vaskohó, egy olvasztókemence; 24 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy vaskohó; 27 mérföldre az indulási helytől (hegyszirtek között): a távolban sok-sok vadtroll nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; van itt egy világítótorony, egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 30 mérföld megtétele után (hegyszirtek között): látsz pár, a távolban elvonuló vadtrollt.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [24 pontot használtál fel, van még 283.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,108) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215)
(101,105) troll ritualista (#365)
(101,107) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, Chara-din monolitja (#534), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(102,106) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely

[100,96] Kisebb hegyek emelkednek itt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Látsz egy oltárt. Leah híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[99,95] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Látsz egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás griff tollas testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az óriás griff fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az óriás griff tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. Jól harcoltál! (+2 varázspont.) 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy fekete griff!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a fekete griff nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a vortexmágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. Jutalmad nem marad el (+13 varázspont). 1572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. (+1 erő.) 488 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,94] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a fekete griff ébenfekete testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fekete griff testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy fekete griff!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fekete griff pikkelyes szárnyát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,93] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [119 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[96,93] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, szürke szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran követője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Brainspotting. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [95,94] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő nyuhaj karbin nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy fekete griff!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fekete griff testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy griffőniksz!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a griffőniksz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a griffőniksz fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 grifftojást. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy mély szakadékot. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy karmos tankány. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mennydörgő Traktor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [94,94] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.

Találsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg felderítő!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 3 fabontót. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [68 pontot használtál fel, van még 96.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[93,95] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Tharr templomot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy manóodú van. Elrakod a távcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 88.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
Sajnos nincs varázspontod. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

fu 5803 udvarolsz az 5803. kalandozónak
fu 5803 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 10 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 10 isteni könnycseppet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 75.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csillezsályalevél. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 67.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 30, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 67 pontod maradt, ebből a következő körre 67 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 410 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight kisebb papja vagy. Papi hited: 117. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 20 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (34) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 31 (36) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 148/156 év
Egészség: 26 (27) Életpont: 367/262 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 4
Szerencse: 31 (34) Varázspont: 526/0 Pénz: 3189 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/-2 Pszi pont: 93/16 EFejl: 24
Eddig összesen 1140 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9357 TP-t kaptál. Jelenleg 478314 TP-d van. A következő szinthez még 121686 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 200. fordulódban 8602 arany került a bankszámládra. 8645 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 58 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 10 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 7
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 25 12. taumaturgia: 28
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 16 15. zene: 15
16. szörnyismeret: 13 17. pszi: 12 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 30 21. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 45 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 2915. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 1 mákrózsa virág (#56)
3 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
3 fabontó (#106) 1 fáklya (#36) 1 grifftojás (#179)
1 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260) 27 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 7 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 3 pirkit (#153) 1 szöges bőrpajzs (#66)
7 ugh méreg (#166) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,95) oltár, érclelőhely
(94,94) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(95,94) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), fekete griff (#107), griffőniksz (#106), Mennydörgő Traktor (5086. kalandozó)
(96,93) oltár, 21. jellempróba, érclelőhely, Brainspotting (3773. kalandozó)
(97,93) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(98,94) zafír sárkányok (#329), sziklafészek (#167), egy ismeretlen isten rúnaköve, fekete griff (#107)
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), óriás griff (#105), fekete griff (#107), vortexmágus (#418)
(100,96) fémbontó szójer (#150), Leah oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek