200. forduló, 202. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 20. 12h:08'
EZ A 423. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
424. játékheted kezdete: dec. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [206,95] koordinátán.
Csontig hatoló jeges fuvallat járja át a tested. Ahogy felpillantasz, az alászálló ködfátyolból lassan egy mutáns nő alakja rajzolódik ki. Nincs híján a női bájaknak, buján feszülő dús keblei, finoman ívelt vállai, formás csípője, erős lábának körvonalai átsejlenek ruháján. Csábító érzékisége ellenére azonban hátrahőkölsz, mert valahol legbelül megérzed, nem a szenvedély, hanem a harc edzette meg ezt a testet. Mire feleszmélsz, a köd ismét felszáll, és csak annyi tanúbizonyságod marad arról, hogy Xaida, a Jégmágusok egyike valóban itt járt, hogy távozásakor hosszú, vörös hajfürtjei finoman megcsiklandozzák az arcodat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. Varázserőd regenerálódik. (+532 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+111 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont). A plusz TU-kat 50 TVP-re váltod.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy hegyi góliát nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát oszlopos lábát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával épp hogy megvágod a hegyi góliát testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a hegyi góliát testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 401.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 395.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 394.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 392.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 390.]
Szupersebesen mormolsz. [-54 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 388.]

* 5. KP: használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 387.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 386.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 383.]

a 1657 2630 1 átadod az 1657. tárgyat a 2630. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

ek 40 13 t. energia kisütése: 40 13
Ebben a körben már csak 3 TU-t válthatsz át: Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 15 TVP-t. [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 398.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

ek 215 20 t. energia kisütése: 215 20
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 398.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 610 1728 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat az 1728. tárggyal
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 398.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a merénylő köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

vv 70 72 64 elmormolod a 70. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 397.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 393.]

vv 112 elmormolod a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-29 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 378.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-67 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 372.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-57 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 366.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-67 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 360.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +91 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

hh 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-65 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 354.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-58 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 348.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +98 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 348.]

kf 1373 kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 348.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +81 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 348.]

t 244 támadod a 244. szörnyet
FT 244 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

h 1755 900 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+588 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 343.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag halászlét. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Bizony rég ettél már ilyen finomat! (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) 1337 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 336.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[207,95] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy morgud hagymatövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy krómkaktusz van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy kihívás tornya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [208,95] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hegyi óriás. (ld. enc.) {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (108 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a hegyi óriás bal oldalát. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a hegyi óriás testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a hegyi óriás testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 44 aranyat. 8980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 283, gyógyulás: 255, összesen: -28 ÉP}

Látsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya! {támadása: 8.}

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók! {max. életpontja: 57-63.}

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók! {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 16 ütő ellen.}

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 2 fabontót. [fabontó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy morgud hagymatő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [209,95] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kazmárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Itt csata lesz.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal lábát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az ongóliant bal lábát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP]. 3377 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 46, gyógyulás: 73, összesen: +27 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 292.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[210,96] A dombság átmegy hegységbe.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy kazmár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy ekharion. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ekharion jobb karját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 2102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [211,97] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy orbitális mackósajt. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 6x 3d6+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [212,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy csillezsályát. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy hegyi góliát! Ezt kerested. {támadása: 40.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával megkarcolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2339 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 268.]

m 8 1 2 mozogsz északra, északkeletre, keletre
[212,97] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orbitális mackósajt. {védettsége: 32 szúró, 18 vágó, 32 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt bal oldalát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet! {max. életpontja: 59-66.}

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő! {max. életpontja: 85-94.}

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal vállát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya! {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura csizmát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy csillezsálya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [213,96] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy kristálypalota van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.


(Továbbmész...) [214,96] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az ongóliant bal oldalát. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3377 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 25, gyógyulás: 60, összesen: +35 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 30 szúró, 0 vágó, 30 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a woorgard testét. (7 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 224.]

h 1755 600 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+440 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 219.]

im 0 5 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve ongóliant tombolás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! 3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. [30 pontot használtál fel, van még 189.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a kvazár páncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) A rejtőzködés a gyávák menedéke. Áldozz számomra két rejtőköpenyt! 3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. [30 pontot használtál fel, van még 159.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 2 rejtőköpenyt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve áldomás II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) 3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. [30 pontot használtál fel, van még 129.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) 3.) Az igazi harcosnak ismernie kell mindent, amivel szembe kerülhet. Imádkozz, ha legalább 220 szörnyet ismersz (ld. referencialistát)! [30 pontot használtál fel, van még 99.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve a lélek védelme. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) 3.) Harci jártasságod tesztje: sebezz jobbkezes fegyverrel (vagy egyszerűen csak puszta kézzel) egyetlen kör alatt 150 pontot! [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 2 mozogsz keletre
[215,96] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tűzbokrot. Délre nézve látsz egy krómkaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 60.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a tyrannoszaurusz rex farkát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2964 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 34, gyógyulás: 51, összesen: +17 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 61.]

v 198 142 64 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(206,95) hegyi góliátok (#244)
(207,95) kihívás tornya (#502), érclelőhely
(208,95) hegyi óriás (#397), mély szakadék (#154), Dornodon oltár, púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), érclelőhely
(209,95) Tharr oltár, 40. jellempróba, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, ongóliantok (#159)
(210,96) érclelőhely, ekharionok (#232)
(211,97) orbitális mackósajtok (#229), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(212,97) orbitális mackósajt (#229), mély szakadék (#154), oltár, mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(212,98) Chara-din rúnaköve, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, hegyi góliátok (#244)
(213,96) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(214,96) Tharr oltár, 42. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159), woorgardok (#231)
(215,96) 36. jellempróba, Tharr oltár, tyrannoszaurusz rexek (#160)

[142,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Nocsak! Mikor közelebb mégy az elf kósza házához, látod, hogy vendége van. Beköszönsz. Hmm. Valahonnan nagyon ismerős a fickó! - gondolod, aztán hirtelen beugrik. Hiszen ez a mesterharcos a Csatorna túlpartjáról! Beszélgettek kicsit, és az úszómester elmondja, hogy még mindig a sellővárost keresi, és egyben érdeklődik, hogy haladsz a víziharc terén. Persze dicsekszel, és bizonygatod, hogy nálad ügyesebb búvár nincs kerek e világon.
- Az jó, mert expedíciót szervezek az északi tengerben, egyenest a sellők városába! Ha érzel magadban elegendő elszántságot, keríts egy kifejezetten víz alatti harcra való fegyvert, tanuld meg a vízlégzés igéjét, és gyere el az északi, Nagy Natali Kőhöz. Hozd el néhány társadat is. Ajánlom, hogy alaposan készüljetek fel, mert kezdőkkel nem indulok útra. Legyetek legalább hárman, ne sokkal többen, ennyien talán még nem keltjük fel a tenger nagyragadozóinak figyelmét.
Még pontosítod a találkozó helyét, aztán máris menni készülsz, és magadban már a víz alatti kaland részleteit tervezgeted. (8. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 12, északra 183 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

ek 7 22 6 t. energia kisütése: 7 22 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 úszás.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 51.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal megkarcolod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán! (ld. enc.)
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 41.]

ef 20 506 energia fejlesztése 20
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 5 vérpontot. [35 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a merénylő köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 5, 6.
Olyan érzésed van, mintha híztál volna az utóbbi időben. Bárcsak meg tudnál méredzkedni valahol! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól lehetőséged van a pszi pontjaidnak hatékonyabb beosztására. (ld. enc.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

ONGÓLIANT TOMBOLÁS (146. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az ongóliant tombolás hatására valóban majdnem olyan félelmetes leszel, mint egy ongóliant: a harc minden körében eggyel több támadást fogsz leadni, mint egyébként (még a lőfegyverrel is), kivéve, ha ököllel harcolsz. Ezenkívül a harc időtartamára kapsz +3 támadást és minden ütésedre +2 sebzést (tehát ha négyszer támadsz egy fegyverrel, az +8 sebzést jelent.) Az ongóliant tombolás komoly terhelésnek veti alá a szervezetet: minden alkalommal, amikor használod, a tested két évet öregszik. A varázslat elmondása 40 VP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp és egy tankány karom.

OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

ÁLDOMÁS II. (169. VARÁZSLAT)
Az áldomás II természetesen az áldomás erősebb kiadása. Használata mindenben megegyezik az eredeti varázslatéval, de felrakása 10 VP-be kerül és a kapott bónusz nem +4, hanem +6 támadás. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Az áldomás II nem működik együtt az áldomással, tehát ha az egyiket felrakod, a másik automatikusan törlődik.

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT)
A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül.

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY)
Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni.

MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész.
A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 49 (66) Szint: 46 Merészség: 99/5 Magasság: 163 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 106 (110) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 33 (43) Védekezés: 120 (129) Menekülés: 20 % Életkor: 6/184 év
Egészség: 33 (55) Életpont: 792/991 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (98) Varázspont: 1951/1763 Pénz: 7828 arany Kép. pont: 62
Vérpont: 90/79 Pszi pont: 378/62 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 3360 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40230 TP-t kaptál. Jelenleg 14089311 TP-d van. A következő szinthez még 1010689 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, varkaudar böllér, zafír sárkány. Jóllakottság: 120%. A 196. fordulódban 24062 arany került a bankszámládra. 24663 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/10 (+5%) ökölvívás: 7/75 szúrófegyverek: 7/66
vágófegyverek: 47/88 (+3%) ütőfegyverek: 7/58 lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 37/6 (+3%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
142,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/74 2. nyomkövetés: 68/59 (+10%) 3. lopás: 1/34
4. mászás: 16/9 (+5%) 5. csapdakészítés: 19/44 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/53
7. gyógyítás: 2/93 8. titkosírás: 14/97 9. felderítés: 7/48
10. szörnyidomítás: 14/16 11. teológia: 124/38 (+14%) 12. taumaturgia: 99/91 (+28%)
13. versengés: 3/41 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 14/98
16. szörnyismeret: 37/51 (+31%) 17. pszi: 30/88 (+92%) 18. zárnyitás: 11/47
19. vadászat: 8/97 20. bányászat: 24/30 (+99%) 21. testépítés: 27/67
22. úszás: 8/57 (+605%) 23. főzés: 15/96 (+10%) 24. csapatmunka: 3/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer), sötét ölész (#314), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +47 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78)
a lélek védelme (#57) hadiszerencse III (#59) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ősquwarg (#300)
villámcsapás (#50) >> quwarg szellem (#676) savlehelet (#225) >> quwarg anyakirálynő (#269)
tűzgolyó (#155) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) tüskepajzs (#30) >> quwarg őrparancsnok (#677)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
3.) Harci jártasságod tesztje: sebezz jobbkezes fegyverrel (vagy egyszerűen csak puszta kézzel) egyetlen kör alatt 150 pontot! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2357, pontszámod: 32121.
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1066 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1205 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 fűszerkeverék (#1170)
1 gyíkfű (#201) 2 gyógykenőcs (#313) 1 halcsont (#390)
7 kaja (#2) 1 kvazár páncél (#251) 5 pszi kő (#248)
1 rejtőköpeny (#277) 1 sallank karom (#128) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,64) elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), 8. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nagyobb vércápa (#246)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek az NJK terveő pályázat karakterei.

Üzenet küldése a karakternek