199. forduló, 201. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 19. 12h:31'
EZ A 240. JÁTÉKHETED, 200. FORDULÓD
241. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,64] koordinátán.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked 10 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+146 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 5 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 347.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 5. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 322.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 322.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 312.]
[A parancs tárolásra került.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 302.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[116,64] Még mindig bozótos. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy epokitféreg lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az epokitféreg farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [117,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy tűzbokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [118,64] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 92, gyógyulás: 12, összesen: -80 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Háta van, de melle nincs,
Lába van, de keze nincs.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 263.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {egyik sebzési módja: 5x 2d3.}

Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a massza testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a massza tömpe orrát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 75, gyógyulás: 6, összesen: -69 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [70 pontot használtál fel, van még 193.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +92 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[117,63] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya! {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}

A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 29, gyógyulás: 5, összesen: -24 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm! {támadása: 14.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a sötét gnóm fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranygyűrűt. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [116,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 107-116.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat bal oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az arató csattanat jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 149.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép rézpajzsot 200 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácssújtó Balrin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Úgy eltévedsz a labirintusban, hogy egy óra múlva a kalandmesternek kell kihoznia. Hát, a felderítés szakértelmed még nem az igazi!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 129.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy zombi mester! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-40 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a zombi mester bal lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-35 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 100, gyógyulás: 21, összesen: -79 ÉP}

A szörny még mindig életben van! Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 109.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamlimmgárhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy dehidrátor életének! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d5.}

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a dehidrátor testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor egyik csápját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Mágikus Koponya. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 89.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[115,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista jobb oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 751 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Countess Báthoryval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... {legmagasabb fegyver szakértelme: 62.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás! Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[8 pontot használtál fel, van még 81.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 22 99 173 keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet a 173. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 13 fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tetemember. {támadása: 8.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-2 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Egy kaját fal föl a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Karaktered már öt éve kalandozik a Túlélők Földjén! Ezért egy speciális ajándékban részesülsz: A következő körre nem max. 30, hanem max. 200 TVP-t vihetsz át ezentúl! Remélhetőleg ez sok segítséget fog jelenteni. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 341 pontot. A következő körben tehát 371 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY)
Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed.

DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 200. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 21 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 20 (22) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 293/146 Jellem: jó (431) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 403/248 Pénz: 1138 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 32/8 Pszi pont: 88/42
Eddig összesen 1369 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 297 TP-t kaptál. Jelenleg 628 122 TP-d van. A következő szinthez még 171 878 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, aurapollátor, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/20 (+2%) vágófegyverek: *23/100 (+7%)
ütőfegyverek: 18/40 (+8%) lőfegyverek: 20/23 dobófegyverek: 7/90

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
115,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/55 2. nyomkövetés: 53/2 (+17%) 3. mászás: 12/20 (+5%)
4. csapdakészítés: 15/13 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 21/27 (+3%)
7. titkosírás: 12/70 (+33%) 8. felderítés: 8/62 (+16%) 9. szörnyidomítás: 7/75
10. teológia: 14/87 (+14%) 11. taumaturgia: 24/93 (+5%) 12. versengés: 7/4
13. zene: 12/20 14. szörnyismeret: 33/72 (+20%) 15. pszi: 12/29 (+11%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 31/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 322 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 57.86 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313)
1 mocsári penke (#148) 10 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 3 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119
62
63
64
65
(115,64) ryuku gárdista (#360), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, művészi porolit (#720), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy alakváltó férfi, tetemember (#123)
(116,63) arató csattanat (#144), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), zombi mester (#251), dehidrátor (#151)
(116,64) epokitféreg (#147), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 38. jellempróba
(117,63) oltár, márványtorony (#175), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132), vérszomjas csüldő (#114)
(117,64) Leah oltár, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 22. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(118,64) élőholt quwarg (#202), phua-kúp (#372), oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720), massza (#217)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Ezüst Larian 200. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107)
vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161)
kétfejű troll (#163) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
Zinthurg (#180) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) drónkeselyű (#208) Tguarkhan (#212)
massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) áeratikus hasnyák (#243)
zombi mester (#251) pordémon (#253) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301)
óriáspók (#303) aranygriff (#304) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347)
khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) varkaudar kölyök (#685) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759)
ryuku futárbérenc (#765) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Yurk, a profi (#958)
Shandul (#959) Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Métely (#7000)
Földrengető (#7011) Zuramagor (#7012) bányarém (#7083) hegymélyi lidérc (#7084) renegát törpe (#7085)
varkaudar felderítő (#7133) harcias morf (#7619) védelmező morf (#7622)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) $tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
$rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
$bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96)
$rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) $fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) $rövid íj (#107)
$nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) $hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
$hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) $denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) $nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
$téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) $grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191)
$aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) $trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197)
karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) ketrec (#216)
hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) $láncing (#222)
$varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229)
lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234)
dorony duda (#235) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) $fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249)
templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) isteni könnycsepp (#260) remák szív (#264)
$kristálygömb (#265) $fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270)
$szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) ametiszt medál (#275) rejtőköpeny (#277)
$umbatari karkötő (#278) jégszív (#282) $varkaudar páncél (#294) $kőszem (#304) varázskő (#305)
$ezüst papi karkötő (#308) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
olló (#335) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) quwarg boly (#359) ezüsttollú nyíl (#363)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa burát (#384) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
$álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407)
vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Arénagödör (#497) kihívás tornya (#502) Chara-din monolitja (#534)
tünde íj (#553) főnixtoll (#563) aranytoll (#572) Thargodan tábor (#588) sámán erszény (#650)
$rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653) darázsfarok (#654) $aurach fog (#657)
aurach bőr (#658) alligátorbőr (#661) alligátorbőr cipő (#662) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667)
lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfin (#676) $szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680)
elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) Rahn ékkő (#701) etra hályog (#712)
berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814)
rothasztó talizmán (#815) hatalom fülbevalója (#817) varázsfiola (#828) csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109)
varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Ramirez feszítővasa (#1261) tünde tegez (#1263) vadászkés (#1264) Sheran cserepe (#1271) csodabazár (#1404)
agyértágító (#1406) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) $nodonrod kitűző (#1533) Métely páncélja (#1562)
griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) elhagyott bánya (#1685) varkaudar fellegvár (#1821)
Khór szobra (#1824) obszidián penge (#2082) vaskard (#2084) beomlott q. gödör (#2096) varkaudar barlang (#2200)
márványszobor (#2232) relikviagyűjtő háza (#2239) A Végzet kulcsa (#2320) kőkés szimbólum (#2321) khatiszon kristály (#2322)
khatiszon kulcs (#2323) asztrális vortex (#2324)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek