Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 10. 12h:00' EZ A 86. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 87. játékheted kezdete: ápr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4967 SZÁMLA : XXXX |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
ft 38 | támadod a 38. szörnyet |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges tigroszlán trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes gorombilla trófeát. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a bolhakutya testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolhakutya fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a tintacsiga testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod a tintacsiga testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [42,12] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Shaddar városa innét délre fekszik. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Nem találtad el! A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 6 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 2 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [64 pontot használtál fel, van még 6.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
be 5 | bemész az 5. titkos labirintusba |
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 8 | mozogsz északra |
e 30 | élelemszerzés 6 pontért |
fl 1 2 | lopsz az 1. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 2 2 | lopsz a 2. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 3 2 | lopsz a 3. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 4 2 | lopsz a 4. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 5 2 | lopsz az 5. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 6 2 | lopsz a 6. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 7 2 | lopsz a 7. fajúaktól a 2. tárgyat |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 12 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 87/26 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 10 (+1) | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
lopsz az emberektől (1) kaját (#2), az elfektől (2) kaját (#2), a törpéktől (3) kaját (#2), az árnymanóktól (4) kaját (#2), a trolloktól (5) kaját (#2), a gnómoktól (6) kaját (#2), az alakváltóktól (7) kaját (#2) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
Összsúly: 21.30 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | dárda (#10) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bot (#4) | 1 | lapockacsont (#33) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | goblin (#21) |
drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
gorombilla (#38) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
technokolin (#50) | félelem-járó (#56) | evaporőr (#69) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
tazunkaróka (#81) | bíborgörény (#84) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | alpesi tehén (#91) |
süvítő rája (#113) | mutáns pók (#117) | útonálló (#130) | acéldarázs (#140) | ork sámán (#345) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) |
tükör (#43) | krómkaktusz (#46) | antilopbőr (#48) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | rúnakő (#136) | oltár (#146) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nehezék (#258) | phua-kúp (#372) | sörsátor (#486) | Chara-din monolitja (#534) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) | krónika (#1725) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |