Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 11. 9h:11' EZ A 95. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 96. játékheted kezdete: nov. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3474 SZÁMLA : XXXX |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a piromenyét fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a piromenyét testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált szőrlajhár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy piromenyét trófeát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a rájanyék fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
go 12 | gonoszkodsz: 12 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal jól megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [31,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy démontetű közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a démontetű bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a démontetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [31,15] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos sallank lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal eltalálod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal jól megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
vi 10 10 | viselkedésed: 10 10 |
be 534 | bemész az 534. épületbe |
vi 6 4 | viselkedésed: 6 4 |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
PIRKIT (153. TÁRGY) A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 8 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 95/95 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 107/45 | Jellem: | gonosz (13) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 19 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
31,87 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 875 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 (+1) |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113) |
Összsúly: 30.30 kg | Megterheltség: 116% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) |
28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | technokolin (#50) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | süvítő rája (#113) | szőrlajhár (#141) |
veszett rozmár (#639) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) |
gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) |
szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) |
rézsisak (#72) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | mandibulapenge (#125) |
sallank karom (#128) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | oltár (#146) |
pirkit (#153) | dobóháló (#221) | lajhár csont (#236) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) |
nyílcsapda (#243) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | malom (#1204) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |