Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 13. 12h:08' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
kt 25 | elkészíted a 25. tárgyat |
kf 3 3 | kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat (őrzöd) |
go 22 | gonoszkodsz: 22 |
t 25 | támadod a 25. szörnyet |
be 510 | bemész az 510. épületbe |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a grákó denevér testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a grákó denevér bal szárnyát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a grákó denevér testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a sünmedve fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-11] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Továbbmész...) [26,-10] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gátvakond bal hátsó lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 531 | bemész az 531. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Kőhegyű lándzsával gyengén megszurkálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
go 4 | gonoszkodsz: 4 |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a rájanyék testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával kicsit megsebzed a rájanyék bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Mostantól szavazati jogod van a fontosabb kérdésekben. (ld. enc.) Újabb lehetőséget kapsz parancshelyek megspórolására. (ld. enc.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 12 | Szint: | 5 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 80/23 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 5 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bot (#4) << kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); dárda (#10) (2 -3.); dárda (#10) (4 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. lopás: | 2 |
4. gyógyítás: | 7 (+1) | 5. vadászat: | 6 |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 14053. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
Összsúly: 21.51 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | tüske (#22) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | kavadu iszák (#25) | 6 | sünmedve tüske (#14) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) | ||||
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | ||||
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) | ||||
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | ||||
bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | evaporőr (#69) | tintacsiga (#74) | ||||
tazunkaróka (#81) | kaszabolósáska (#83) | szőrlajhár (#141) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
grákóbőr (#41) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | antilopbőr (#48) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) | mély kút (#93) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | oltár (#146) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |