1. forduló, 3. forduló, Chi Chia Bhab Aya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 21. 12h:31'
EZ A 2. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

CHI CHIA BHAB AYA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [10,0] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

kno 4 1 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 126.]

t 18 támadod a 18. szörnyet
FT 18 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ormánygőte! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ormánygőte testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod az ormánygőte jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[11,-1] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy démontetű. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű csáprágóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [12,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy démontetű. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol egy hosszú ősz hajú, piros szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Deathspeaker Aerad. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 106.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+8 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 66.]

m 2 mozogsz keletre
[13,-2] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Körbenézelődve, néhány szabályos, szögletes alakú követ veszel észre. (ld. enc.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy homokvarány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Lein Yung. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 56.]

kt 43 2 elkészíted a 43. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 tükröt. [10 pontot használtál fel, van még 46.]

m 1 mozogsz északkeletre
[14,-3] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy legyengült drótszőrű pincsi. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megpillantva egy jókora tuskót, eszedbe jut, hogy milyen könnyen készíthetsz bunkót. (ld. enc.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 36.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+3 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 16.]

m 1 mozogsz északkeletre
[15,-4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. (ld. enc.) Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kavadu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kavadu testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kavadu fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kavadu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 6.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Egy tanács a térképezéssel kapcsolatban: a fordulók végén kapott térképrészleteket mindig rajzold be egy nagy térképre, a barátaid által kapott térképekkel együtt. Ezen a nagy térképen tervezd meg, hogy hogyan akarsz a következő körben mozogni. Jelöld ezen a térképen, hogy hol mit találtál. Ne feledd, a tudás hatalom - ezért próbálj minél több játékossal információt cserélni. Azokkal, akikkel együtt kalandozol, mindig egyeztesd, hogy melyikőtök melyik részt deríti fel, így sokkal több parancsod fog "biztosra menni". Végezetül: Sokáig nem érdemes egy helyben keringeni. Valamennyire próbálj meg kelet felé haladni.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 124 pontot. A következő körben tehát 130 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁT-FA (77. NÖVÉNY)
A rát-fa majdnem 5 méter magas, aránylag sima törzsű fafajta, sík vidéken található. Ágai, levelei csak a legtetején vannak. Itt szinte mindig fészkel egy csomó szárnyas hernyó. Ez a lény a természet egyik csodája: olyan lárva, amely repülni tud, de sohasem kel ki. A táplálékot a levegőből nyerik, apró élőlények formájában. Ha szárnyas hernyót akarsz szedni, ehhez bizony fel kell másznod valahogyan a rát-fára, ehhez pedig a sima kéreg miatt valamilyen eszközre lenne szükség... Ha sikerül ilyet készítened, akkor már csak a KT 69 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, ahhoz, hogy felmásszál, és szárnyas hernyót tudjál fogni. Egy fordulóban maximálisan öt szárnyas hernyó gyűjthető egy rát-fáról.

KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY)
A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak.

SZÖGLETES KŐ (17. TÁRGY)
Dombos és hegyvidéki terepen némi keresgéléssel találhatsz megfelelően szabályos, szögletes köveket (ehhez a KT 17 parancsot kell kiadnod, 2 pontért). Egy ilyen tárgynak számos hasznos felhasználási lehetősége van.

VARÁNYSZEM (30. TÁRGY)
Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod.

DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY)
Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek.

DRÓTSZŐR (37. TÁRGY)
A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát.

BUNKÓ (5. TÁRGY)
Brutális erejével a bunkó megsokszorozza karod erejét a harcban. Bunkót erdőben vagy bozótos területen készíthetsz, a KT 5 paranccsal, 6 pontért. A bunkó d6 sebzésű ütőfegyver. Könnyen lehet, hogy jó kiindulási alap gyilkosabb fegyverek készítéséhez.

OLTÁR (146. ÉPÍTMÉNY)
Oltárt építeni egy istennek nem kis munka - köveket kell egybehordanod, megfelelő méretűre faragni őket, egymásra pakolni. Nem árt néhány amatőr faragás sem az isten által tett csodákról az oltár oldalára. Síkságon, bozótosban, dombvidéken és alacsonyhegységben lehet oltárt emelni, mert itt lehet a megfelelő alapanyagokat megtalálni. Ahhoz, hogy sikerrel járj, nem árt, ha birtokolsz valamilyen eszközt, amellyel a vésést megcsinálhatod. Az oltár teljes felépítése összesen 240 TVP-be kerül. Ha többen csinálják, hamarabb elkészül! Egy mezőn csak egy oltár állhat.

KAVADU (19. SZÖRNY)
A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével.

KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

KARAKTERLAP

Chi Chia Bhab Aya, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Ez a 2. fordulód.

Erő: 14 Szint: 2 Merészség: 6/6 Magasság: 142 cm
IQ: 11 Támadás: 1 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 67/29 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 13 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42 TP-t kaptál. Jelenleg 79 TP-d van. A következő szinthez még 21 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 (+1)

15,97 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 2 (+1)
4. harcművészetek: 2 (+1) 5. vadászat: 1

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 kőkés (#6)
2 fáklya (#36) 4 kaja (#2)
6 drótszőr (#37) 1 kavadu lebeny (#24) 2 tükör (#43)
2 varányszem (#30)
1 * vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 3.64 kg Megterheltség: 9%
Még 142 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 4 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24)
2 tükör (#43) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

9 10 11 12 13 14 15 16
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
(10,0) ormánygőte (#18)
(11,-1) démontetű (#15), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(12,-2) démontetű (#15), Deathspeaker Aerad (3062. kalandozó)
(13,-2) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), homokvarány (#16), Lein Yung (2308. kalandozó)
(14,-3) drótszőrű pincsi (#22)
(15,-4) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, kavaduk (#19)

Üzenet küldése a karakternek