1. forduló, 3. forduló, Amonhotep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 20. 12h:27'
EZ A 2. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

AMONHOTEP KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [10,-3] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

kno 4 1 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 148.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+5 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 128.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[9,-3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy démontetű lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy szárnyas gömböc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [8,-3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy homokvarány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A homokvarány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Körbenézelődve, néhány szabályos, szögletes alakú követ veszel észre. (ld. enc.) Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 108.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy homokvarány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[20 pontot használtál fel, van még 88.]

kt 6 3 elkészíted a 6. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 kőkést. [9 pontot használtál fel, van még 79.]

kt 4 3 elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

f 4 6 kísérletezel a 4. tárggyal a 6. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 49.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[9,-3] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy démontetű. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [10,-3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megpillantva egy jókora tuskót, eszedbe jut, hogy milyen könnyen készíthetsz bunkót. (ld. enc.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy grákó denevér ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy vadász tatu volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


Találkozol Takkarral. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [11,-3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy gumifát. (ld. enc.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy drótszőrű pincsi. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy démontetű. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[30 pontot használtál fel, van még 19.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[12,-3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy gonyolék. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 9.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Egy tanács a térképezéssel kapcsolatban: a fordulók végén kapott térképrészleteket mindig rajzold be egy nagy térképre, a barátaid által kapott térképekkel együtt. Ezen a nagy térképen tervezd meg, hogy hogyan akarsz a következő körben mozogni. Jelöld ezen a térképen, hogy hol mit találtál. Ne feledd, a tudás hatalom - ezért próbálj minél több játékossal információt cserélni. Azokkal, akikkel együtt kalandozol, mindig egyeztesd, hogy melyikőtök melyik részt deríti fel, így sokkal több parancsod fog "biztosra menni". Végezetül: Sokáig nem érdemes egy helyben keringeni. Valamennyire próbálj meg kelet felé haladni.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 124 pontot. A következő körben tehát 133 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGLETES KŐ (17. TÁRGY)
Dombos és hegyvidéki terepen némi keresgéléssel találhatsz megfelelően szabályos, szögletes köveket (ehhez a KT 17 parancsot kell kiadnod, 2 pontért). Egy ilyen tárgynak számos hasznos felhasználási lehetősége van.

BUNKÓ (5. TÁRGY)
Brutális erejével a bunkó megsokszorozza karod erejét a harcban. Bunkót erdőben vagy bozótos területen készíthetsz, a KT 5 paranccsal, 6 pontért. A bunkó d6 sebzésű ütőfegyver. Könnyen lehet, hogy jó kiindulási alap gyilkosabb fegyverek készítéséhez.

GUMIFA (38. NÖVÉNY)
A gumifák kérgét, ha megvágják késsel, nyúlós, fehér folyadék folyik elő, amely levegőn megszilárdul. Valamire biztos jó lehet, csak nem nagyon tudod hogyan elhordani a ragadós trutyit. Lehet, hogy itt, a fánál kéne a nedvet felhasználni?

DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY)
Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek.

KARAKTERLAP

Amonhotep, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű kobudera nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 2. fordulód.

Erő: 11 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 131 cm
IQ: 12 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 16 Életpont: 66/29 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 8 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 TP-t kaptál. Jelenleg 49 TP-d van. A következő szinthez még 51 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3

12,86 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 1
4. harcművészetek: 2 (+1) 5. vadászat: 1

Összsúly: 3.20 kg Megterheltség: 10%
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 3 kőkés (#6)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

7 8 9 10 11 12 13
-4
-3
-2
(8,-3) homokvarány (#16), olvasztókemence (#86)
(9,-3) démontetű (#15), szárnyas gömböc (#12)
(10,-3) grákó denevér (#25), vadász tatu (#10), Takkar (5473. kalandozó)
(11,-3) gumifa (#38), drótszőrű pincsi (#22), démontetű (#15)
(12,-3) gonyolék (#13)

Üzenet küldése a karakternek