1. forduló, 3. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 2. 14h:30'
EZ A 2. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [9,-4] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

vi 0 4 35 viselkedésed: 4 35
A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

ba 26 nem támadod a 26. szörnyet
BA 26 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+10 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 80.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 40.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
[10,-4] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy rambó bogár. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő démontetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [10,-5] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy rambó bogár. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [11,-5] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezeket a dűnéket mostanában csak Szélfogók néven ismerik: részben nekik köszönhető, hogy a félsziget védve maradt a nyugatról áramló por- és hamuförgetegekkel szemben. Felfigyelsz egy különösen éles kődarabra. (ld. enc.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ormánygőte nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra támadsz. Oopssz, ez mellément! Az ormánygőte harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ormánygőte testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 10.]

m 2 mozogsz keletre
[12,-5] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drótszőrű pincsi. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megpillantva egy jókora tuskót, eszedbe jut, hogy milyen könnyen készíthetsz bunkót. (ld. enc.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól abszolút senki helyett kezdő zöldfülű. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. A tulajdonság-pontokkal a fő tulajdonságaidat (erő, iq, stb.) növelheted meg, 1 ilyen pontért valamelyiket, eggyel. Ehhez a TNO parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy hányadik tulajdonságodat akarod növelni. Pl. TNO 3 megnöveli az ügyességedet eggyel. Hasonlóképpen tudod a képesség-pontokkal a már meglevő egyéb ismereteidet fejleszteni, a KNO paranccsal. A KNO paramétereként azt kell megadnod, hogy a saját listádon hányadik képességet akarod megnövelni. Pl. ha a gyógyítást akarod növelni, és a gyógyítás a listádon a 2. képesség, akkor KNO 2, ha a 3., akkor KNO 3. Mindkét parancsnak megadhatsz egy 2. paramétert is, ha esetleg egy képességre egyszerre több pontot akarsz rárakni. A harci ismeretek nem növelhetők a KNO paranccsal.
Egy tanács a térképezéssel kapcsolatban: a fordulók végén kapott térképrészleteket mindig rajzold be egy nagy térképre, a barátaid által kapott térképekkel együtt. Ezen a nagy térképen tervezd meg, hogy hogyan akarsz a következő körben mozogni. Jelöld ezen a térképen, hogy hol mit találtál. Ne feledd, a tudás hatalom - ezért próbálj minél több játékossal információt cserélni. Azokkal, akikkel együtt kalandozol, mindig egyeztesd, hogy melyikőtök melyik részt deríti fel, így sokkal több parancsod fog "biztosra menni". Végezetül: Sokáig nem érdemes egy helyben keringeni. Valamennyire próbálj meg kelet felé haladni.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 126 pontot. A következő körben tehát 126 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐKÉS (6. TÁRGY)
Dombos és hegyvidéken gyakran találni éles köveket. Egy kis pattintgatás, csiszolgatás, és máris egy hatékony kőkéshez jutottál. Kőkést a KT 6 paranccsal, 3 pontért lehet készíteni. Bár használhatod d4 sebzésű vágófegyverként, természetesen másra is alkalmas... Sok szörnynek a részeit ugyanis csak valamilyen éles fegyverrel lehet kinyerni. Ezért nem árt, ha MINDIG van nálad egy kőkés vagy valamilyen más éles fegyver. A kőkést (és más, kisebb fegyvereket) használhatod másodlagos, azaz balkezes fegyverként. Ha erre lehetőség van, az a fegyvernél mindig le lesz írva. Egy másik feltétele ennek az, hogy a fegyver-szakértelmed legalább 6. szinten legyen arra a fegyverre. Ha egy fegyvert bal kézben használsz, természetesen mindig kisebb hatásfokkal tudod használni, mint jobb kézből. Ahhoz, hogy egy fegyvert bal kézbe vegyél, a KF parancsot kell rá kiadnod olyankor, amikor van már valami a jobb kezedben. Persze, bármit a bal kezedbe vehetsz (így ezt biztosan nem fogják tőled ellopni), de nem tudod harcban használni. Megjegyzés: az öklöd (ökölvívás esetén) nem használható balkezes fegyverként.

ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY)
Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek.

BUNKÓ (5. TÁRGY)
Brutális erejével a bunkó megsokszorozza karod erejét a harcban. Bunkót erdőben vagy bozótos területen készíthetsz, a KT 5 paranccsal, 6 pontért. A bunkó d6 sebzésű ütőfegyver. Könnyen lehet, hogy jó kiindulási alap gyilkosabb fegyverek készítéséhez.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 2. fordulód.

Erő: 15 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 8 Támadás: 1 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 53/53 év
Egészség: 18 Életpont: 67/24 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 7 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 TP-t kaptál. Jelenleg 43 TP-d van. A következő szinthez még 57 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 2 (+1)

12,43 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 654 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 1
4. vadászat: 1 5. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
királygyík (#26)

Összsúly: 1.68 kg Megterheltség: 4%
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

8 9 10 11 12 13
-6
-5
-4
-3
(10,-5) rambó bogár (#14), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(10,-4) rambó bogár (#14), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, démontetű (#15)
(11,-5) érclelőhely, ormánygőte (#18)
(12,-5) drótszőrű pincsi (#22)

Üzenet küldése a karakternek