198. forduló, 200. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 3. 9h:10'
EZ A 964. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
965. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 2 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

VERES ARDOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
99 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,38] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 esszenciakristályt (3000 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Az Olimpián kaptál 3 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot.
A táborozás 35. napján összefutsz Clayd Di Alaverrel. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Raia csataszoknyáját, egy rézpáncélt, egy rézsisakot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+196 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+85 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

kf 22 kézbeveszed/felveszed a 22. tárgyat
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

flh 5 137 felt. lőfegyver haszn. 5 a 137. tárggyal
Ok, FLH 5 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

flh 12 108 felt. lőfegyver haszn. 12 a 108. tárggyal
Ok, FLH 12 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

kt 447 elkészíted a 447. tárgyat
Itt nincs fekete lótusz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy lótuszvirágot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 364.]

v 192 elmormolod a 192. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az állatvédelem varázslatot! Szétkened a lótuszvirág szirmait az állataid hátán. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 344.]

v 15 69 3 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új szárnyas hernyó. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 329.]

jlk 2672 jelszó kimondása 2672
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-9 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a massza szőrös fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza jobb hátsó lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a massza pikkelyes combját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A massza farkával halálos csapást mér a fejedre! (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A massza átdöfi a torkodat fegyverével. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza csőrét tövig a torkodba vájja. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [15 pontot használtál fel, van még 314.]
Feltámadsz! (+272 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]
[0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 8 mozogsz északra
[157,37] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy drakolich.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a drakolich testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidércúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Chara-din kántora. Egy Amélia nyakláncát, egy Batharak vállemezét, egy bronz végzetmedált, egy drako pikkelyvértet, egy drakolder gyűrűt, egy felleggyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy jégkoronát, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mind. tűzopálját, egy nekrofun medált, egy ősplazmát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sárhajító kesztyűt, egy teknős mágiapáncélt és egy Thargodan karkötőt visel. Fegyverzetét egy bo'adhun lidérc trófea, egy rothadó lián trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
[6 pontot használtál fel, van még 308.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Nem sokat teketóriázol, egy magadfajta ügyeskezű kalandozó számára ez gyerekjáték. Perceken belül nyitva a lakat. 550 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy áeratikus hasnyák feltrancsírozása a feladat.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az áeratikus hasnyák nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Trallópgárpók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 278.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 276.]

m 1 mozogsz északkeletre
[158,36] Fák, mindenütt csak fák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy zoloboo sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a zoloboo sámán bal karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 266.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy művészi porolit, egy Chara-din monolitja, egy szopógödör; 9 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 12 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó; 15 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy kihívás tornya, egy Chara-din monolitja, egy vaskohó, egy művészi porolit, egy templom; 18 mérföldre az indulási helytől (ritka erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 21 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy régészeti lelőhely, egy művészi porolit, egy templom; 30 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy friss csatamező; 33 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy quwarg boly; 36 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy kristálypalota, egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 39 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 236.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

156 157 158 159
35
36
37
38
39
(157,37) bávatag golombár (#165), drakolich (#760), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), kihívás tornya (#502), oltár, egy alakváltó nő, áeratikus hasnyák (#243)
(157,38) massza (#217)
(158,36) oltár, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), zoloboo sámán (#230)

[173,51] Fák, mindenütt csak fák.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt ősmágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 6 mozogsz nyugatra
[172,51] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pordémon. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a pordémon testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pordémon jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontgólem. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a smaragdgólem testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 218.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[173,51] Ritka erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a kronokukac jobb vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+33 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy mammut zombi. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [174,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Látsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy manifesztátor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő csapat q. rohamosztagos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával megvagdalod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a q. rohamosztagos nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidércúr. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [175,51] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontgólem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [78 pontot használtál fel, van még 133.]

m 2 mozogsz keletre
[176,51] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Felfedeztél egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+33 életerő.) Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

[36 pontot használtál fel, van még 97.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [28 pontot használtál fel, van még 69.]

m 4 mozogsz délre
[176,52] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)

[6 pontot használtál fel, van még 63.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[177,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a zombi mester a jobb oldaladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester jobb karját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 37 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+38 életerő.) A Semmiből groteszk halálbokor sarjad.

(Továbbmész...) [178,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Mohón iszol belőle. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 5.]

usz 50 úszol 5 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 313 3 elkészíted a 313. tárgyat (3 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 25, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 340 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HITBÉLI MENTOR (523. TUDATI KÉPESSÉG)
Mondják a teológusok, hogy a kalandozó papok hite nem ugyanott gyökeredzik, mint az egyház egyéb papjaié. Azt állítják, hogy a kalandozók merő számításból, és haszonlesésből követik csupán isteneiket, és valódi hit nem él a szívükben. Mi sem bizonyítja ezt jobban - az egyházfők véleménye szerint - mint, hogy nem fordítanak elég figyelmet hittársaik segítésére, és támogatására. Konklúzióként azt állapították meg ezek a jeles egyházfők, hogy a kalandozók nem is igazi papok. Persze jól tudjuk, hogy mindez nem igaz, hiszen minden pap, légyen az kalandozó, vagy hitbuzgó egyházfi, ugyanúgy képes a tanításra. Ha felveszed a hitbéli mentor titulust, ezt be is bizonyíthatod. Mostantól, ha egy másik pappal találkozol, mindig teológiai vitát fogsz kezdeményezni, amely jó esetben egyikőtök épülésével (és nem a halálával) végződik majd. [Ha egy másik kalandozóval barátságos beszélgetésbe bonyolódsz - akár tudati portya alkalmával is -, időt szakítasz majd egy kis teológiai eszmecserére is. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be, de a mentor csak akkor lép működésbe, ha mindketten követői vagytok valamely istennek. Ekkor teológiában jártasabb pap tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ha mindketten birtokoljátok az ősteológia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a teológia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. (Ha csak egyikőtök, vagy egyikőtök sem birtokolja a teológia szakértelmet, akkor a hitbéli mentor természetesen hatástalan marad.) Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mentor - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mentor szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mentor és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe.]

ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik.

ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY)
A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi.

CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY)
Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát.

MAMMUT ZOMBI (654. SZÖRNY)
A mammut zombi sokban hasonlít egy élő mammuthoz: hosszúkás fejét két hosszú és görbe agyar keretezi, elefánt méretű testét pedig négy tömzsi láb hordozza. Állítólag a jég létsíkjának fagyurai hadseregeiket mammuthátra ültették, hogy ezzel is különleges előnyöket kovácsolhassanak a társadalom többi uralkodója elleni harcban... Persze ezek csak feltevések, hiszen a jég síkja eddig nem került közvetlen kontaktusba Ghalla kalandozók által lakott területeivel, így a történelméről is csupán homályos feltevések vannak. Mindenesetre a mammutok életükben tényleg tökéletesek hátasállatnak, halálukkal és újra animálásukkal azonban ez a tulajdonság hamar elenyészik, mert olyan vérben forgó szemű fenevadakká válnak, melyeket nem hogy megzabolázni, de legyőzni sem egy egyszerű feladat.

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran fanatikusa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 25 (31) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 25 (33) Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 29 (33) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 326/137 Jellem: semleges Tul. pont: 12
Szerencse: 28 (37) Varázspont: 605/0 Pénz: 28 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 23/8 Pszi pont: 167/52 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 38
Eddig összesen 976 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 177 TP-t kaptál. Jelenleg 661 915 TP-d van. A következő szinthez még 138 085 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, zombi mester, óriásféreg. A 199. fordulódban 1929 arany került a bankszámládra. 1929 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/14 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 10/40 (+13%)
vágófegyverek: *25/101 (+10%) ütőfegyverek: 12/58 lőfegyverek: 22/56 (+2%)
dobófegyverek: 1/42

Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << varkaudar szablya (#516) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -11.); nyílvessző (#108) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
178,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 178
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/20 (+96%) 2. nyomkövetés: 46/67 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 9/55 (+13%) 5. csapdakészítés: 20/50 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/64
7. gyógyítás: 18/93 (+148%) 8. titkosírás: 5/79 (+12%) 9. felderítés: 24/1
10. szörnyidomítás: 16/32 11. teológia: 28/46 (+14%) 12. taumaturgia: 29/16 (+10%)
13. szerencsejáték: 2/51 14. versengés: 11/16 (+9%) 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/94 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: *23/100 (+16%)
19. zárnyitás: 3/47 (+7%) 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 22/17
22. úszás: 16/18 23. főzés: 7/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
állatvédelem (#192)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agybénítás (#114), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 3 (limit: 840), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 300.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 3 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 4 borkonyó bibe (#312) 2 spiritusz (#170)
3 szárnyas hernyó (#69) 3 ugh méreg (#166) 23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

171 172 173 174 175 176 177 178 179
50
51
52
53
(172,51) pordémon (#253), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, smaragdgólem (#417)
(173,51) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), kronokukac (#285)
(174,51) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, q. rohamosztagos (#242)
(175,51) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), szutykos remák (#191)
(176,51) márványtorony (#175), oltár, Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardelek (#184), bávatag golombár (#165), ragyás burástya (#111)
(176,52) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, bűbájlidérc (#761), bundás csirmáz (#93)
(177,52) Tharr oltár, 49. jellempróba, zombi mester (#251)
(178,52) tavacska, Dornodon oltár, 43. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült két Többszemélyes Kaland a Levegő síkjára.
* - A pajzshasználat II. (542. KT-képesség) maximuma 20%-ról 25%-ra nőtt, hogy az intarzit pajzs védettségét is kihasználja.
* - A KT-képességfából elkészült újabb 5 szint. Az új képességeket és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztési dolgokat (költség, feltétel stb.) a honlapunkon lehet megnézni.

Üzenet küldése a karakternek