198. forduló, 200. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 17. 9h:09'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: nov. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,57] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elhagyod a templomot.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a piromenyét bal vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 337.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 5. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 312.]

tv 91 támadó/véd. varázslat a 91. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agyroppantás. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 302.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 292.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! 3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! [30 pontot használtál fel, van még 262.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[110,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az uzbány testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. (ld. enc.) {max. életpontja: 147-166.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal megvagdalod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős nyakát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A napfényes Rin völgyben sétálsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal felnyitod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [112,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 37 szúró, 17 vágó, 37 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vaskarddal megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy sötét motyogó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [34 pontot használtál fel, van még 228.]

fu 5 udvarolsz az 5. fajúaknak
fu 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[113,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 amnioszt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [114,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [115,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. {támadása: 22.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz agyértágítót. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 186.]

m 2 mozogsz keletre
[116,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy dalb.kristálycsizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Dögvész trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy vadászkést tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó.
Összeismerkedtek. Az ő neve Anton Andemon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Igyekszik a lehető legelbűvölőbb formáját előadni - jópofáskodik és a győzelmeiről mesél. Elmosolyodsz, amikor a fiú bátortalanul megsimogat. Kezeidet hanyagul az izmos mellkasára helyezed, és lassan cirógatni kezded te is. Aztán az első, érzékeny csók következik. Ahogy összefonódtok, a két test egy fantasztikus, csak a ti fületek által hallható zenére kezd táncolni. Amikor eltűntök a magas aljnövényzetben, már tudjátok, hogy mit kell tennetek, az ösztöneitek vezetnek a gyönyör felé... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[13 pontot használtál fel, van még 173.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba könnyűnek tűnik: egy quwarg királynő megölése a feladatod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varlkulvanpók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy rézsisakot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy rézsisakot 200 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varlzorvanhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 143.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat egyszerű: egy Zinthurg legyőzése. (ld. enc.)

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 81, gyógyulás: 19, összesen: -62 ÉP}

A szörny még mindig életben van! Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalshela. A feladatod a következő. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy goblin. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Rain". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Graltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Egy aurapollátor legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! (ld. enc.) {max. életpontja: 147-166.}

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az aurapollátor jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal felnyitod az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Elhajítod a vacak áeratikus hasnyák trófeát, és kiszedsz egy aurapollátor trófeát. 1 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 7 varázskő. 2 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [30 pontot használtál fel, van még 103.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +88 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 103.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm karját széttárva közli, hogy pillanatnyilag épp más kalandozó van a toronyban (azaz egy körben max. háromszor próbálkozhatsz). [0 pontot használtál fel, van még 103.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm karját széttárva közli, hogy pillanatnyilag épp más kalandozó van a toronyban (azaz egy körben max. háromszor próbálkozhatsz). [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[116,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [115,64] Még mindig bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz egy világoskék, copfos hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... {ereje: 178.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Összeismerkedtek. Az ő neve Countess Báthory. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 87.]

ef 10 514 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 22 99 173 keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet a 173. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 14.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-2 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Egy kaját töm magába a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 354 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.)

RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY)
Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak.

A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY)
Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta.
- Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét!
[A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.]

ZINTHURG (180. SZÖRNY)
A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY)
Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához.

RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT)
Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között.

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 21 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 20 (22) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 293/222 Jellem: jó (423) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 403/257 Pénz: 1168 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 32/7 Pszi pont: 88/36
Eddig összesen 1359 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 001 TP-t kaptál. Jelenleg 618 825 TP-d van. A következő szinthez még 181 175 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, aurapollátor, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/18 (+1%) vágófegyverek: 23/93 (+4%)
ütőfegyverek: 18/32 (+11%) lőfegyverek: 20/23 dobófegyverek: 7/90

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
115,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/55 2. nyomkövetés: 52/85 (+41%) 3. mászás: 12/15
4. csapdakészítés: 15/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 21/24
7. titkosírás: 12/37 (+5%) 8. felderítés: 8/46 9. szörnyidomítás: 7/75 (+9%)
10. teológia: 14/73 (+6%) 11. taumaturgia: 24/88 (+4%) 12. versengés: 7/4
13. zene: 12/20 14. szörnyismeret: 33/52 (+33%) 15. pszi: 12/18 (+11%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 31/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 26 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 417 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 57.76 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313)
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 1 elkarog szőr (#665)
1 magszim bél (#103) 2 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)
4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 7 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(109,57) piromenyét (#99)
(110,58) Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, uzbányok (#102), ryuku ostromteknős (#362)
(111,59) erszényes elkarog (#354), oltár
(112,60) vérfürdető magszim (#148), oltár, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), 48. jellempróba
(113,61) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 25. jellempróba, arató csattanat (#144)
(114,62) manaelementál (#290), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár
(115,63) quwarg harcos (#201), csodabazár (#1404), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(115,64) szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, művészi porolit (#720), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 39. jellempróba, egy alakváltó férfi
(116,63) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), Anton Andemon (5548. kalandozó), quwarg királynő (#153), Zinthurg (#180), aurapollátor (#222)
(116,64) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 38. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Egy picit csökkentettünk a grogoan behemót félelmsugarának erején, illetve kicsit csökkent a mentődobása a fizikai varázslatok ellen.
* - Nyugatra új déli sziget került be további kihívásokkal a nyugaton játszóknak.

Üzenet küldése a karakternek