198. forduló, 200. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 1. 15h:02'
EZ A 220. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
221. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SAVANNAH KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: av 13 0 0 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

hu 1894 163 48 hulladék: 1894 163 48
Hulladékgyűjtés törölve: gernim balzsam. Hulladék, ezért nem gyűjtesz karócsapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

hu 130 103 41 hulladék: 130 103 41
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz grákóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

hu 125 47 hulladék: 125 47
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 308.]

lm 10 11 8 mozogsz 10 11 8
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [10. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Bekukkantasz a kis terembe. [10. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 7 5 1 mozogsz 7 5 1
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [48 pontot használtál fel, van még 230.]

kb 151 86 kiveszel a bankból a 151. tárgyat (86 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 86 szvó-ektoplazmát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 8 mozogsz északra
[46,62] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 4 csontszablyát 8 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [9 pontot használtál fel, van még 221.]

ea 329 2 eladod a 329. tárgyat 2
Eladtál 2 csontpálcát. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 6 mozogsz nyugatra
[45,62] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 1 antilopbőrt 3 aranyért, 1 grákóbőrt 3 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért, 89 szvó-ektoplazmát 890 aranyért.
Találkozol Fintorral. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [8 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 101 16 eladod a 101. tárgyat 16
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 100 4 eladod a 100. tárgyat 4
Eladtál 4 aranyló ugarhéjat. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 169 2 eladod a 169. tárgyat 2
Eladtál 2 uzbány csőrt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 212 2 eladod a 212. tárgyat 2
Eladtál 2 dorony tüdőt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[44,63] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy agglomerátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor puha masszáját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 205.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar támad rád.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj, egy tolmokov-koktél, egy bakkura csizma és 2 bumeráng. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal vállát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. Messze hajítod a vacak kis quwarg királynő trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szutykos remák trófeát. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következő kincseket találtad: egy láncing, egy sallank nyíl, egy bronzpáncél és egy Khór maszkja (ld. enc.). Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 160.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[44,64] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [44,65] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [45,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét északra fekszik. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét bal vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 133.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 200 aranyat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! 2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 103.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! 2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! 3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! [30 pontot használtál fel, van még 73.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[45,67] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,68] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.


(Továbbmész...) [46,69] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy phua-kúpot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[27 pontot használtál fel, van még 46.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Súlya szinte semmi, mégsem lehet messzire eldobni.
De ha kicsit meghajtod, szárnyal merre hajítod.
[5 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 3. BP: v 15 133 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csuklyavirág. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 26.]

* 4. BP: v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

* 5. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 11.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a sullár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 356 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY)
Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni.

VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.

HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT)
Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok.

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 21 Merészség: 5/2 Magasság: 160 cm
IQ: 27 Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 425/425 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 307/62 Pénz: 933 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 37/4 Pszi pont: 32/20
Eddig összesen 2427 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 966 TP-t kaptál. Jelenleg 746 900 TP-d van. A következő szinthez még 53 100 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, szutykos remák, Poomr Ko. A 189. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/49 (+10%) szúrófegyverek: 23/93 (+1%) vágófegyverek: 9/12
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 9/10 dobófegyverek: 24/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 2 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1
46,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 89
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 106/63 2. nyomkövetés: 39/47 (+4%) 3. mászás: 7/87
4. csapdakészítés: 20/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/5 6. gyógyítás: 13/91
7. titkosírás: 6/2 8. felderítés: 8/78 (+30%) 9. szörnyidomítás: 8/59
10. teológia: 22/102 (+11%) 11. taumaturgia: 22/27 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/17 14. harcművészetek: 9/66 15. zene: 14/28
16. szörnyismeret: 26/33 17. pszi: 5/82 18. zárnyitás: 1/82
19. vadászat: 8/40 20. bányászat: 21/33 21. főzés: 4/46
22. csapatmunka: 1/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), óriás csontváz (#176), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 573 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 4 aranyló ugarhéj (#100)
2 csontpálca (#329) 4 csontszablya (#64) 2 dorony tüdő (#212)
1 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 1 surranó kígyó bőr (#47)
3 szvó-ektoplazma (#151) 16 tinta (#101) 2 uzbány csőr (#169)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
806 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bronzpáncél (#90)
1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 Khór maszkja (#1138) 1 láncing (#222) 1 orgyilkos tőr (#225)
4 pirkit (#153) 1 remák szív (#264) 1 rövid íj (#107)
1 sallank nyíl (#129) 1 tolmokov-koktél (#351) 4 varkaudar csont (#1113)
2 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(44,63) agglomerátor (#138), varkaudar falu (#1109), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
(44,64) Sheran oltár, 14. jellempróba, rájanyék (#58)
(44,65) Leah oltár, piromenyét (#99)
(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), orgyilkos (#131), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(45,66) Sheran oltár, piromenyét (#99)
(45,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 17. jellempróba
(46,62) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173)
(46,63) az 53. labirintus bejárata, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64)
(46,69) Raia oltár, phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek