198. forduló, 200. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 18. 12h:10'
EZ A 422. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
423. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,104] koordinátán.
Lassan, szinte jelentéktelenül változni kezd a táj, érzed, hogy valami, valaki közeledik feléd, lelkedre ráfagy a megkönnyebbülés, mikor szörny helyett csak egy férfi bukkan elő, fagyos szeleket hozva magával, fagyott sikolyokból szőtt palástja láttatni engedi szoborszerű arcát, s a jéggédermedt halálból kovácsolt vértje is elő-elő bukkan. Barátian kezet nyújt feléd, nevét a csípős szelek súgják füledbe, ő Agamennon, a jeges viharok harcosa. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Cerka, K.I.N.G. és Agamennon. A füstös lebuj közelében feltűnik, hogy bizony Ghalla minden söpredéke megfordul errefelé. Nem is érted, hogy a városőrség miért nem üt rajtuk nap, mint nap. Mikor mindenki megérkezik, Agamennon előad egy rövid eligazítást:
- Bemegyünk, és tartunk egy kis erődemonstrációt, hogy legyen tárgyalási alap. Nem kímélünk senkit, mindenkit elverünk, az ötévestől az aggastyánig, nehogy kivételezésre panaszkodjanak. Ha nem muszáj, ne öljünk meg senkit. Ha már mindenki érti az üzenetet, akkor keresünk egy "nyelvet", és jól megszorongatjuk - mondja, és igazán jókedvre derít ez a remekbe szabott kis terv. Mikor berontotok a lebujba, elnevezéséhez híven olyan füst fogad odabenn, amit szinte vágni lehet. Nem kérdeztek semmit, nem mondotok semmit, hanem akit benn találtok, ütni-vágni kezditek. Kedvedre való móka, azt meg kell hagyni! A legtöbb kocsmabútor egy-két pofon után megérti, hogy biztosan nem most jött el az emberkedés napja, de mégis vannak néhányan, akik nem átallanak fegyvert vonni rátok. Jól van. Aki nem ért a szép szóból, az majd ért az erőszakból!
Gyorsan szétszóródtok, hogy legyen hely a harchoz. Az engedelmesebbek a sarkokba, és a falak tövébe húzódnak, remélve, hogy talán megússzák élve a kalandot, az a néhány vakmerő pedig, akik vállalják az összecsapást, elhelyezkednek veletek szemben. A helyezkedésen múlik, ki kivel küzd meg. Neked egy besurranó és két kocsmai verekedő lesz az ellenfeled. (ld. enc.)

Úgy döntesz, besurranó lesz az első ellenfeled. [besurranó:] Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. [besurranó:] Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. [első kocsmai verekedő:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. [második kocsmai verekedő:] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye!
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a besurranó fejét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.)
Shengoroth karmával néhányszor súrolod a besurranó tolvajkezét. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a besurranó jobb vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) [besurranó:] A besurranó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) [első kocsmai verekedő:] Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. [második kocsmai verekedő:] A második kocsmai verekedő a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.)
[besurranó:] Véres nyál csordul ki a besurranó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: első kocsmai verekedőt érdemes a következőkben támadnod.
Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a kocsmai verekedő jobb lábát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a kocsmai verekedő bűzös pofáját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) [első kocsmai verekedő:] Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [második kocsmai verekedő:] A második kocsmai verekedő a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [első kocsmai verekedő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második kocsmai verekedő lesz az.
Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a kocsmai verekedő nyakát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a kocsmai verekedő jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) [második kocsmai verekedő:] A második kocsmai verekedő a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [második kocsmai verekedő:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. [besurranó:] 6700 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 27 aranyat. [első kocsmai verekedő:] 1152 tapasztalati pontot kaptál. [második kocsmai verekedő:] 1152 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 107, gyógyulás: 194, összesen: +87 ÉP}


Cerka egy bérgyilkos és egy besurranó, K.I.N.G. egy kocsmai verekedő és egy bérgyilkos, Agamennon egy kocsmakirály vérét vette.
Agamennont egy bérgyilkos győzte le.
Figyelmetek az életben maradt ellenfeletek felé fordul. Cerkával és K.I.N.G.-gel együtt indulsz küzdelemre. Egy bérgyilkos az ellenfeletek!

K.I.N.G. gyorsan felrak egy fizikai pajzs II varázslatot. K.I.N.G. hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Cerka üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 575 életpontot sebzett. K.I.N.G. mormol, majd ujjaiból kirepül egy őstűz varázslat. 98 életpontot sebzett. K.I.N.G. egy izomernyesztés varázslattal köszönti a másikat. Az ellenfél elernyed. A bérgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 750 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy K.I.N.G. kutat át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 673, összes sebződés: 0}

Agamennon újra csatlakozik a csapathoz a veszély elmúltával.
Miután mindenki belátta, hogy egy kalandozóval jobb tisztelettel beszélni, és előtte fejet hajtani, sorra veszitek, hogy ki maradt úgy-ahogy vallatható állapotban. A kocsma királyának titulált erős embert gyorsan észhez téríted, és kezdetét veszi a fondorlatos kikérdezés:
- Hol van a merénylő?! Beszélj te kutya, vagy felkötlek az első lámpavasra! - hangzik el a legelső furmányos keresztkérdés. A kocsmakirály azonban hallgat, mint a hal. Talán egy hajszállal több furfangra lenne szükség? Kiválasztjátok K.I.N.G.-et, neki van a legtöbb tapasztalata a feladatot illetően. Hiába minden furfang, nem beszél a beste. A kikérdezést új alapra kell helyezni, ez nem vitás. Meg kell próbálni túljárni a kocsmakirály eszén. Talán az elme útját kellene választani, hiszen legyen bármilyen erős jellem, és tűrje bármilyen jól a kínzást, a gondolatait nem rejtheti el egy képzett pszi-mester elől! Gyorsan eldöntitek, hogy erre a próbára Cerka a legalkalmasabb. A kocsma királya nem tud ellenállni az agyfürkészésnek, és az elméjéből kinyert képek talán útba igazítanak titeket. Egyenesen a gondolatai közé nyúlva, biztos információhoz jutottatok, de sajnos sokra nem mentek vele. A készülő merényletről ugyanis semmit sem tud. Gondolatai azonban a csehó alatt húzódó titkos folyosórendszer, és egy Zsebmester nevű fickó körül kattognak, aki odalenn tanyázik. Ez a gazember lehet a helyi alvilág vezére. Nosza, ennek utána kell járni!
Gyengéden az ájulásba segítitek a kocsmakirályt, majd gyors felderítésbe fogtok. A hátsó szeparék egyikében meg is találjátok a rejtett ajtót, pont ott, ahol a kocsmakirály elmondása alapján lennie kellett. Az ajtó nincsen bezárva. Néhány perc múlva már egy kacskaringós lépcsősor alján vagytok, egy fáklyák által megvilágított folyosón. Halkan lopóztok tovább.
A folyosó végét egy faajtó zárja le. Mindenre elszántan töritek be, nem szöszmötöltök a zárral. Egy őrposztot találtok, ahol néhány gazfickó épp azért lebzsel idomított vérebeivel, hogy a hozzátok hasonló, hívatlan vendégeket fogadja. A békés tárgyalás ötlete szóba se jöhet. Rájuk rohantok hát, hogy minél jobban kihasználjátok a meglepetés előnyét. Ellenfeled két roxati terrier és egy besurranó lesz. (ld. enc.)

Bemelegítésül első roxati terriert választod ellenfélnek. [besurranó:] Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. [besurranó:] Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a roxati terrier ruganyos testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) [első roxati terrier:] A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (91 életpontot vesztettél.) [második roxati terrier:] A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (71 életpontot vesztettél.)
Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a roxati terrier testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a roxati terrier testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. [első roxati terrier:] Az első roxati terrier megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az első roxati terrier többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. [második roxati terrier:] A második roxati terrier kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Karmával néhányszor a második roxati terrier megcsapja a fejedet. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [besurranó:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.)
[első roxati terrier:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Következő áldozatnak második roxati terriert választod.
Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a roxati terrier nyakát. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a roxati terrier jobb oldalát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 42 életpontot sebeztél. [második roxati terrier:] A második roxati terrier megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A második roxati terrier néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [besurranó:] A besurranó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.)
Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a roxati terrier testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a roxati terrier ruganyos testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot sebeztél. [második roxati terrier:] A második roxati terrier harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A második roxati terrier karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. [besurranó:] A besurranó átdöfi a torkodat fegyverével. (3 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) [második roxati terrier:] Ellenfelet cserélsz, mostantól besurranót támadod. Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 2711, sebződés: 1331, gyógyulás: 462, összesen: -869 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. Feltámadsz! (+684 életpont.)
A veszély elmúltával csatlakozol a csapathoz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +87 életerő.) Nem kell tovább mennetek. A csatazaj előcsalogatta a szomszédos helyiségből Zsebmestert és díszes társaságát. Épp tárgyalhattak valamit. Egy fura, ryuku külsejű ismeretlen is feltűnik a helyi gazemberek mellett. Aha! Tehát hazaárulás is párosul a felségárulás mellé! Szép! Az Alanori Ítélőszék repesni fog az örömtől! Persze a vádbeszédig még van egy-két apróbb teendő: például el kell fognotok őkelmét! Próbáljátok kihasználni azt az előnyt, hogy számtalan szörnyeteggel, számtalan helyen harcoltatok már. Tán nincs az a harcmodor, amit ki ne próbáltatok, meg ne tapasztaltatok volna! Ez a tudás most is az előnyötökre válik. Gyorsan egymásnak vetitek a hátatokat, és így várjátok az első támadást. Egy profi merénylő az, amivel most szembe kell nézned. (ld. enc.)

Ellenfeled speciális védelem varázslattal készül a csatára.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád.
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a profi merénylő jobb karját. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány kábító nyilacskát hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 76 életpontot vesztettél.
Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a profi merénylő testét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a profi merénylő nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A profi merénylő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3465 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 merénylő köpenye (ld. enc.). Szereztél 6 kábító nyilacskát. {Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 205, gyógyulás: 26, összesen: -179 ÉP}


Cerka egy profi bérgyilkos és egy Zsebmester, K.I.N.G. egy profi bérgyilkos életét vette az elmúlt percekben.
Agamennont egy kithszaki orgyilkos futtatta meg.
Úgy tűnik fenyegeti még ellenség a továbbhaladásotokat. Cerkával és K.I.N.G.-gel egyszerre néztek farkasszemet az ellenféllel. Ellenfeletek egy kithszaki orgyilkos! (ld. enc.)

Cerka mormolni kezd. Létrejött egy agytaposás körülötte. K.I.N.G. egy fizikai pajzs II védekező rúna felrakásával nyit. K.I.N.G. egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy árnyak segítsége varázslatot.
Cerka mélyen koncentrálva megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 1538 életpontot sebzett. K.I.N.G. ellenfelére őstűz varázslatot lő. 89 életpontot sebzett. K.I.N.G. egy izomernyesztés varázslattal köszönti a másikat. Az ellenfél elernyed. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: átok varázslatot lő Cerka felé. (Társad sebei egy darabig lassabban gyógyulnak.)
Cerka teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 9 vas dobónyíl. K.I.N.G. a nerub fúvócsővel céloz és lő. Elrepül 10 csonttű. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kithszaki orgyilkos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként teriád tőrt használ. Már repül is belőlük Cerka felé pár. A becsapódástól társad 311 életpontot vesztett.
Lovagi karddal Cerka néhányszor súrolja a kithszaki orgyilkos testét. (9 támadással 975 életpontot sebezve.) Sárkánypengével Cerka néhányszor meglegyinti a kithszaki orgyilkos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Nerub csontszablyával K.I.N.G. kicsit megvagdalja a kithszaki orgyilkos testét. (6 támadással 1103 életpontot sebezve.) Ököllel K.I.N.G. súrolja a kithszaki orgyilkos testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) K.I.N.G. támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre tűzkéz varázslatot lő. 67 életpontot sebzett.
Shengoroth karmával súrolod a kithszaki orgyilkos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a kithszaki orgyilkos bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Bár Cerka ügyesen védekezik, a kithszaki orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasát. (2 támadástól 344 életpontot vesztett.) Tárgyai ellenállnak. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14038 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, K.I.N.G. kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy teriád tőrt, egy rejtőköpenyt). {Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 86, összesen: +86 ÉP, összes sebzés: 4192, összes sebződés: 659}

Agamennon amint véget ér a csata, visszatér. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) Szerencsére a ryuku merénylőt valahogy sikerül visszahoznotok az élők sorába. Nagy kár lett volna, ha hagyjátok meghalni. Se kihallgatni, se törvényszék elé állítani nem lehetett volna, ha a halálba menekül. A terem átkutatására sajnos már nincs idő, mert hangok szűrődnek le hozzátok odafentről. Két fickó jelenik meg a csigalépcső végében, akik határozottan felétek tartanak. Nincs náluk fegyver, vagy, ha mégis, akkor nem látható helyen hordják.
- A Kémhálózat ügynökei vagyunk - mondja a magasabbik, jellegtelen külsejű férfi. Az Udvar, és a Királyság nevében köszönjük, amit tettetek. A fizetségeteket a lépcsőnél, egy ládában megtaláljátok - azzal a következő pillanatban a fogollyal együtt elteleportálnak. A következő néhány perc a láda kiürítésével telik. A kincs szétosztását követően neked 6 titanit (ld. enc.) és 1250 arany jut. (Cerka 6 titanittal és 1250 arannyal , K.I.N.G. 6 titanittal és 1250 arannyal , Agamennon 6 titanittal és 1250 arannyal távozhat.) Mikor kiléptek a lebuj ajtaján az utcára, a csőcselék már gyülekezik odakinn. Szerencsére a tömeg még nem érte el azt a létszámot, amikor elegendő bátorságuk lenne megtámadni titeket, de nincs már túl messze az a pillanat. Jobb is lesz lelécelni, döntitek el, és gyorsan a dolgotok után siettek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 71500 tapasztalati pontot kaptál. [80 pontot használtál fel, van még 260.]
Az 1. napon találkozol Selindekkel. Tharr lényének egy apró része. Egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Radelf csizmáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg harcmágus trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Krossan párnáját tart. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
AnCor Aryon, amikor összefutottatok, adott neked egy kyorg övcsatot. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. Varázserőd regenerálódik. (+532 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+112 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont). A lottó 1003. hetének nyerőszámai: 13, 19, 11. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 7 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 274.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 271.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 269.]
Fürgén varázsolsz! [-54 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 267.]

tno 5 6 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

kf 1728 2085 kézbeveszed/felveszed az 1728. tárgyat a 2085. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a merénylő köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
A ruhádra illeszted a q. taposó éremet. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

v 1 9999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-23 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 256.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 255.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 254.]

hh 522 135 135 használod az 522. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 253.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 250.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 247.]

kb 128 5 kiveszel a bankból a 128. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

bb 360 189 1590 beraksz a bankba a 360. tárgyat (189 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 458 quwarg tojást. Beraksz a bank széfjébe 3 vas dobónyilat. Beraksz a bank széfjébe 7 kábító nyilacskát. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

hu 391 858 551 hulladék: 391 858 551
Hulladék, ezért nem gyűjtesz polip szívókát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sziklozug combot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

hu 456 379 203 hulladék: 456 379 203
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany pikkelyvértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. Hulladék, ezért nem gyűjtesz amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

ek 215 20 t. energia kisütése: 215 20
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

ek 40 13 t. energia kisütése: 40 13
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 65 TVP-t. [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 312.]

hh 1099 841 979 használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 979. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 311.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 310.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+378 varázspont, -757 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 310.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +90 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[152,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe.

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sardullah Sharpa. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy rát-fát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 szögletes kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[8 pontot használtál fel, van még 302.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,46) a 78. labirintus bejárata, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720)

[143,61] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 6 amnioszt 6 aranyért, 1 arany pikkelyvértet 500 aranyért, 1 dentor bőrt 35 aranyért, 2 moa rubint 60 aranyért, 23 polip szívókát 46 aranyért.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 292.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 185 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 242.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). A Sashorog (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

ve 251 1 megveszed a 251. tárgyat 1
Vásároltál 1 kvazár páncélt. 500 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

ve 277 2 megveszed a 277. tárgyat 2
Vásároltál 2 rejtőköpenyt. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

h 1755 1300 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+1211 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 232.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[152,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sardullah Sharpa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rát-fát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon fejét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával épp hogy megvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 37, gyógyulás: 34, összesen: -3 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 224.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 229.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 234.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 239.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 244.]

be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 18 11 37 mozogsz 18 11 37
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [15. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [31. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [111 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 42 59 47 mozogsz 42 59 47
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kis szobába érkezel. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kis szobába érkezel. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [49. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [93 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 78 63 80 mozogsz 78 63 80
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [65. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +77 életerő.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [67. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [69. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [70. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [72. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [73. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [74. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [33 pontot használtál fel, van még 2.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 503 189 101 t. energia kisütése: 503 189 101
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 1456 kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vi 99 3 20 viselkedésed: 99 3 20
Merészségi szinted ettől kezdve 99. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 20 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 22 506 energia fejlesztése 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a merénylő köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 18, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BESURRANÓ (673. LÉNY)
Zangrozban ezzel a névvel illetik azokat a tolvajokat, akik szakmájukat felsőfokon, tökéletes precizitással űzik. Kevés a magányos szerzet közülük, általában céhekbe tömörülve, de önálló feladatokat teljesítve, próbálnak érvényesülni. Képesek bárkinél gyorsabbak lenni, és könnyen elrejthető, de legalább olyan gyorsan előrántható tőrüket pillanatok alatt a kezükbe csúsztatni. Azt mondják: még ha sikerül is egy besurranónak életét venni, a klánja addig nem fog nyugodni, míg le nem számol a gyilkossal.

ROXATI TERRIER (7017. SZÖRNY)
Ha volt már dolgod zangrózi terrierrel, akkor minden bizonnyal megvan a véleményed a régiek kutyatenyésztői hagyományairól. Gyilkos, elvadult, vérengző fenevadak! Na most, elegendő csupán még annyit tudnod mindehhez, hogy a zangrózi terrierek a roxati fajtársaik szelídített változatai! Azt hiszem, ezzel mindent elárultam. Ezek a bestiák sosem menekülnek el, és még akkor is marcangolják az áldozataikat, amikor saját maguk már végzetes sebet kaptak. Nem egy történet kering a roxati terrier által elkapott besurranóról, és az együtt megtalált holttestükről. A kutya szívében tolvajtőr, a bestia állkapcsa pedig a tolvaj torkára merevedve. Nem valami bizalomgerjesztő gondolat, ugye, hogy te is így végezheted?

PROFI MERÉNYLŐ (7111. ELLENFÉL)
Mi a közös a politikában és az üzletben? Többek között a pénz és hazugság. Ahol pedig ez a két dolog nagy mennyiségben jelen van, ott nem mindig szemtől szemben rendezik nézeteltéréseiket a résztvevők. Hivatásos "szakembereket" bérelnek fel erre, akiknek jelmondata: Bárkit, bármikor, akárhogy, minden csak a pénz kérdése.
Általában higgadtan, felkészülten csapnak le, kerülik a felesleges küzdelemeket, inkább távolról, vagy hátulról végeznek a kiszemelt áldozattal, ám ha sarokba szorítják őket, akkor közelharcban is kemény ellenfelek.

MERÉNYLŐ KÖPENYE (1728. TÁRGY)
A merénylőről lehúzott köpeny igen különleges holmi, legalábbis azoknak, akik magas szinten kívánják űzni a bérgyilkolászás és fejvadászat mesterségét. Segítségével könnyebben lehet rejtőzni a kíváncsi tekintetek elől (+5 rejtőzés) az alkalmas pillanatban, mikor lecsapsz áldozatodra, a támadásra és az ügyességre is bónuszt ad (+8 támadás, +5 ügyesség), ezeken kívül pedig a védelmedet is növeli (+3 védettség).

KITHSZAKI ORGYILKOS (843. SZÖRNY)
A kithszaki nindzsa klán alaposan kiképzi orgyilkosait. Nem csak a fegyverforgatáshoz értenek jól, hanem a lopakodás és elvegyülés művészetét is uralják. A célpont ritkán élheti túl egy-egy ilyen nindzsa bevetését, mert még ha valamilyen csoda folytán ez is történne, a kithszakik addig küldenek újabb embert, míg az ügy örökre el nem lesz intézve. A lord Toyaki életére törő orgyilkost sem lehet másképp megállítani, csak ha te győzedelmeskedsz az életre-halálra menő párharcban. Csak nehogy később megbánd, hogy beavatkoztál mások dolgába.

TITANIT (1412. TÁRGY)
A titanit minden bizonnyal a régmúlt legrejtélyesebb ércfajtája. Eredete az ősi istenek korszakára vezethető vissza, mikor a fajok még egymástól elszigetelten, jól védett városaikban építgették saját civilizációikat. Mint annyi más, különös fémet, a titanitot is a törpék mesterbányászai fedezték fel. Eleinte valamiféle megkövesedett gyantának nézték, mert a kőzetrétegek közt kanyargó telér a borostyánra emlékeztetett leginkább. Az olvasztásnál aztán kiderült, hogy igenis fém, mégpedig nem akármilyen! A vasnál jóval keményebbnek, a kvazárnál jóval ellenállóbbnak, az adamantitnál pedig sokkal könnyebben alakíthatónak bizonyult. A törp kovácsok lelkesen fogtak a különös érc megmunkáláshoz. Egymással versengve készítették a különbnél-különb remekműveket, hogy a dicső törp királyok elé halmozva azokat, bőséggel részesüljenek áldásban és jutalomban. Az ősi istenek eltűntek az idő sodrában, és velük eltűntek a törp városok is. Ghallán már a titanit is rég feledésbe merült, csak néhány kincseskamra ajtaján találni belőle egy-egy páncéllemeznyit itt-ott, de a Ryuku Császárság, úgy tűnik, máig megőrizte a törpe bányák titkát. A titanitból mesés dolgok kovácsolhatók, de ezen tárgyak feltalálásához nem elegendő a csavaros észjárás, figyelned kell némiképp a ryuku legendákra is. Ha csak egyetlen rögöt is szereztél már, nagyon vigyázol rá, és semmiképp sem adod át másnak!

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.

KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY)
A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod.

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr püspöke vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 49 (66) Szint: 46 Merészség: 99/5 Magasság: 163 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 106 (110) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 33 (43) Védekezés: 112 (121) Menekülés: 20 % Életkor: 5/183 év
Egészség: 33 (55) Életpont: 787/787 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (97) Varázspont: 1876/1812 Pénz: 7688 arany Kép. pont: 60
Vérpont: 90/77 Pszi pont: 353/202 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 3334 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2564 TP-t kaptál. Jelenleg 13986961 TP-d van. A következő szinthez még 1113039 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, varkaudar böllér, zafír sárkány. Jóllakottság: 139%. A 196. fordulódban 24062 arany került a bankszámládra. 24422 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/5 ökölvívás: 7/75 szúrófegyverek: 7/66
vágófegyverek: 47/80 (+1%) ütőfegyverek: 7/58 lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 37/0

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/74 2. nyomkövetés: 68/45 3. lopás: 1/34
4. mászás: 15/97 5. csapdakészítés: 19/32 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/87 (+54%)
7. gyógyítás: 2/93 8. titkosírás: 14/97 9. felderítés: 7/48
10. szörnyidomítás: 14/16 11. teológia: 124/13 (+8%) 12. taumaturgia: 99/32 (+8%)
13. versengés: 3/41 14. harcművészetek: 5/24 (+57%) 15. zene: 14/98
16. szörnyismeret: 37/20 17. pszi: 29/93 (+3%) 18. zárnyitás: 11/47
19. vadászat: 8/97 20. bányászat: 23/20 21. testépítés: 27/67
22. úszás: 2/52 23. főzés: 15/76 24. csapatmunka: 3/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer), sötét ölész (#314), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +47 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
a lélek védelme (#57) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ősquwarg (#300)
villámcsapás (#50) >> quwarg szellem (#676) savlehelet (#225) >> quwarg anyakirálynő (#269)
tűzgolyó (#155) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) tüskepajzs (#30) >> quwarg őrparancsnok (#677)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2357, pontszámod: 32121.
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 22 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1237 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1444 arany (#50) 6 amniosz (#203) 1 arany pikkelyvért (#456)
1 dentor bőr (#551) 9 gyógykenőcs (#313) 2 gyöngymangó (#135)
7 kábító nyilacska (#1590) 2 moa rubin (#379) 23 polip szívóka (#391)
458 quwarg tojás (#360) 4 sáfránypor (#211) 4 tudás gyöngye (#522)
3 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyíkfű (#201) 19 kaja (#2) 1 kvazár páncél (#251)
1 madártoll (#112) 2 rejtőköpeny (#277) 4 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(152,46) a 78. labirintus bejárata, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek