197. forduló, 199. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 7. 9h:28'
EZ A 482. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
483. játékheted kezdete: máj. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,61] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a hattyúkirály (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) mithrilt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A lottó 709. hetének nyerőszámai: 18, 8, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+14 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 1 1 beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

tps 304 TVP spórolása: 288 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 288 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [288 pontot használtál fel, van még 0.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 60 TVP elővétele: 60 pontért
Felszabadítottunk neked 60 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Gloriózus ceremónia közepette elülteted a szent tölgyfa csíráját. Azonnal kihajt. Áldott legyen Földanya! [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tpf 244 TVP elővétele: 244 pontért
Felszabadítottunk neked 228 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 198.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 168.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 138.]

m 6 mozogsz nyugatra
[114,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). [12 pontot használtál fel, van még 126.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[113,60] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [112,59] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} {KCC:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [111,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 76.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 56.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[110,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [109,56] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) {KCC:} Vashegyű lándzsával eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [108,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett uzbány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. {KCC:} Szöges bunkóval súrolod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Szöges bunkóval megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 20.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 3, 1.
Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY)
Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak.

MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran bíborosa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 26 Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 267/116 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (31) Varázspont: 256/186 Pénz: 655 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/22 EFejl: 30
Eddig összesen 686 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1508 TP-t kaptál. Jelenleg 226262 TP-d van. A következő szinthez még 33738 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, quwarg királynő, vadász quwarg. A 182. fordulódban 5218 arany került a bankszámládra. 5635 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/83 szúrófegyverek: 16/18 (+18%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 3/37 (+18%) lőfegyverek: *19/100 dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/19 2. nyomkövetés: 31/34 (+8%) 3. mászás: 4/48 (+6%)
4. csapdakészítés: 14/1 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 28/73
7. titkosírás: 6/31 8. felderítés: 22/75 (+40%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 24/8 (+11%) 11. taumaturgia: 3/57 (+6%) 12. versengés: 3/23
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 34/5 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/2
16. vadászat: 13/86 17. bányászat: 10/13 18. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 gyenge méreg (#26) 9 kaja (#2)
1 ormánygőte csont (#21) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(108,55) uzbányok (#102), 48. jellempróba
(109,56) Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, törpemammut (#115)
(110,57) Leah rúnaköve, tavacska, oltár, 26. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(111,58) Tharr oltár, ragyás burástyák (#111), vérfürdető magszim (#148)
(112,59) mély kút (#93), tavacska, művészi porolit (#720), mérges nyukmár (#95)
(113,60) patak, 25. jellempróba
(114,61) patak, Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek