196. forduló, 198. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 13. 12h:12'
EZ A 233. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
234. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,69] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed... Minden varázserőd visszatért. (+99 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) A lottó 685. hetének nyerőszámai: 12, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy mérges pók nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 359.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

vi 3 3 30 viselkedésed: 3 3 30
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 279 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 337.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy gondolatolvasás varázslat! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[96,70] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [96,71] A síkságot ritka erdő váltja fel. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Felfedeztél egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 27, gyógyulás: 16, összesen: -11 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,72] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmazsin huhogó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó egyik csápját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A karmazsin huhogó csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [90 pontot használtál fel, van még 247.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[96,73] Tovább barangolsz a fák között.


(Továbbmész...) [96,74] Az erdőt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sérült szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}


(Továbbmész...) [96,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[45 pontot használtál fel, van még 202.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[96,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal megdöföd a topránypolip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 3 rézdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [96,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Debbie O'Connorral. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy dehidrátor trófea, egy velociraptor trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Gyerekkel van! Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [79 pontot használtál fel, van még 123.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 113.]

a 2 4670 10 átadod a 2. tárgyat a 4670. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Debbie O'Connor részére. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

aa 291 103 214 átadod a 291. tárgyat a 103. tárgyat a 214. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 bíbor erőövet Debbie O'Connor részére. Ok, sikeresen átadtál 2 magszim belet Debbie O'Connor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 manifeszt.nyúlványt Debbie O'Connor részére. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 103.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 100.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 221 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 80.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 70.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 190 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 29, 13.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következő körben tehát 368 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (71). Ez a 197. fordulód.

Erő: 28 Szint: 19 Merészség: 3/5 Magasság: 120 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 24 Életpont: 404/450 Jellem: gonosz (253) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 499/339 Pénz: 1619 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 75/8 EFejl: 30
Eddig összesen 864 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2613 TP-t kaptál. Jelenleg 373958 TP-d van. A következő szinthez még 76042 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 181. fordulódban 2138 arany került a bankszámládra. 2480 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 39 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 10
7. gyógyítás: 35 8. titkosírás: 6 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 25 12. taumaturgia: 20
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 10 (+1) 17. pszi: 11 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 20 21. főzés: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bíbor erőöv (#291) 1 drótszőr (#37) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 2 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
202 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 huhogó bibe (#332)
15 kaktusztüske (#114) 1 mutáns csont (#331) 1 purifikátor háj (#269)
3 rézdarab (#70) 20 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,70) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 28. jellempróba
(96,71) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din rúnaköve, purifikátor (#157)
(96,72) karmazsin huhogó (#185), Sheran rúnaköve
(96,74) Elenios oltár, szürke rinocérosz (#346), törpemammut (#115)
(96,75) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, 28. jellempróba
(96,76) mély kút (#93), 43. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86)
(96,77) Tharr oltár, 46. jellempróba, Chara-din rúnaköve
(96,78) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, Debbie O'Connor (4670. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek