196. forduló, 198. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 27. 15h:06'
EZ A 514. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
515. játékheted kezdete: júl. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szöges bőrpajzsot (1 arany kikiáltási áron), 1 bakkura csizmát (1 arany kikiáltási áron), 1 csontszuronyt (1 arany kikiáltási áron), 1 rozmárfogat (1 arany kikiáltási áron), 2 karbin plazmát (2 arany kikiáltási áron), 1 vaskulcsot (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 elit csatavért (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 10 amniosz (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 15 gyöngymangó (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 3 purifikátor háj (eladási ár: 164 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 isteni könnycseppet (10 arany kikiáltási áron), 2 borostyán függőt (2 arany kikiáltási áron), 1 fekete bőrcsizmát (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 orgyilkos tőr (eladási ár: 52 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 3 téfea-agy (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 trófea nyaklánc (eladási ár: 26 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 kígyóbőr öv (eladási ár: 12 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 40 víz (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 2 vizestömlő (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
A táborozás 4. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot és egy sárga erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzoszlopon átrepülő ALAKVÁLTÓ. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Darl Sadornar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki drótszőrt. Ellenállva a varázslatnak, megrázod fejedet.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 csillezsályalevél (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 szöges bőrpajzs (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 bakkura csizma (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 csontszurony (eladási ár: 1 arany), 1 rozmárfog (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 karbin plazma (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). Különös álmod volt: A zsákmány mellett térdelve belemeríted a már hervadt vérvörös rózsát a sebbe. Elégedettséggel tölt el a látvány, ahogy a gyönyörű virág élettel telik meg. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+74 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+191 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 348.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vadászkést. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 318.]

bb 331 56 152 beraksz a bankba a 331. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 4 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 368 4848 148 elmormolod a 368. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a szívküldi varázslatot! A madártoll helyén azonnal megjelenik egy hófehér szárnyú galamb, és kecsesen a kinyújtott tenyeredre ül. Átnyújtod neki a kiválasztott mocsári penkét, majd kisebb lendülettel útjának indítod. Jó utat! Sendiel, a dalnok , a Kedvesed tudni fogja, hogy most is gondolsz rá, bárhol járjon is!
[-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

v 22 233 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő furulyát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ormánygőte csont, 1 smirglilevél, 1 acélpengőke. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

kt 20 elkészíted a 20. tárgyat
Legyártottál 1 fúvócsövet. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [6 pontot használtál fel, van még 302.]

fkt 22 10 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ff 568 695 329 felt. fegyverváltás: 568 695 329
Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa << ryuku szablya << csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ffk 140 140 140 felt.fv.kozkázata: 140 140 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 292.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 220 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[96,88] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E Szent Földön végre rátaláltunk egymásra. Háború és béke - az istennel. - DM " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A természet túltett a mű remekén. Az idő pedig újra megindult. - DM " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,89] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux embriószerű testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. Kiváló munka volt (+17 varázspont). 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,90] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Felfedeztél egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Jól harcoltál! (+17 varázspont.) 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mutáns pók!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) Varázserőd töltődik (+13 varázspont). 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 szöges bőrpajzsot. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 73 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. Jutalmad nem marad el (+12 varázspont). 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 442 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Elenios templom van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [96 pontot használtál fel, van még 188.]

m 3 4 2 mozogsz délkeletre, délre, keletre
[97,91] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy fekete griff!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete griff pikkelyes szárnyát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a fekete griff testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Elenios templom van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,92] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Utad során felfedezel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal vállát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 3 bronzhegyű nyilat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Elenios templom van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nyuhaj karbin közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,92] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók egyik lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [88 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[98,93] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (555. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,94] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a griffőniksz jobb vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy fekete griff!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff ébenfekete testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 szent jogart. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,94] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 165 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy ragyás burástya!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 borostyán függőt. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy sziklafészek van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [82 pontot használtál fel, van még 18.]

m 4 mozogsz délre
[99,95] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Felfedeztél egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 10.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,89) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111)
(96,88) fémbontó szójer (#150), Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár
(96,90) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), vortexmágus (#418)
(97,87) ryuku légiós (#361)
(97,91) sziklafészek (#167), fekete griff (#107)
(97,92) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), nyuhaj karbin (#110)
(98,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Raia oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely
(98,93) fémbontó szójer (#150), kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534)
(98,94) zafír sárkányok (#329), sziklafészek (#167), egy ismeretlen isten rúnaköve, griffőniksz (#106), fekete griff (#107)
(99,94) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587)

[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.


Összeakadsz Pszinával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Chara-din hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A vérmágusok rendjének tanonc rangú tagja. Egy arany masszariasztót, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
egy csuklyába burkolódzó sötét alakkal. Néhány másodpercre halálos csönd támad körülötted. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Yogh Norgh-al. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bundás kabátot, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Brod trófea, egy óriásféreg trófea és egy Rodrig trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 1, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight kisebb papja vagy. Papi hited: 111. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 197. fordulód.

Erő: 27 (30) Szint: 19 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 147/154 év
Egészség: 26 (27) Életpont: 359/267 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (34) Varázspont: 492/127 Pénz: 1882 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/3 Pszi pont: 84/19 EFejl: 19
Eddig összesen 1052 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9404 TP-t kaptál. Jelenleg 422245 TP-d van. A következő szinthez még 27755 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 5532 arany került a bankszámládra. 5919 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 55 3. lopás: 1
4. mászás: 10 (+1) 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 6
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 24 12. taumaturgia: 27
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 14 15. zene: 15
16. szörnyismeret: 12 17. pszi: 11 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 30 21. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz az 5803. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 6)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 4 drótszőr (#37) 1 furulya (#233)
1 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 7 spiritusz (#170)
1 vasérc (#152) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 borostyán függő (#162)
3 bronzhegyű nyíl (#94) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 fúvócső (#20)
1 grifftojás (#179) 3 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
3 magszim bél (#103) 5 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125)
3 pirkit (#153) 1 szent jogar (#150) 1 szöges bőrpajzs (#66)
2 téfea-agy (#172) 5 ugh méreg (#166) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Pszina (1312. kalandozó), Bunkó's Big Ben (1604. kalandozó), Yogh Norgh (5998. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek