Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 20. 12h:02' EZ A 278. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 279. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megütöd a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany és egy obszidián függő, ezenkívül 1 ryuku tájoló (ld. enc.). 1 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 51, gyógyulás: 10, összesen: -41 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 397 811 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal |
* 5. KP: kf 1739 1578 820 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
t 157 | támadod a 157. szörnyet |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 25, összesen: +15 ÉP}
Tüzet köpsz. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 22, gyógyulás: 19, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [127,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Eassy-Lien Dib előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós bal lábát. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 30, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [128,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 7, gyógyulás: 31, összesen: +24 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a partravetett medúza testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a partravetett medúza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 6, gyógyulás: 31, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [130,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
bb 260 110 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (110 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}
bb 260 110 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (110 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
bb 260 110 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (110 darabot) |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal felnyársalod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Továbbmész...) [133,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a partravetett medúza bal oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A partravetett medúza csápol, de mindhiába. A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A partravetett medúza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 medúzacsáp. 699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 7, gyógyulás: 30, összesen: +23 ÉP}
m 3 2 8 | mozogsz délkeletre, keletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós páncélos testét. (6 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [135,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Napsugár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gárdista vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [135,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gyilkos mókus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
szk 765 781 361 | keresed a 765. szörnyet a 781. szörnyet a 361. szörnyet |
ftv 118 999 30 | felt. tám/véd. varázslat a 118. varázslatot a nőket a 30. varázslatot |
ftv 118 998 30 | felt. tám/véd. varázslat a 118. varázslatot a férfiakat a 30. varázslatot |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
h 1576 250 | használod az 1576. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 709 253 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal |
* 5. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY) A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 20-nál több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 20-nál többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek. |
RYUKU TÁJOLÓ (1224. TÁRGY) A ryuku tájoló leginkább egy szeksztánsra hasonlít, funkcióikban azonban teljesen eltérnek. A ryuku hadsereg jól felkészült, amikor hódító szándékkal a kontinensünkre érkezett. Többek között ilyen briliáns elme szülte készülékeik vannak, mellyel a könnyebb tájékozódás érdekében felszerelik hírnökeiket. A ryuku tájoló nem helyettesítheti a szeksztánst, hiszen azt konkrétan nem tudja megmondani, hol is vagy éppen, viszont ha keresel valamit a környéken, aminek lelőhelyéről konkrétabbat nem tudsz, ennek a tárgynak a használata kézenfekvő megoldást fog nyújtani. Mágikus csoda, aminek szemtanúja lehetsz a tájoló használata során, hiszen elég felidézned magadban a keresett objektum kinézetét, és a tárgy rögtön felzümmög, megkeresve a lehetséges lelőhelyeket a közelben. Add ki a H 1224 <keresett tereptárgy száma> parancsot, és a ryuku szerkezet kijelzőjén rögtön megjelenik egy nyíl, amely pont abba az irányba mutat, amerre a keresett objektum az adott helyzetedtől található. Ezenkívül a nyíl vastagságából azt is levonhatod, milyen messze van az így fellelt tereptárgy. Tereptárgyként megadhatsz nem konkrét, hanem tömegépületeket (pl. sörsátor, malom, viszont nem adhatod meg itt pl. a libertani vegyesbolt számát), növényeket, illetve egyéb, tereptárgyként nyilvántartott objektumokat (pl. csatamező, szekérkaraván). A ryuku tájoló használata 5 TVP-be kerül. A tárgy használatával előbb-utóbb a korlátjaira is rájöhetsz (hogy a tájoló hány mérföldnyi terület átvizsgálására képes). |
Erő: | 16 (19) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 22 (25) | Védekezés: | 37 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/125 év |
Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 480/717 | Jellem: | gonosz (246) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (30) | Varázspont: | 825/515 | Pénz: | 779 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 67/12 | Pszi pont: | 203/121 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/45 (+2%) | szúrófegyverek: | *22/100 | vágófegyverek: | 30/59 (+1%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 29/99 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 4 db (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
135,2 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
Kedvenc táborhely: 96,19 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 139/84 (+120%) | 2. nyomkövetés: | 81/80 (+55%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 3/98 | 5. csapdakészítés: | 27/86 (+27%) | 6. csapdaészlelés: | 2/0 |
7. gyógyítás: | 27/6 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/27 |
10. szörnyidomítás: | 9/17 | 11. teológia: | 53/44 (+68%) | 12. taumaturgia: | 66/12 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 4/35 | 14. versengés: | 17/98 | 15. zene: | 7/13 (+179%) |
16. szörnyismeret: | 40/61 (+37%) | 17. pszi: | 31/6 (+2%) | 18. zárnyitás: | 9/90 |
19. vadászat: | 23/64 | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 23/81 |
22. főzés: | 14/38 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), semlegesek (#989), jók (#990), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 24 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9959,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | óriás csontváz (#176) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nektoraf (#355) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | csontváz lord (#177) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | purifikátor (#157) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Ayagira Tanaka (#965) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vortexmágus (#418) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | izomernyesztés (#33) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | noth szellem (#250) | teljes őrület (#118) | >> | nők (#999) | |
teljes őrület (#118) | >> | férfiak (#998) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | férfiak (#998) | tüskepajzs (#30) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK |
élőholt tigris (#766) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1458 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 23, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 100532. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 422 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 3 | * | ryuku szablya (#695) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 10 | szögletes kő (#17) | |||
3 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
8 | ezüsttollú nyíl (#363) | 14 | tüske (#22) | 19 | ubuk tüske (#131) | |||
10 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | ezüstshuriken (#327) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | harci maszk (#1739) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 2 | * | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 4 | * | ryuku köpeny (#693) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | * | ryuku kesztyű (#690) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | ritualista öv (#709) | 2 | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$5 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | ||
$5 | obszidián függő ($195) | 5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | $2 | ezüst nyaklánc ($117) | |
5 | gólem talizmán (#811) | 2 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | + | nap szimbólum (#141) | ||
2 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | $1 | trófea nyaklánc ($196) | ||
3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | $5 | ezüst karkötő ($158) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||
1 | * | ryuku karvédő (#687) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
31 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $3 | aranygyűrű ($193) | $3 | ezüst gyűrű ($180) | ||
$1 | regeneráló gyűrű ($254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 83 csepp tinta (#101), fér még: 37] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 44 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 16] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
25 | sullár hólyag (#168) | [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 458] | ||||||
11 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 110] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [bennük $24 csepp ugh méreg ($166), fér még: 252] | ||||||
10 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 112 korty víz (#27), fér még: 88] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 35 csepp ragasztó (#83), fér még: 85] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 10 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bőrkantár (#1125) | 3 | destabilizátor (#1275) | ||
11 | ¤ | deus ex machina (#1) | 2 | éjkő (#2369) | 1 | esszenciafókusz (#2373) | ||
$2 | ezüst kulcs ($184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 7 | fáklya (#36) | |||
$2 | fenőkő ($1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | 3 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 17 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | halálkristály (#2372) | 35 | kaja (#2) | 4 | Korrum pálcája (#1545) | |||
1 | kötél (#92) | 4 | kristályfolyadék (#449) | 1 | krónika (#1725) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
12 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 21 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | |||
11 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szeksztáns (#32) | 1 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
5 | varázskő (#305) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$21 | álompor ($396) | 17 | amniosz (#203) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | $16 | bordacsont ($16) | 2 | bunthar bőr (#733) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | |||
$2 | dorony tüdő ($212) | 7 | + | dözmöng szív (#122) | $9 | drótszőr ($37) | ||
2 | etra hályog (#712) | 1 | fokhagyma (#403) | 4 | Földanya nektárja (#2184) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 4 | galachmit (#310) | $1 | gromak bőr ($268) | |||
$2 | gyöngymangó ($135) | 5 | halálvirág (#2371) | 22 | halcsont (#390) | |||
67 | hattyútoll (#1222) | $11 | kaktusztüske ($114) | $6 | karbin plazma ($199) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 2 | liumbe hajtás (#655) | $2 | magszim bél ($103) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | $1 | manifeszt.nyúlvány ($214) | $2 | medúzacsáp ($703) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 6 | mutáns csont (#331) | 8 | nektoraf faggyú (#667) | |||
$2 | pirkit ($153) | 4 | púderkő (#119) | 11 | purifikátor háj (#269) | |||
58 | quwarg tojás (#360) | 4 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
24 | sünmedve tüske (#14) | 30 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | szulfin (#676) | $9 | szvó-ektoplazma ($151) | 3 | teknősesszencia (#702) | |||
$35 | tigroszlán fog ($63) | 7 | trikornis szarv (#198) | 26 | varányszem (#30) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 131.84 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 57 | amniosz (#203) | 3 | esszenciakristály (#350) | 2 | halálhozó talizmán (#813) | 1210 | isteni könnycsepp (#260) | 545 | kaja (#2) | 4 | keg gomba (#1615) | 5 | manakristály (#500) | 7 | pszi kő (#248) | 84 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku kopja (#694) | 3 | ryuku mellvért (#689) | 23 | sáfránypor (#211) | 23 | sötét ital (#284) | 4 | tapasztalatkő (#975) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vortexvessző (#2331) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | medúzacsáp (#703) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | purifikátor háj (#269) | 6 | ragasztó (#83) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 9 | ugh méreg (#166) |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|