Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 27. 22h:43' EZ A 975. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 976. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű. 1 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő és egy ezüst nyaklánc. 1 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: ef 4 512 0 | energia fejlesztése 4 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 5 512 | energia fejlesztése 5 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ek 40 2 | t. energia kisütése: 40 2 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor bal karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 239, gyógyulás: 117, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [185,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy csápos otagi. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 110 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 26 életpontot vesztettél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 28 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 303, gyógyulás: 0, összesen: -303 ÉP}
(Továbbmész...) [185,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ősdentor testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 232, gyógyulás: 119, összesen: -113 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg nyakát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a vadász quwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 18, gyógyulás: 53, összesen: +35 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel megérinted a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés gigaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 107, gyógyulás: 108, összesen: +1 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 67 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel megérinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 58 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 228, gyógyulás: 116, összesen: -112 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a roguena malacfejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a roguena jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A roguena karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 19, gyógyulás: 31, összesen: +12 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 17, gyógyulás: 44, összesen: +27 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a norpadolótika testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 46, gyógyulás: 53, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [186,68] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kék rothasztó bal első lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a kék rothasztó fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 71, gyógyulás: 79, összesen: +8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger bal lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megérinted a magger testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 46, gyógyulás: 32, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [187,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy roguena közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a roguena testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel eltalálod a roguena testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 22, gyógyulás: 33, összesen: +11 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 74 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 293 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 105, gyógyulás: 33, összesen: -72 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 75, gyógyulás: 63, összesen: -12 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kut 30 | kutatsz 6 pontért |
e 16 | élelemszerzés |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
e 16 | élelemszerzés |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
Erő: | 23 (38) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 30 (43) | Támadás: | 54 (56) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (41) | Védekezés: | 70 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/86 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 727/727 | Jellem: | gonosz (360) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 23 (63) | Varázspont: | 840/73 | Pénz: | 5930 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 56/19 | Pszi pont: | 81/5 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 30/44 (+20%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | *20/102 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); bumeráng (#249) (19 -24.); ekharion dárda (#1557) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/95 | 2. nyomkövetés: | 26/85 (+20%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 13/18 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 13/6 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/68 (+11%) |
7. gyógyítás: | 26/80 | 8. titkosírás: | 3/47 | 9. felderítés: | 20/0 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 6/24 | 11. teológia: | 41/28 (+73%) | 12. taumaturgia: | 31/35 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 3/71 | 14. versengés: | 10/44 (+9%) | 15. harcművészetek: | 1/17 (+10%) |
16. zene: | 16/32 | 17. szörnyismeret: | 19/18 (+56%) | 18. pszi: | 8/33 (+9%) |
19. zárnyitás: | 1/88 | 20. vadászat: | 13/28 (+40%) | 21. vitalitás: | 1/88 |
22. bányászat: | 25/86 | 23. testépítés: | 1/46 | 24. úszás: | 9/13 |
25. főzés: | 9/7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | vámpirizáció (#1) (0,0) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 39. Szerzett pont: 4261. Beállított erő: 0 Összpont: 4261 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 298.34 kg | Megterheltség: 117% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | arany (#50) | 9 | csuklyavirág (#133) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sötét ital (#284) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | 3 | dentor bőr (#551) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
41 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | varányszem (#30) |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|