196. forduló, 198. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 13. 9h:11'
EZ A 210. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
211. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,20] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart. Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.)

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

fkt 94 20 felt. készítesz a 94. tárgyat (20 darabot)
fkt 94 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

v 453 122 3 elmormolod a 453. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a dözmöng szív felületén, a közepébe írod a számot: 3. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 330.]

v 453 213 5 elmormolod a 453. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a xirnox szív felületén, a közepébe írod a számot: 5. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 327.]

v 453 212 9 elmormolod a 453. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a dorony tüdő felületén, a közepébe írod a számot: 9. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [3 pontot használtál fel, van még 324.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[107,20] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy tűzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [105,20] Még mindig bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 297.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[104,19] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [103,19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő -> a felesleges 1 db-ot eldobod] 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [102,20] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 270.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[101,19] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [100,19] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy pusztulás sírjait. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy csodák kútja van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [99,20] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pusztulás sírjait. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

[27 pontot használtál fel, van még 243.]

szm 155 megölöd a 155. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a nukleáris cickány csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 243.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

f 661 kísérletezel a 661. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 231.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 186.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 146.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 106.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 66.]

tf 4 36 fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Egy amnioszt habzsol be a trappoló dinymák. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következő körben tehát 368 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Ez a 197. fordulód.

Erő: 29 (33) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 283/275 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (32) Varázspont: 195/103 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 1418 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 224 TP-t kaptál. Jelenleg 391 716 TP-d van. A következő szinthez még 58 284 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, orgoró, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 20
ütőfegyverek: * 20 dobófegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,20 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 29 (+1) 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 7 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 4 (+1) 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 7 14. zene: 9 15. szörnyismeret: 8
16. zárnyitás: 3 17. vadászat: 5 18. bányászat: 31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Összsúly: 151.24 kg Megterheltség: 145%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 arany (#50) 1 amniosz (#203) 2 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 fülemüle agyar (#267) 1 magszim bél (#103)
2 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
18
19
20
21
(99,20) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), nukleáris cickány (#155)
(100,19) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(101,19) gumifa (#38), oltár
(102,20) süvítő rája (#113), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(103,19) sóhajtó dorony (#112)
(104,19) oltár, vérfürdető magszim (#148)
(105,20) Dornodon rúnaköve, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, ryuku gárdista (#360)
(106,20) sullár (#101), oltár
(107,20) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), erszényes elkarog (#354)
(108,20) a 49. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek