195. forduló, 197. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 17. 9h:28'
EZ A 209. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
210. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,20] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Meglepődve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Verona. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt...
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 rókafarkat (251 arany kikiáltási áron), 22 rézgolyót (44 arany kikiáltási áron), 4 fülemüle agyart (44 arany kikiáltási áron), 20 smirglilevelet (34 arany kikiáltási áron), 1 fémrudat (34 arany kikiáltási áron), 40 madártollat (84 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 154 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 20 smirglilevél (eladási ár: 85 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 1 hattyútoll (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 teknőcpajzsot.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy varkaudar behemót nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 329.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 404.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [Rahn ékkő:] 288 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 396.]

fkt 555 1 felt. készítesz az 555. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

fkt 116 2 felt. készítesz a 116. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

jlk 1197 jelszó kimondása 1197
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza pikkelyes combját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza páncélos vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hö - a kúp üres! A francba! Elhagyod a phua-kúpot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 381.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(123,20) massza (#217)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 aranytollat 40 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 7 ugh mérget 14 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 kaktusztüskét. [Rahn ékkő:] 3240 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)
[-50 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [100 pontot használtál fel, van még 281.]

ve 152 30 megveszed a 152. tárgyat 30
Vásároltál 30 vasércet. 90 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[123,20] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Bárhol találkozol vele, városban vagy a mezőn,
Látod hogy esik, mégsem tudsz rajta segíteni,
Márpedig ő képtelen felkelni.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Akhilleusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmazsin huhogó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,19] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány jobb első lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány bal vállát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +81 életerő.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Találsz egy templomot. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 móri gyümölcsöt. [Rahn ékkő:] 288 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[120,18] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 csatabárdot. [Rahn ékkő:] 1800 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [119,17] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vadász quwarg testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal néhányszor megcsapod a vadász quwarg torát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Továbbmész...) [118,16] Dombos terepre érkeztél. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy quwarg felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [93 pontot használtál fel, van még 148.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(118,16) quwarg felderítő (#299), vaskohó (#155), 49. jellempróba, érclelőhely
(119,17) vadász quwarg (#241)
(120,18) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(121,19) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, Leah oltár
(122,19) nukleáris cickányok (#155), arató csattanat (#144)
(123,20) massza (#217), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), gyilkos tetvek (#116), karmazsin huhogó (#185)

[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9950 TVP épült bele.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz Mammouth a Hóhányóval. Sheran tanítványa. Egy bronzsisakot, egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy pordémon trófea, egy dombi yeti trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 138.]

fa 555 2281 1 feladod az 555. tárgyat a 2281. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kasul Herolf részére szánod. Átadsz 1 csatabárdot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 135.]

fa 685 3058 1 feladod a 685. tárgyat a 3058. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Mizuno Ami részére szánod. Átadsz 1 rinóbőr övet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 132.]

fa 705 3058 1 feladod a 705. tárgyat a 3058. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Mizuno Ami részére szánod. Átadsz 1 kobudera csontot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 7 7 mozogsz délkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[118,16] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot!

(Továbbmész...) [117,15] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [116,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett hadroszaurusz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +87 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy velociraptor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a velociraptor farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a velociraptor testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a velociraptor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [35 pontot használtál fel, van még 94.]

m 8 mozogsz északra
[116,13] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Alex Mad Masterboy, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy hadroszaurusz. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal párszor keményen megütöd a hadroszaurusz bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 kaját. 1379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg felderítő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 85.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 55.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy kőhegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralkulgárhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vas fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Csobogó, tiszta vizű kék patak képe jelenik meg előtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 60 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 20, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 367 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 22 (28) Szint: 18 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (45) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 284/221 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: -8
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 412/102 Pénz: 2910 arany Kép. pont: -3
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 119/99 EFejl: 27
Eddig összesen 1566 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15985 TP-t kaptál. Jelenleg 332945 TP-d van. A következő szinthez még 7055 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, varkaudar varázsló. A 155. fordulódban 5173 arany került a bankszámládra. 5767 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64 vágófegyverek: 20/74 (+14%)
ütőfegyverek: 25/20 (+6%) lőfegyverek: 9/85 dobófegyverek: 26/53 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 312 időszaki: 29

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/26 2. nyomkövetés: 39/79 (+28%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 12/6 5. csapdakészítés: 14/57 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/25
7. gyógyítás: 30/53 8. titkosírás: 8/62 (+11%) 9. felderítés: 21/77 (+6%)
10. szörnyidomítás: 14/25 11. teológia: 26/15 (+14%) 12. taumaturgia: 30/70 (+10%)
13. szerencsejáték: 4/14 14. versengés: 13/62 15. zene: 8/14
16. szörnyismeret: 20/4 (+20%) 17. pszi: 17/1 (+7%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/55 20. bányászat: 30/86 (+15%) 21. úszás: 1/0
22. főzés: 12/21 23. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) elektromos pajzs (#51) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytoll (#572) 1 darázsszárny (#652) 3 gyógykenőcs (#313)
2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kobudera csont (#705) 10 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 rinóbőr öv (#685) 1 tankány karom (#237)
1 tükör (#43) 7 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 bumeráng (#249) 2 gyöngymangó (#135)
1 huhogó bibe (#332) 62 kaja (#2) 30 kaktusztüske (#114)
2 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 1 raptor karom (#281)
1 rézdarab (#70) 25 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,13) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), hadroszaurusz (#162), quwarg felderítő (#299)
(116,14) hadroszaurusz (#162), oltár, 23. jellempróba, velociraptor (#161)
(118,16) quwarg felderítő (#299), vaskohó (#155), 49. jellempróba, érclelőhely, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek