Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 14. 11h:26' EZ A 851. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 852. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 853 1527 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 1527. tárggyal |
v 96 93 55 | elmormolod a 96. varázslatot |
99 | 100 | 101 | |
108 | |
|
|
109 | |
|
|
110 | |
|
|
[93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. Találsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {támadása: 121.}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba bal oldalát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a korinthai amőba testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}
bb 688 689 692 | beraksz a bankba a 688. tárgyat (689 darabot) |
be 758 | bemész a 758. épületbe |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Már megint nincs rajtad sapja!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 21 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 16 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 20 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
108 | |
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
[116,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" 19 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 17 életpontot sebeztél. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elüvöltöd magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az északi aurach bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod az északi aurach bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aurach bőr. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,105] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Ez egy jó nap a halálra!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,104] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették.
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [100,102] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Jo-Lee a Mágus. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Észreveszel egy barátság szent tüzét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant bal oldalát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Elüvöltöd magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 21 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű, egy ezüst karkötő, egy rejtőköpeny, 2 vasérc és egy aranylánc. 3 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "A PÖRÖLY nevében!" 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a khór darázs bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a khór darázs jobb középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 11 17 17 | mozogsz 11 17 17 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf testét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Azt üvöltöd: "Pusztulj!" 22 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a lomha morf jobb vállát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a lomha morf jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A lomha morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A lomha morf nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 gyöngymangó. 3 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. 280 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Azt üvöltöd: "Éljen a Pöröly Rend!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a lomha morf fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A lomha morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 8 púderkő. 3 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 330, gyógyulás: 0, összesen: -330 ÉP}
lm 18 20 22 | mozogsz 18 20 22 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf bal első lábát. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Lejárt az időd!" 20 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf fejét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a domináns morf jobb szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A domináns morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A domináns morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 3 szvó-ektoplazma. 3 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
lm 24 31 58 | mozogsz 24 31 58 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 62 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Teli tüdőből elordítod: "Ezt kapd ki!" Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf testét. (5 támadással 443 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a védelmező morf bal lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 58 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 trikornis szarv. 4 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Dögölj meg!" 17 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a harcias morf jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a harcias morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 30 arany. 3 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
lm 44 49 39 | mozogsz 44 49 39 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (46 életpontot vesztettél.) Hatalmasat kiáltasz: "Pokolra veled!" 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mágiamorfáló megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 ezüstdarab. 3 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
lm 40 56 57 | mozogsz 40 56 57 |
kf 253 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 453. tárggyal |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -5 pontért |
FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY) Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod. |
RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 46 (62) | Szint: | 32 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 36 (46) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 27 (38) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/159 év |
Egészség: | 27 (44) | Életpont: | 850/712 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 26 |
Szerencse: | 29 (46) | Varázspont: | 1055/31 | Pénz: | 74 arany | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 18/9 | Pszi pont: | 151/198 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 32/17 (+11%) | vágófegyverek: | 13/4 | ütőfegyverek: | 3/75 |
lőfegyverek: | 29/58 (+4%) | dobófegyverek: | 16/92 (+32%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); tünde nyíl (#554) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
100,102 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 9. szinten, 41. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1290 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/63 (+9%) | 2. nyomkövetés: | 54/41 (+66%) | 3. mászás: | 8/48 |
4. csapdakészítés: | 26/21 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/99 (+42%) | 6. gyógyítás: | 31/95 |
7. titkosírás: | 2/85 | 8. felderítés: | 13/89 (+24%) | 9. szörnyidomítás: | 8/11 |
10. teológia: | 32/47 (+32%) | 11. taumaturgia: | 49/93 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/17 |
13. versengés: | 8/45 (+20%) | 14. zene: | 1/66 | 15. szörnyismeret: | 15/85 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 2/43 | 18. vadászat: | 8/24 |
19. bányászat: | 15/20 (+12%) | 20. úszás: | 2/36 | 21. főzés: | 10/62 |
22. ordítás: | 29/37 (+20%) | 23. csapatmunka: | 1/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 320 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
a lélek védelme (#57) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 9, 14, 16, 18. |
Kész: 1, 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 198 TU szükséges.) |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1024. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | ryuku csizma (#692) | 2 | ryuku mellvért (#689) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
9 | víz (#27) | 2 | ryuku sisak (#688) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
74 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
3 | aurach fog (#657) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | 6 | khatiszon kristály (#2322) | |||
32 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
8 | púderkő (#119) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | tankány karom (#237) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
2 | vasérc (#152) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|