195. forduló, 197. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 9. 9h:12'
EZ A 232. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
233. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,60] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+160 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

f 1167 260 kísérletezel az 1167. tárggyal a 260. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

h 1167 7 használod az 1167. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[91,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 25, összesen: +22 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,62] A sík vidék mocsarassá válik. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy fekete amőba nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba gomolygó testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete amőba testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megdöföd a fekete amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fekete amőba csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 311.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[93,64] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fekete amőba közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba gomolygó testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete amőba testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a fekete amőba testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. A fekete amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}


Találkozol egy hosszú aranyhajú, szürke szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku köpenyt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy mákrózsa virágot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mizuno Ami. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz Eskarina ával . Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy tesh alligátor trófea és egy uzbány trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [93,65] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fekete amőba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a fekete amőba testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a fekete amőba testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal eltalálod a fekete amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fekete amőba csápol, de mindhiába. A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Észreveszel egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz csontamulettet. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
Összefutsz Xenon Colinával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [94,66] Füves síkságra érkeztél.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 281.]

m 3 mozogsz délkeletre
[95,67] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a halálmadár jobb lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal több döféssel felnyársalod a halálmadár fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Morgan kristálya. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 271.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

m 3 mozogsz délkeletre
[96,68] Fák, mindenütt csak fák.

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 256.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

m 4 mozogsz délre
[96,69] Fák, mindenütt csak fák.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát.
Összefutsz egy szőke hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Elenios kisebb papja. Egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy velociraptor trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Sötét fellegen áttörő dicsfényt körbeálló alakok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 241.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

szk 20 keresed a 20. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mérges pókot. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 223.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 234 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 203.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 193.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 153.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 190 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 25, 24.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 367 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát!

CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (70). Ez a 196. fordulód.

Erő: 28 Szint: 19 Merészség: 2/5 Magasság: 120 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 23 Életpont: 403/450 Jellem: gonosz (253) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 499/400 Pénz: 1417 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 75/12 EFejl: 28
Eddig összesen 859 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1888 TP-t kaptál. Jelenleg 371345 TP-d van. A következő szinthez még 78655 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 181. fordulódban 2138 arany került a bankszámládra. 2458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 39 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 10
7. gyógyítás: 35 8. titkosírás: 6 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 25 12. taumaturgia: 20
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 9 17. pszi: 11 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 20 21. főzés: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
190 arany (#50) 8 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 Morgan kristálya (#659)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(91,61) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, törpemammut (#115)
(92,62) lápi hajlék (#670)
(93,63) fekete amőba (#364), nekrofun (#173)
(93,64) nekrofun (#173), fekete amőba (#364), Mizuno Ami (3058. kalandozó), Eskarina (5544. kalandozó)
(93,65) fekete amőba (#364), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), Xenon Colina (1166. kalandozó)
(95,67) halálmadár (#351)
(96,68) Fairlight rúnaköve
(96,69) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), egy ember férfi

Üzenet küldése a karakternek