195. forduló, 197. forduló, Aurora Borealis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 6. 10h:18'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 22 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2339
SZÁMLA : XXXX

AURORA BOREALIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [210,107] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Zu'lit tarsolya termel 2 fekete gyöngyöt. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+100 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. KP: vv 165 59 12 elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 393.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 391.]

* 3. KP: vv 243 209 188 elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 416.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 414.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 412.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-62 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 406.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-57 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 400.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-61 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 394.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +81 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ek 215 11 t. energia kisütése: 215 11
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Egészséged TF-elődött. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (4. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 6 15 16 mozogsz 6 15 16
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [6. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Egészséged TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Nem lepődsz meg, hogy egy molgan lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a molgan testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a molgan bal lábát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a molgan bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A molgan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 3 521 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [4. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 374.]

lm 8 31 36 mozogsz 8 31 36
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [8. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Egészséged TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [21. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [22. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy aranyfecske az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske fejét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával súrolod az aranyfecske farkát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. 7 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 34 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [24. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 7 nyílvessző talált el. 48 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25. PONT.] Hamarosan egy tüskés gigaférget pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 51, gyógyulás: 13, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-329 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [30. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ongóliant hadúr van előtted! Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lény összetapos! 75 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal meghorzsolod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 164 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd az ongóliant hadúr jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 3 arany, 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 56 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 8 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1387, sebződés: 548, gyógyulás: 70, összesen: -478 ÉP}

Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +117 életerő.) Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [32. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a zombi mester jobb vállát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [35. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [36. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [37. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 40 mozogsz 40
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [40. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 326.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 304.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 304.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

209 210 211
106
107
108
(210,107) a 95. labirintus bejárata, molgan (#284), aranyfecske (#283), tüskés gigaféreg (#256), ongóliant hadúr (#178), zombi mester (#251)

[186,106] Lakott területre érkeztél.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 294.]

ve 331 11 megveszed a 331. tárgyat 11
Vásároltál 11 mutáns csontot. 88 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

ve 425 1 megveszed a 425. tárgyat 1
Vásároltál 1 pengepajzsot. 1800 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

ve 609 3 megveszed a 609. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

ve 539 1 megveszed az 539. tárgyat 1
Vásároltál 1 mihlanilt. 50 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 294.]

m 2 mozogsz keletre
[187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20250 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3840 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálhozó nyakát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a halálhozó testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 150 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a halálhozó bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 225, gyógyulás: 31, összesen: -194 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +86 életerő.)
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Ügyességpróba következik. Három labdát adnak a kezedbe, és elmondják a feladatot: zsonglőrködnöd kell. Határozottan kezded el a labdákat dobálni, kezdeti lelkesedésed viszont azonnal alábbhagy, amint azok a földön kötnek ki. 1 468 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. 1 468 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 27 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az őrült varázsló bal vállát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 2 csuklyavirág. 2 862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.). [38 pontot használtál fel, van még 256.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 8 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágia megértése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! 2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 3.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 226.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 8 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 4 eknozolt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, esőidézés (#11) 10 pontért, tárgyvédelem (#178) 10 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, kézrátétel (#381) 10 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! 2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 3.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. [30 pontot használtál fel, van még 196.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,107] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat királyi őrjáratos közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a királyi őrjáratos bal lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a királyi őrjáratos testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a királyi őrjáratos bal lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (15 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a királyi őrjáratos fejét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 164 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a királyi őrjáratos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 22 életpontot vesztettél. A 7 királyi őrjáratos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 tanulmánytekercs (ld. enc.). 14 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1832, sebződés: 264, gyógyulás: 38, összesen: -226 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.) Van itt egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 183.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Röviden mesélsz kalandjaidról. Amint meglát, sajnálkozva közli, hogy újabban nem történt semmi különleges. De javasolja, hogy nézz vissza később. [10 800 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Martian tekercse. (ld. enc.)] Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

ef 24 533 energia fejlesztése 24
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-23 TU.] [161 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 16.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 36 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 36 csengő aranytallért. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 13, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIHLANIL (539. TÁRGY)
A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép azzal, aki a mihlanilt tárggyá kovácsolja. Ha ezután ettől a személytől a mihlanilból készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilból készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (ha akarod, el is dobhatod, de el nem rejtheted).

A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT)
Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. Ha a karakter elérte a 800. fordulót, akkor ez a határ 1000-es szakértelemig tolódik ki, 1100. fordulótól 1500-asra, 1500. fordulótól pedig 2000-esre. 500-as szakértelem felett a fejlődés esélye elköltött VP-nként 4% az esély, 1000-es felett 3%, 1500-as felett pedig 2%.

TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY)
A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Borax elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt.
A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható.

MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

KARAKTERLAP

Aurora Borealis, egy szőke hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 313. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 40 (57) Szint: 35 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 41 (50) Támadás: 62 (65) Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 42 (61) Védekezés: 96 (103) Menekülés: 15 % Életkor: 40/44 év
Egészség: 31 (45) Életpont: 636/583 Jellem: jó (472) Tul. pont: 8
Szerencse: 42 (79) Varázspont: 1602/1462 Pénz: 15271 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 72/0 Pszi pont: 190/457 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 3146 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 66 159 TP-t kaptál. Jelenleg 5 898 217 TP-d van. A következő szinthez még 101 783 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, mópat fatty, triklem drakolder. A 183. fordulódban 278303 arany került a bankszámládra. 278999 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/4 ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 22/87 (+12%)
ütőfegyverek: 37/88 (+7%) lőfegyverek: 30/95 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 210,107
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Kedvenc táborhely: 365,64
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 60, 82, 83, 85, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 200 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 064 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/25 2. nyomkövetés: 27/0 3. mászás: 26/73
4. csapdakészítés: 14/64 (+7%) 5. csapdaészlelés: 12/98 (+54%) 6. gyógyítás: 34/60
7. titkosírás: 4/6 8. felderítés: 23/57 (+6%) 9. szörnyidomítás: 11/88
10. teológia: 25/81 (+25%) 11. taumaturgia: 82/65 (+55%) 12. szerencsejáték: 15/36
13. versengés: 15/35 (+27%) 14. zene: 15/14 15. szörnyismeret: 19/54
16. pszi: 27/98 (+52%) 17. zárnyitás: 1/3 18. vadászat: 6/39 (+12%)
19. bányászat: 30/77 20. úszás: 4/96 21. főzés: 15/85

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 99 TVP-ért
mászol max. 600 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó szörnyek (#9088), öregedést okozó lények (#9095), őrjáratozó katona (#274), élőholt ősmágus (#179), inváziós ellenfelek (#9089), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), tűzelementál (#276), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
zafír sárkány (#329), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 56 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,4,4) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
hadiszerencse III (#59) erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
háló (#186)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
védelem tűz ellen (#38) >> domináns morf (#7624) védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 331. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 21, 22, 24, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 59, 60, 67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 85, 86, 94, 95, 99, 100, 101, 170, 171, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 7, 11, 12, 13, 16, 20, 26, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1122, az összesen kapott pontszám: 137338. (összesen ölhető: 1128 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 67 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 23 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kvazár kard (#297) 1 pengepajzs (#425) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 csontpozdorja (#424) 1 * Din cséphadarója (#840) 1 * ent pásztorbot (#1384)
1 kőkalapács (#13) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
27 mérgezett vasnyíl (#187) 503 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * merénylő köpenye (#1728) 1 őselemek köpenye (#560) 5 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku vadászing (#1158)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 gyöngyberakásos öv (#732) 1 * óriások öve (#613)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 2 ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
2 * törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
15 mópat token (#585) 1 * ősmágus fülbevalója (#608) 1 zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
12 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811) 4 korinthai talizmán (#814)
2 * nap szimbólum (#141) 2 rothasztó talizmán (#815) 1 * szerencsetalizmán (#366)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 5 vortex amulettje (#607) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392) $1 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Blounther gyűrűje (#1548) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * mind. tűzopálja (#2380) 1 * q. demoralizátor (#2067)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
32 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 309]
60 fűszertartó (#210) [bennük 46 csepp sáfránypor (#211), fér még: 254]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 115 csepp spiritusz (#170), fér még: 105]
8 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 75 korty víz (#27), fér még: 5]
29 zöld üveg (#82) [bennük 443 csepp ragasztó (#83), fér még: 137]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334) 47 áldott kő (#642)
1 alkímiázó üst (#341) 5 amul kulcs (#565) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 20 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 4 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
15 deus ex machina (#1) 14 dizen kulcs (#472) 4 drakolder kulcs (#524)
1 ezüstszelence (#1602) 7 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234)
23 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 9 fűszerkeverék (#1170)
6 gernim balzsam (#1894) 98 gyógykenőcs (#313) 26 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 7 kholden kulcs (#470) 1 kis ónixkulcs (#1110)
2 kötél (#92) 19 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560) 4 lélekkulcs (#718)
1 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757) 49 manakristály (#500)
1 Martian tekercse (#569) 3 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540)
2 mérleg (#81) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133)
12 morf esszencia (#2452) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246)
13 norgat kulcs (#471) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 orvosságos zacskó (#682) 8 őskristály-szilánk (#1525) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 plazmagömb (#2235) 67 pszi kő (#248) 1 Rodger profi üstje (#1168)
1 rúnakavics (#2233) 7 ryuku védőkenőcs (#1154) 4 sáfránykő (#979)
2 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
11 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975)
1 térhajlító kavics (#1539) 7 titanitdukát (#1480) 11 titkos teleportkő (#1387)
1 + tüskecsapda (#242) 43 varázskő (#305) 15 védőkristály (#2240)
1 zeolitkristály (#2236) 1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 A Végzet dragnitja (#2307) 2 álompor (#396) 35 amniosz (#203)
86 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bev formázó minta (#299) 89 bíbor morfplazma (#2450)
4 bordacsont (#16) 32 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582)
5 csillezsályalevél (#1253) 10 csuklyavirág (#133) 19 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 10 Eldereth szilánk (#512) 18 ezüstdarab (#326)
102 fehér morfplazma (#2445) 68 fekete gyöngy (#99) 102 fekete morfplazma (#2446)
26 fokhagyma (#403) 42 gyöngymangó (#135) 19 halcsont (#390)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236) 1 iknegurin (#541)
1 kazmár gyökér (#205) 91 kék morfplazma (#2442) 4 kreiton esszencia (#892)
23 kvazár (#244) 1 lélekesszencia (#619) 92 lila morfplazma (#2448)
16 lótuszvirág (#447) 190 madártoll (#112) 1 mihlanil (#539)
2 mithril (#352) 26 mocsári penke (#148) 3 mópat tetem (#584)
3 móri gyümölcs (#116) 24 mutáns csont (#331) 92 narancs morfplazma (#2449)
5 óndarab (#85) 51 pirkit (#153) 2 praglonc hártya (#215)
9 púderkő (#119) 9 purifikátor háj (#269) 30 quwarg kristály (#2238)
24 rézdarab (#70) 15 rókafarok (#124) 106 sárga morfplazma (#2447)
2 sárkányfog (#617) 1 smaragdkő (#678) 1 tanulmánytekercs (#1571)
68 Thargodan esszencia (#328) 157 vámpírfog (#1221) 4 varányszem (#30)
1 varkaudar tekercs (#653) 104 vörös morfplazma (#2443) 2 vörös zyel (#606)
2 xirnox szív (#213) 108 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: rémbőr tarkóvédő (#737)

Összsúly: 266.65 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
3 aenouth ködkürt (#1554) 13 bunthar bőr (#733) 153 drótszőr (#37)
4 esszenciakristály (#350) 957 gyógykenőcs (#313) 138 gyöngymangó (#135)
2 nehezék (#258) 11 ryuku amfora (#1153) 1 ryuku mellvért (#689)
1 súlyzó (#347) 506 vashegyű nyíl (#176) 5 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1695 arany (#50) 4 eknozol (#540) 9 gyógykenőcs (#313)
2 kaja (#2) 18 nyílvessző (#108) 3 pszi kő (#248)
7 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 2 csuklyavirág (#133) 2 fekete gyöngy (#99)
8 isteni könnycsepp (#260) 1 Martian tekercse (#569) 1 mihlanil (#539)
2 mocsári penke (#148) 11 mutáns csont (#331) 1 pengepajzs (#425)
5 sáfránypor (#211) 1 tanulmánytekercs (#1571)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187 188 189
105
106
107
108
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), halálhozó (#419), őrült varázsló (#255)
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), királyi őrjáratos (#7006)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottunk egy, a síkok gyémántjával kapcsolatos hibát. Ezentúl, ha a síkokon kívülr‹l teleportál valaki egy síkos kutatni-, vagy másznivalóba, akkor is talál gyémántot. Illetve ha a síkokról teleportál egy nem síkos helyre, akkor nem talál.
* - Ezentúl a csatornától keletre a belföldi "tenger mez‹kön" (ideértve a tengerszemeket és a Kiégett Földek tavait ) nem lehet úszni, így nem sül ki a FUSZ parancs sem.

Üzenet küldése a karakternek