195. forduló, 197. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 27. 15h:46'
EZ A 975. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
976. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,62] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+113 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 370.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 370.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 368.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 368.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 359.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 355.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 353.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 344.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: ef 4 512 0 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 301.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (10 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 89, gyógyulás: 147, összesen: +58 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bakkura csizma és egy bronzsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya bal vállát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 93, gyógyulás: 152, összesen: +59 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 91-100.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 21, gyógyulás: 32, összesen: +11 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Notermanthi intéz feléd kihívást. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Notermanthi nyakát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb. 8 227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 48, gyógyulás: 56, összesen: +8 ÉP}

Igyekszel a helyet teljeskörűen kitakarítani, ezért nem hagyod itt az utolsó dögöt sem. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy magnetikus praglonc készül a lemészárlásodra. (ld. enc.) {támadása: 42.} Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [50 pontot használtál fel, van még 251.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 48, gyógyulás: 24, összesen: -24 ÉP}

Kemény harc árán zsákmányolsz egy törpeelefántot. Nyam-nyam! (+8 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 226-240.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a magger fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 37, gyógyulás: 25, összesen: -12 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 235.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[188,61] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 29.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 6, gyógyulás: 41, összesen: +35 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy és 8 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 27, gyógyulás: 32, összesen: +5 ÉP}

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Találkozol Tücsöktalppal. Egy bronz éjmedált, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy klasszikus kitűzőt, egy kráken gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy mind. igazgyöngyét, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egyszercsak megpillantod Morc Kearg táborát. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. {max. életpontja: 1945.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[12 pontot használtál fel, van még 223.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[186,60] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 16050 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3640 pontot kell rákölteni.) (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 31 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 2 sáfránypor. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 116, gyógyulás: 43, összesen: -73 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 45 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és egy rókafarok. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 119, gyógyulás: 41, összesen: -78 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 161.]

ee 329 307 8 eladod a 329. tárgyat a 307. tárgyat a 8. tárgyat
Eladtál 1 csontpálcát. 15 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 5 szöges bunkót. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 161.]

ee 328 280 677 eladod a 328. tárgyat a 280. tárgyat a 677. tárgyat
Eladtál 3 Thargodan esszenciát. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 3 tyrex csontot. 90 aranyat kaptál.
Eladtál 7 szulfagor agyart. 28 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 281 1 megveszed a 281. tárgyat 1
Vásároltál 1 raptor karmot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 170 3 megveszed a 170. tárgyat 3
Vásároltál 3 spirituszt. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat őrjáratozó katona. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A 12 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 348, gyógyulás: 124, összesen: -224 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy csapat őrjáratozó katona. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 12 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (12 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (9 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél.
A 3 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy sárga erőöv. Magad mögé lököd a pitiáner Notermanthi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes őrjáratozó katona trófeát. 10 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 310, gyógyulás: 209, összesen: -101 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 145.]

ve 29 1 megveszed a 29. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

ve 92 3 megveszed a 92. tárgyat 3
Vásároltál 3 kötelet. 6 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[184,60] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec és 2 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 32, gyógyulás: 34, összesen: +2 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [183,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Beugrasz egy kapualjba. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy csapat királyi őrjáratos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 133.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló jobb vállát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel megérinted az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és 2 sáfránypor. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 175, gyógyulás: 40, összesen: -135 ÉP}

Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal vállát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 8 madártoll. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 54, gyógyulás: 44, összesen: -10 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 117.]

jlk 2317 jelszó kimondása 2317
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! {egyik sebzési módja: 4x 2d2+2.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza bal szárnyát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a massza hájtömegét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel eltalálod a massza bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy gyöngysor. 2 933 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 61, gyógyulás: 25, összesen: -36 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy mesés moa rubin! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[183,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy tűzbokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 36 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 5 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}

Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +578 életerő.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios templomot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy kristálypalota van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő megsebesített magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tyrannoszaurusz rex. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}


(Továbbmész...) [184,62] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Warrax irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy csodák kútját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Elenios templom van. Északra egy Elenios templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [185,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [43 pontot használtál fel, van még 59.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy kputtyintó csalán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő pszi őselementál nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 591 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 4, 29.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY)
Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni.

MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 32. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 23 (38) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (43) Támadás: 54 (56) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 70 (75) Menekülés: 30 % Életkor: 69/86 év
Egészség: 24 (37) Életpont: 728/609 Jellem: gonosz (356) Tul. pont: 8
Szerencse: 23 (63) Varázspont: 840/136 Pénz: 5944 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 50/28 Pszi pont: 81/-2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1803 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 73 737 TP-t kaptál. Jelenleg 2 359 764 TP-d van. A következő szinthez még 240 236 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, őrjáratozó katona, agyaggólem. A 190. fordulódban 1092 arany került a bankszámládra. 1142 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 30/24 (+24%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 20/90 (+57%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); bumeráng (#249) (19 -24.); ekharion dárda (#1557) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 179,53
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/95 (+12%) 2. nyomkövetés: 26/65 (+45%) 3. lopás: 1/8
4. mászás: 13/5 5. csapdakészítés: 12/99 (+7%) 6. csapdaészlelés: 4/57
7. gyógyítás: 26/80 8. titkosírás: 3/47 (+12%) 9. felderítés: 19/93 (+31%)
10. szörnyidomítás: 6/24 11. teológia: 40/55 (+86%) 12. taumaturgia: 31/33 (+5%)
13. szerencsejáték: 3/71 14. versengés: 10/35 (+9%) 15. harcművészetek: 1/7
16. zene: 16/32 17. szörnyismeret: 18/62 18. pszi: 8/24 (+12%)
19. zárnyitás: 1/88 20. vadászat: 12/88 (+80%) 21. vitalitás: 1/88
22. bányászat: 25/86 23. testépítés: 1/46 24. úszás: 9/13
25. főzés: 9/7 (+12%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 39. Szerzett pont: 4261. Beállított erő: 0 Összpont: 4261

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 61 TU. szükséges még: 9 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 286.75 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 7 csuklyavirág (#133) 1 drótszőr (#37)
2 gyíkfű (#201) 1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360)
1 sötét ital (#284) 1 spiritusz (#170) 2 szöges bunkó (#8)
7 szulfagor agyar (#677) 2 Thargodan esszencia (#328) 2 tyrex csont (#280)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
132 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194)
1 bakkura csizma (#96) 1 bronzsisak (#88) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192)
1 halálhozó talizmán (#813) 23 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
3 kötél (#92) 1 lótuszvirág (#447) 8 madártoll (#112)
6 mandibulapenge (#125) 1 moa rubin (#379) 7 ragasztó (#83)
1 raptor karom (#281) 1 rókafarok (#124) 4 sáfránypor (#211)
1 sárga erőöv (#276) 1 shinai gömb (#348) 1 sünmedve tüske (#14)
1 vasérc (#152) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186 187 188 189 190
59
60
61
62
63
64
(183,60) királyi őrjáratos (#7006), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, őrült varázsló (#255), massza (#217)
(183,61) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Tharr oltár, halálhozó (#419), magger (#747), tyrannoszaurusz rex (#160)
(184,60) részeg kalandozó (#187), nekrofun (#173)
(184,62) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255), őrjáratozó katona (#274)
(185,63) 26. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), kputtyintó csalán (#247), pszi őselementál (#258)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, részeg kalandozó (#187), Tücsöktalp (4959. kalandozó), Morc Kearg (6102. kalandozó)
(188,61) részeg kalandozók (#187), erődítmény (#488)
(189,62) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), magger (#747)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.12.27 15:44 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek