194. forduló, 196. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 10. 9h:06'
EZ A 238. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
239. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,56] koordinátán.
Verejtékes homlokkal riadsz fel álmodból, még mindig levegő után kapkodva az ijedtségtől. Épp azelőtt sikerült kitörnöd, mielőtt Fekete Csillag teljesen kifosztott volna, ám ahogy felemelkedsz fekhelyedről, ismét megpillantod, amint holmidban matat. Dühödt mordulással vetődsz felé, amit épphogy elkerül, és hátravetődve átkot szór rád: - Randevúzgass egy nandával! -, majd sebesen elrohan. Fekete Csillag táborodhoz teleportálva, megpróbált kifosztani, de kudarcot vallott.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked 20 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy alpesi tehén nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 330.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 305.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 298.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 296.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 294.]

ef 10 514 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 224.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 194.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[113,57] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 154-163.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal néhányszor megcsapod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Sajnos csak 1 borkonyó bibe készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 156.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[112,57] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Legyártottál 4 gyógykenőcsöt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [111,57] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal megcsapod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+15.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 104 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 158, gyógyulás: 11, összesen: -147 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 102.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[109,57] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 415 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy varkaudarölő éremet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy dehidrátor trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ezüstíjú Turaglar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol Picivel. Egy arany taalru éremet, egy árnyszőttest, egy nefil-rin medált, egy örökkéval.kristályát és egy q. taposó éremet visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy lidércherceg trófea és egy élőholt teriád trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy csontkést tart. {legmagasabb fegyver szakértelme: 71.} Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik.
Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Úgy látszik, minden igyekezete hiábavaló: kosarat adsz neki.
Találkozol Claire DeVrinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy boszorkánykendőt, egy che-vállszalagot, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Ovgun trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy dal.kristálylándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Egy széncinege piheg a vállán. {max. varázspontja: 2191; max. pszije: 227.} Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [108,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. {támadása: 14.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 22.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,57] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy halálmadár. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a halálmadár testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 78.]

kt 313 2 elkészíted a 313. tárgyat (2 darabot)
Sajnos nincs nálad víz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy gyógykenőcsöt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 78.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[108,58] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal megvágod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 amnioszt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [109,57] Továbbra is síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[28 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 91 99 22 keresed a 91. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 17 fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[17 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt töm magába a gorombilla. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 366 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 195. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 20 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 36 (38) Támadás: 19 (21) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 286/229 Jellem: jó (411) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 322/167 Pénz: 1095 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 29/15 Pszi pont: 80/4
Eddig összesen 1334 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 240 TP-t kaptál. Jelenleg 595 884 TP-d van. A következő szinthez még 4 116 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, áeratikus hasnyák, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/16 vágófegyverek: 23/80 (+9%)
ütőfegyverek: 18/4 (+7%) lőfegyverek: 20/23 dobófegyverek: 7/90

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
109,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/55 2. nyomkövetés: 52/4 (+54%) 3. mászás: 12/15 (+1%)
4. csapdakészítés: 14/86 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 21/24
7. titkosírás: 12/32 8. felderítés: 8/46 9. szörnyidomítás: 7/66
10. teológia: 14/40 (+15%) 11. taumaturgia: 24/74 (+6%) 12. versengés: 6/95 (+10%)
13. zene: 12/20 14. szörnyismeret: 32/97 (+22%) 15. pszi: 11/76 (+12%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 31/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 56 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 508 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 71.47 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 12 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 amniosz (#203) 1 aranygyűrű (#193) 2 aranypikkely (#415)
1 dorony tüdő (#212) 2 elkarog szőr (#665) 4 fülemüle agyar (#267)
3 gyógykenőcs (#313) 2 madártoll (#112) 4 ragasztó (#83)
4 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110 111 112 113 114 115
55
56
57
58
59
(107,57) halálmadár (#351), Fairlight oltár
(108,57) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din rúnaköve, trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146)
(108,58) tintacsigák (#74), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)
(109,57) sóhajtó dorony (#112), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153), Ezüstíjú Turaglar (3085. kalandozó), Pici (3255. kalandozó), Claire DeVrinn (3878. kalandozó)
(110,57) erszényes elkarog (#354), Elenios rúnaköve, smaragdgólem (#417)
(111,57) oltár, epokitféreg (#147)
(112,57) kardfogú fülemüle (#146), művészi porolit (#720)
(113,57) quwarg harcos (#201), quwarg boly (#359), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A játékosok kérései alapján tovább javítottuk a légsíkos kutatnivalók ritka kincslistáját.

Üzenet küldése a karakternek