Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. dec. 18. 15h:44' EZ A 847. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 848. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
v 15 135 4 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 853 1527 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 1527. tárggyal |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
beaj 2963 | beajánlod a K.T.-be a 2963. kalandozót |
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
103 | 104 | 105 | |
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
[99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Felfedeztél egy csodák kútját. Észreveszel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [104,117] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 21.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Nem fog fájni!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Dögölj meg!" 21 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku mellvért. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
103 | 104 | 105 | |
115 | |
|
|
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
[116,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Üsd, vágd, nem apád!" 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
f 2322 | kísérletezel a 2322. tárggyal |
fkt 2323 1 1 | felt. készítesz a 2323. tárgyat (1 darabot) |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz bal vállát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 22 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a szürke rinocérosz bal vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,115] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Valik erdeje. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+12.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Gyere és halj meg!" 22 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a khór darázs testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Itt a megváltód!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a vortexmágus bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,114] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 2d8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Harcra fel, ma győzni kell!" 17 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Harcra fel, ma győzni kell!" 20 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [101,112] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié.
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [101,110] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Továbbmész...) [100,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
im | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 253 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 453. tárggyal |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
KHATISZON KULCS (2323. TÁRGY) Sokáig kísérletezel a khatiszon kristályokkal, míg végül rájössz, hogy valamiféle mágikus rezgést bocsátanak ki az áttörhetetlennek és zárnyitó készlettel kinyithatatlannak tűnő khatiszon kapuk közelében. Az ötletet tett követi, 20 khatiszon kristály felhasználásával, 10 TVP árán egy kulcsot tudsz a kristályokból formázni, amely ki tudja nyitni a kaput! |
Erő: | 46 (62) | Szint: | 32 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 36 (46) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 27 (38) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/159 év |
Egészség: | 27 (44) | Életpont: | 849/849 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 26 |
Szerencse: | 29 (46) | Varázspont: | 1055/1047 | Pénz: | 993 arany | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 18/8 | Pszi pont: | 151/191 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 32/6 (+1%) | vágófegyverek: | 13/4 | ütőfegyverek: | 3/75 |
lőfegyverek: | 29/54 (+2%) | dobófegyverek: | 16/60 (+36%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); tünde nyíl (#554) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
100,109 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1290 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/54 | 2. nyomkövetés: | 53/75 (+30%) | 3. mászás: | 8/48 |
4. csapdakészítés: | 26/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/57 | 6. gyógyítás: | 31/95 |
7. titkosírás: | 2/85 | 8. felderítés: | 13/65 | 9. szörnyidomítás: | 8/11 |
10. teológia: | 32/15 (+15%) | 11. taumaturgia: | 49/75 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 3/17 (+7%) |
13. versengés: | 8/25 (+20%) | 14. zene: | 1/66 | 15. szörnyismeret: | 15/85 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 2/43 | 18. vadászat: | 8/24 |
19. bányászat: | 15/8 | 20. úszás: | 2/36 (+20%) | 21. főzés: | 10/62 |
22. ordítás: | 29/17 (+13%) | 23. csapatmunka: | 1/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 320 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
a lélek védelme (#57) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 9, 14, 16, 18. |
Kész: 1, 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 237 TU szükséges.) |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1024. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 2 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 16 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku mellvért (#689) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|