194. forduló, 196. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 6. 16h:02'
EZ A 232. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
233. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,64] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 2. napján találkozol egy fekete, kontyos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Raia bíborosa. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 76 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Fúvócsővel céloz Rád ellenfeled, majd lő. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az elf testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Feléd repül 5 Kaldor varázspora. Minden elhomályosodik körülötted, ahogy a finomszemcsés varázspor körbeöleli testedet. (-15 támadás, -15 védekezés.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával meghorzsolod az elf nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az elf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vashegyű lándzsával az elf nagy lendületekkel át- meg átszúrja a jobb lábadat. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az elf többször eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megérinted az elf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az elf nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Vashegyű lándzsával az elf néhányszor teljesen átdöfi a jobb karodat. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az elf néhányszor megkarcolja a jobb oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 456, gyógyulás: 11, összesen: -445 ÉP}


Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 fülemüle agyart (20 arany kikiáltási áron), 2 etra hályogot (20 arany kikiáltási áron), 2 trikornis szarvat (20 arany kikiáltási áron), 1 rinóbőrt (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 trikornis szarv (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 etra hályog (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 1 rinóbőr (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 4 fülemüle agyart.
A 16. napon találkozol egy hollófekete, copfos hajú, csillogó szemű troll nővel. Fekete a bőre. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea és egy tesh alligátor trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Eskarina . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. november 21., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 25-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+147 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 682. hetének nyerőszámai: 18, 16, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tesh alligátor nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

[8 pontot használtál fel, van még 357.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy a lélek védelme varázslat! Lelked megacélosodik. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+75 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +90 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 297.]

vi 2 3 30 viselkedésed: 2 3 30
Mostantól aránylag félős vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb szörnyekkel is. Merészségi szinted ettől kezdve 2. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
H 1167 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[94,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [95,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy láplidérc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a láplidérc jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 277.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(93,64) tesh alligátor (#353)
(95,62) phua-kúp (#372), láplidérc (#352)

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 267.]

ve 1170 4 megveszed az 1170. tárgyat 4
Vásároltál 4 fűszerkeveréket. 80 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ea 267 4 eladod a 267. tárgyat 4
Eladtál 4 fülemüle agyart. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-regeneráció pszi képességet. A pszi regeneráció mintegy visszapattan valamiféle pajzsról, és saját magadban okozol vele kárt! (-13 életpont).
[-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

m 2 7 6 mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,62] Lápos, ingoványos területet jársz. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy köpködő bruhatag. Itt csata lesz.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a köpködő bruhatag fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A köpködő bruhatag bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 11, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [94,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyíkember. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gyíkember fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a gyíkember testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A gyíkember karmai majdnem eltalálnak! A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
20 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Felfedeztél egy gyíkfű csomót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy köpködő bruhatag. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 12, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [93,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[30 pontot használtál fel, van még 232.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[92,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tesh alligátor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a tesh alligátor fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a tesh alligátor jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tesh alligátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 elf csont (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy lápi hajlék van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [91,60] A terep vált: bozótos területen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a garokk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [90,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Mallior orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány piromenyét nyomokat fedezel fel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Egy pillanat múlva a piromenyét pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [89 pontot használtál fel, van még 143.]

f 1170 260 203 kísérletezel az 1170. tárggyal a 260. tárggyal a 203. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Mindenféle variációt kipróbálsz, de ezekkel a tárgyakkal, így, együtt, semmit sem tudsz kezdeni. [5 pontot használtál fel, van még 138.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templomajtón, és a külső szentély tágas terme felé veszed az utadat. Rövid ima után leheveredsz egy kényelmes sarokban. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

id 99 100 idomítod a 99. szörnyet 100 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a piromenyét idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 60 tapasztalati pontot kaptál. [35 pontot használtál fel, van még 98.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 88.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 85.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 248 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 65.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
13 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 35 fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [35 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 190 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 28, 6.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Álomra hajtod fejedet istened szent templomában. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 366 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (70). Ez a 195. fordulód.

Erő: 28 Szint: 19 Merészség: 2/5 Magasság: 120 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 23 Életpont: 402/315 Jellem: gonosz (255) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 499/339 Pénz: 1227 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 75/13 EFejl: 26
Eddig összesen 854 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3475 TP-t kaptál. Jelenleg 369457 TP-d van. A következő szinthez még 80543 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 181. fordulódban 2138 arany került a bankszámládra. 2437 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 39 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 15 (+1) 6. csapdaészlelés: 10
7. gyógyítás: 35 8. titkosírás: 6 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 25 12. taumaturgia: 20
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 9 17. pszi: 11 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 20 21. főzés: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 fülemüle agyar (#267) 1 gyógykenőcs (#313) 3 nyílpuska lövedék (#547)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
130 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 2 bruhatagnyelv (#1230)
1 elf csont (#664) 4 fűszerkeverék (#1170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
19 tüske (#22) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,60) Dornodon oltár, 46. jellempróba, Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720), piromenyétek (#99)
(91,60) garokkok (#73), Dornodon oltár, ragyás burástya (#111)
(92,61) tesh alligátor (#353)
(94,61) gyíkemberek (#51), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), köpködő bruhatag (#773)
(95,62) phua-kúp (#372), láplidérc (#352), köpködő bruhatag (#773)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
2006. nov. 25-én szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban Beholder találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élő bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2006. nov. 21. kedd.
A találkozón ezenkívül a Sárkánymágia nevű vadonatúj Hatalom Kártyái kiegészítő bemutató versenye lesz.
Várunk nov. 25-én!
A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek